• \
    "Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Als je deel wilt nemen aan dit evenement kan je tot Donderdag avond je naam in de Goblet of Fire doen. Vrijdagavond zal deze de drie vertegenwoordigers van elke school uitkiezen, die drie opdrachten zullen moeten voltooien. Voor de winnaar staat eeuwige roem te wachten!
    Maar meer over dit later, voor nu wil ik jullie introduceren aan de studenten van Beauxbatons!"

Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?

Start
    Maandag 01-09-'14
    19.00

Het is zeven uur en alle Hogwarts leerlingen zitten aan hun afdelingstafels. De eerste jaars zijn gesorteerd in hun afdeling en het schoolhoofd heeft zijn jaarlijkse speech gehouden. De leerlingen van Beauxbatons komen de zaal binnen en niet lang na hen komen ook de leerlingen van Durmstrang binnen. Na deze spetterende opening van het schooljaar zal er een feestelijke maaltijd op de tafels verschijnen. Smakelijk eten allemaal en zorg ervoor dat jullie je voor negen uur in jullie slaapzalen bevinden! De Durmstrangs slapen op hun schip en de Beauxbatons in hun koets.

Als leerling van Durmstrang of Beauxbatons kan je schrijven over wat je indruk is van de school en van de reis die je hebt gehad en bij wie je aan de tafel gaat zitten enz.
    Als leerling van Hogwarts kan je schrijven over naast wie je zit, met wie je praat, hoe je reis is, wat je vind van het Triwizard Tournament enz.

Rollen.
    Er zijn nog een aantal rollen vrij. Wil je nog mee doen? Ga dan naar het Rollentopic.
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau

Triwizard Champions
    Ashley Caroline Lestrange van Hogwarts.
    Wade Andon Frisk van Durmstrang
    Allison Isaure Moreau van Beauxbatons

Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.

Topics:

[ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 21:47 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Scott Forest Day | Hogwarts, Gryffindor | Laatste jaar

Plotseling leunt het meisje van Durmstrang over de tafel heen en geeft mij een hand. Haar hand voelt erg zacht en warm aan. Haar aanraking maakte me een beetje nerveus. 'Ik ben Neomi.' Zegt ze met een glimlach. 'Als je ook mijn achternaam wilt weten, dat is Kjellberg.' Vervolgde ze met een grijns. Neomi.... Een mooie naam, die ook nog goed bij haar past. Één van mijn zusjes heet ook Neomi, en ze lijken wel een beetje op elkaar. Al is mijn zusje wel wat meisjesachtiger. 'Ik ben Scott,' zeg ik met een glimlach, 'Scott Day.' Op dit soort momenten wil ik altijd mijn ouders bedanken: ze hebben me een naam gegeven waar je nauwelijks tot niet in kunt stotteren. Wanneer ik nerveus word, stotter ik nogal vaak... Dan merk ik op dat Neomi naar het plafond zit te kijken, waar nu een donkerblauwe lucht op te zien is met hier en daar een klein, twinkelend sterretje. 'Is dat plafond nu gewoon betoverd of is er echt geen plafond?' Zegt ze lachend terwijl ze naar boven wijst en mij aankijkt. Mompelend zegt ze 'Ik heb nog nooit zoiets gezien...' Zelf had ik eigenlijk geen idee wat het was: ik wist wel dat het een spreuk was, wat moest het anders zijn, maar hoe het allemaal in elkaar zat had ik geen idee van. 'Euhm... Ja, het is inderdaad een betovering. Geen idee hoe ze het voor mekaar hebben gekregen, maar het is wel heel gaaf. Het reageert ook op emoties, wist je dat? Iemand liet het een keer sneeuwen!' Ongemakkelijk ratel ik maar door over het plafond, ook al heb ik geen idee wat ik er allemaal over kan zeggen. Om maar van onderwerp te veranderen vraag ik vlug 'En, ga jij je inschrijven voor het toernooi?'

Don’t you dare look out your window darling, Everything’s on fire. - Taylor Swift.

Lollll TMI voor de gevoelige lezertjes
    Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    Hij kreunde nogmaals en was duidelijk ongeduldig, wat me breder liet grijnzen. ''Ik haat het als jij de controle overneemt,'' grijnsde hij. Ik keek even op en voordat ik het wist, had hij ons omgedraaid en lag ik onderop. Ik grinnikte zachtjes. ''Wat jammer nou.'' Hij trok zijn onderbroek uit en zette zijn tanden in mijn string, om deze vervolgens omlaag te trekken. Ik beet op mijn onderlip en keek verlangend toe. Schaamteloos liet hij zijn blik over mijn lichaam glijden. ''Hm,'' grijnsde hij. Ik lachte zachtjes en toen draaide hij me om, zodat ik op mijn buik lag. Ik voelde hoe hij me in mijn kont kneep en ik grinnikte kort. ''Je hebt het soft Serpen moment verpest, dus nu krijg je al helemaal geen soft Serpen meer.'' Ik hoorde gewoon aan zijn stem dat hij grijnsde en ik lachte zachtjes. Ik voelde een stukje stof rond mijn polsen en toen ik even achterom keek, zag ik dat het mijn string was. Ik deed een poging om mijn polsen los te maken, maar tevergeefs. Met een speelse blik in mijn ogen keek ik hem aan. ''Bring it on,'' fluisterde ik uitdagend. Ik legde mijn hoofd op het kussen en wachtte ongeduldig af - ik had een hekel aan wachten, al helemaal op dit soort momenten.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    'Bring it on,' fluistert ze. 'Challenge accepted,' grijns ik en ik laat mijn hand hard op haar kont knallen waardoor er bijna gelijk een rode vlek ontstaat. Ik heb mijn gedachten uitgeschakeld en ben weer compleet harteloos en gemeen. De Serpen kant die de meeste mensen van me kennen. Ik laat mijn hand over haar rug glijden en sla opnieuw op haar kont.
    'Weet je,' brom ik, 'je kont staat me aan, daarvan krijg ik tenminste geen arrogante opmerkingen terug,' grijns ik waarna ik nog een keer hard op haar achterste sla. Ik draai haar hardhandig om zodat ze weer op haar rug ligt en kijk haar grijnzend aan. 'Misschien moeten we maar eens iets doen aan die arrogante mond van je,' prevel ik schor en ga over de rand van het bed hangen om vervolgens druk in mijn koffer te rommelen. 'Aha!' Ik haal mijn Slytherin sjaal tevoorschijn en een stuk tape.
    'Vraag me niet waarom ik dat in mijn koffer heb,' lach ik. Ik kruip naar haar toe en trek een stuk tape van de rol af om vervolgens haar mond stevig dicht te plakken. Daarna pak ik de sjaal die ik voor haar ogen bind. Tevreden kijk ik toe naar mijn mooie knutselwerk. Perfect.

Still TMI, ik vind het wel zo lief van mezelf om er een waarschuwing boven te plaatsen hihi

''Challenge accepted,'' grijnsde hij. Een verraste kreun rolde over mijn lippen. Een rilling ging door me heen toen hij zijn hand over mijn rug liet glijden en ik zette mijn tanden grommend in de stof van zijn kussen toen hij voor een tweede keer hard sloeg. ''Weet je,'' bromde hij, ''Je kont staat me aan, daarvan krijg ik ten minste geen arrogante opmerkingen terug.'' Ik grinnikte zacht, maar werd afgekapt door een derde klap. Een tweede, zachte kreun ontsnapte van mijn kant. Hij draaide me hardhandig om en door de blik in zijn ogen zag ik inderdaad dat de softie verdwenen was, waardoor een kleine grijns mijn gelaat sierde. ''Misschien moeten we maar eens iets doen aan die arrogante mond van je,'' zei hij schor. Ik keek nieuwsgierig toe hoe hij aan het rommelen was in zijn koffer. ''Aha!'' Ik fronste verbaasd toen ik een sjaal en wat tape zag. ''Vraag me niet waarom ik dat in mijn koffer heb.'' Ik lachte zachtjes en zag hoe hij op me af kwam met een stuk tape. Ik grijnsde.
    ''Ik had op iets anders gehoopt,'' waren mijn laatste woorden gepaard met een onschuldige blik, voordat mijn mond werd afgeplakt. Ook mijn zicht werd van me afgenomen door de sjaal en hulpeloos lag ik daar. Ik wachtte af - hij had verdomd veel geluk dat hij mijn vertrouwen had gewonnen, want als elk ander dit had gedaan, rolde zijn hoofd over de grond.

