Dat klopt wel, maar je merkt gewoon duidelijk het verschil tegenover de vorige verkiezing hoor.
Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Novoselic schreef:
(...) Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':
Novoselic schreef:
(...) Bij de vorige verkiezing was ik niet, maar ergens lijkt het me toch wel logisch dat je niet de hele tijd puur voor de lol topics gaat opzoeken om ze maar te kunnen verplaatsen. En ik zeg echt niet dat alle mods zo doen, lol, zeker niet, maar bij anderen valt het echt fucking erg op. (':
Novoselic schreef:
Vroeg of laat krijgt elke mod een eigen subforum toegewezen, dus ik begrijp de beweegredenen. Ze kijken gewoon wat ze kunnen doen nu en experimenteren een beetje.