• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Smilodon schreef:
    (...)
    Ik weet dat dit topic al veel meer reacties heeft sinds dit bericht, maar ik heb deze topics gemeld, omdat ze inderdaad verkeerd geplaatst stonden.
    Blokjes horen bij lifestyle, omdat dit een deel is van je uiterlijk. Ja, het is een persoonlijk verhaal, maar het gaat om je tanden en dus ook uiterlijk.
    En ja, ik ben een ex-mod. En niet iedere mod heeft tijd genoeg om het forum door te spitten op verkeerd geplaatste topics. Er zijn zaken die een grotere prioriteit hebben, zeker nu de mods zich de afgelopen weken zich hebben beziggehouden met de verkiezingen van de nieuwe mods.

    Ga alsjeblieft de nieuwe mods niet afstraffen op foutjes. Die maakt iedereen, zoals jij en zelfs een oudere mod dat ook gewoon doet. Als je het ergens niet mee eens bent, spreek dan alsjeblieft de desbetreffende persoon af i.p.v. het hier te doen, want kritiek kan leiden tot verbeteringen. Iedereen moet leren.


    Zo'n hele preek moest niet, ik snap je punt best, maar ik mag ook mijn mening geven. Daarbij heb ik die persoon er al over aangesproken.


    16 - 09 - '17

    ^ Sorry, ik vond het gewoon zo sneu dat er een nieuwe mod meteen moest boeten door iets dat ik gemeld heb, terwijl zij niets fout gedaan heeft. Je mag zeker je mening geven, maar ik vind soms dat mensen iets te snel oordelen. Mod zijn is niet te onderschatten. Maar goed dat je die persoon er al over aangesproken hebt. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik ga (weer) uit eten, doeg mensen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Guess who's back?


    Queer zijn is gewoon alles

    En ook ik ben weer terug. Er was niets aan dat feest. :W

    Myle schreef:
    Ik ga (weer) uit eten, doeg mensen!


    Smakelijk alvast!

    @Jarne, eyooooo!


    16 - 09 - '17

    Hanaemi schreef:
    En ook ik ben weer terug. Er was niets aan dat feest. :W


    Haha, ik kom van mijn pepe zijn verjaardag.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pabitel schreef:
    (...)

    Smakelijk alvast!

    @Jarne, eyooooo!


    Hoooooooooi


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Haha, ik kom van mijn pepe zijn verjaardag.

    Pepe... Fries of Zeeuws voor opa? :'D
    Er was een TD feest van een hockeyclub hier in de buurt dus ben ik met wat vriendinnen gegaan; was saai dus zijn we maar weer naar huis gegaan hahaha. Nu gaan we zo pizza bestellen en bij mij in de tuin met een openhaard zitten de rest van de avond. :W

    Hey hey :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Pepe... Fries of Zeeuws voor opa? :'D
    Er was een TD feest van een hockeyclub hier in de buurt dus ben ik met wat vriendinnen gegaan; was saai dus zijn we maar weer naar huis gegaan hahaha. Nu gaan we zo pizza bestellen en bij mij in de tuin met een openhaard zitten de rest van de avond. :W


    Zeeuws.:')

    Pizza!!!!:9~


    Queer zijn is gewoon alles

    Memoria schreef:
    Hey hey :3


    Heyyy


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zeeuws.:')

    Pizza!!!!:9~

    Betekend het wel opa? Yess. *O*

    Woohp


    Queer zijn is gewoon alles

    Mine.:Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 18:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles