• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Dat klopt wel, maar je merkt gewoon duidelijk het verschil tegenover de vorige verkiezing hoor.

    Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Myle schreef:
    (heart2)(clown)(bat)(cop)(headbang)(kitty)(banana)(quote)(alien)(gsm)(finger)(wedding)(kudo)(bloos)(joehoe)(pirate)*O*(no_chears):W

    Die zijn wel leuk ;)

    Bij mij zien ze er heel lelijk uit. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whatsapp moet een kotssmiley hebben vind ik. :3


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':


    Idd


    16 - 09 - '17

    Abadine schreef:
    Whatsapp moet een kotssmiley hebben vind ik. :3


    Ja, die zocht ik dus ook al van de week


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abadine schreef:
    Whatsapp moet een kotssmiley hebben vind ik. :3

    Geïmproviseerde kotssmiley: :0~~~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':


    Wat heb ik nu weer gemist?


    Queer zijn is gewoon alles

    Bam speaking the truth

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 14:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga wat ophalen en ga lopend dus ben oper een uurtje terug


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hè, hoezo is Gail ineens geen moderator van het offtopic-subforum? Gisteren was ze het nog wel. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pabitel schreef:
    (...)

    Dat klopt wel, maar je merkt gewoon duidelijk het verschil tegenover de vorige verkiezing hoor.


    Ik heb er gelukkig helemaal geen last van (:

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat heb ik nu weer gemist?

    Moderators die constant topics verplaatsen terwijl dat meestal niet eens moet. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':


    Vroeg of laat krijgt elke mod een eigen subforum toegewezen, dus ik begrijp de beweegredenen. Ze kijken gewoon wat ze kunnen doen nu en experimenteren een beetje.

    Novoselic schreef:
    Hè, hoezo is Gail ineens geen moderator van het offtopic-subforum? Gisteren was ze het nog wel. :'D


    Ik weet wel dat ze bij het wedstrijdforum instaat, maar voor de rest weet ik niet.


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    (...)
    Moderators die constant topics verplaatsen terwijl dat meestal niet eens moet. -_-


    Modtrolls.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles