• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Myle schreef:
    Can I join?

    Joinen met wat? :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Joinen met wat? :p


    Regels overtreden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NATUURLIJK. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    NATUURLIJK. (:


    OKEEEEE :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh jee, die smiley is echt lelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Oh jee, die smiley is echt lelijk.

    RT.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    Oh jee, die smiley is echt lelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat deze smiley echt heel erg; :P


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Om nog even iets te zeggen over de moderators. Het is voor hen ook nieuw dus ze proberen alles gewoon een beetje uit. Het is een kwestie van tijd en ik snap dat ze zoiets op hun profiel schrijven. Ze zijn er trots op en dat zou ik ook zijn als ik hen was (: Ik vind elke moderator op het moment even goed, want ik heb hen nog niet echt iets zien doen. Ze moeten hun tijd krijgen en we kunnen niet na een paar dagen meteen al oordelen (:

    Memoria schreef:
    Ik haat deze smiley echt heel erg; :P

    En :) en :D en :( en :'( en (6) en xD.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nooo Aniek D: :P is de beste smiley ever. Die gebruikte ik altijd op hyves :Y)

    Ik vind dat whatsapp :Y) moet hebben c:

    Schuester schreef:
    Om nog even iets te zeggen over de moderators. Het is voor hen ook nieuw dus ze proberen alles gewoon een beetje uit. Het is een kwestie van tijd en ik snap dat ze zoiets op hun profiel schrijven. Ze zijn er trots op en dat zou ik ook zijn als ik hen was (: Ik vind elke moderator op het moment even goed, want ik heb hen nog niet echt iets zien doen. Ze moeten hun tijd krijgen en we kunnen niet na een paar dagen meteen al oordelen (:


    Dat klopt wel, maar je merkt gewoon duidelijk het verschil tegenover de vorige verkiezing hoor.


    16 - 09 - '17

    Schuester schreef:
    Nooo Aniek D: :P is de beste smiley ever. Die gebruikte ik altijd op hyves :Y)

    Ik vind dat whatsapp :Y) moet hebben c:


    Vind ik ook! Die :Y) is gwn leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (heart2)(clown)(bat)(cop)(headbang)(kitty)(banana)(quote)(alien)(gsm)(finger)(wedding)(kudo)(bloos)(joehoe)(pirate)*O*(no_chears):W

    Die zijn wel leuk ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.