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 18:10 ]

Je moet dit vooral lezen als je van cute romantische stelletjes houdt :Y)

'Ik had op iets anders gehoopt,' zegt ze nog voordat ik haar mond dicht plak en ik schiet in dag lach. Zodra ze helemaal vast zit, ga ik weer bovenop haar zitten - Serpen houdt ervan om bovenop haar te zitten, lol. Ik grijns en begin zachtjes kusjes op haar zachte huid te drukken. Ik laat mijn tong over haar tepel gaan en grijns. Misschien haal ik de tape er zo toch maar weer af, ik zou het wel fijn vinden om haar te kunnen horen genieten. Ik laat mijn handen over haar huid glijden en geef een zacht kneepje in haar kont. Zonder haar te waarschuwen trek ik de tape weer van haar mond en grijns.
    'De tape was geen goed idee, ik wil je horen kreunen,' grijns ik speels. Ik neem haar tepel in mijn mond en begin er zachtjes aan te zuigen en te knabbelen.

hahahahaha lol, jazeker

TMIIIII
    Ik hoorde hem lachen en voelde hoe hij weer bovenop me kroop. Het was enorm frustrerend dat ik compleet machteloos was - dat was niks voor mij, en dat wist hij. Plotseling begon hij zachte kusjes op mijn huid te drukken en ik voelde zijn tong langs mijn tepel gaan. Zijn handen gleden zacht over mijn huid en knepen in mijn kont - plotseling trok hij de tape van mijn mond. ''Godver,'' mompelde ik verrast.
    ''De tape was geen goed idee, ik wil je horen kreunen,'' grijnsde hij. Ik lachte zachtjes en beet op mijn onderlip, afwachtend en vooral verlangend. Toen hij zijn lippen om mijn tepel sloot, rolde er inderdaad een zachte kreun over mijn lippen. Naarmate de tijd verstreek versnelde mijn ademhaling lichtjes en duwde ik mijn lichaam automatisch wat dichter naar hem toe. ''Hm,'' prevelde ik schor. Ik was even vergeten dat hij toch wel een jongen met talent was.

Waarschijnlijk leest iedereen nu mee omdat onze posts JUIST opvallen door je rode meldingen hahaha, dan wordt het interessant.

Even voor de sfeer:

Mijn mondhoeken krullen automatisch omhoog als ik haar hoor kreunen. Ik zuig nog wat harder en laat ondertussen mijn hand afdwalen naar haar buik. Met een ondeugende blik kijk ik haar aan en geheel onverwachts breng ik een vinger bij haar naar binnen, niet veel later gevolgd door een tweede.
    Zachtjes druk ik een kusje tussen haar borsten en begin omlaag te werken terwijl ik mijn vingers hun werk laat doen beneden.
    Kussend en zachtjes bijtend kom ik bij haar buik aan. Ik haal mijn vingers uit haar en pak haar been vast om vervolgens haar hele been vol te planten met zachte en plagende kusjes tot aan haar dijen, zodra ik de binnenkant van haar dij heb bereikt begin ik bij haar andere been en doe precies hetzelfde. Ik weet gewoon dat ik haar helemaal gek maak met mijn actie en zij weet dat ik precies weet wat ik daarvoor moet doen.

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 18:41 ]

Austin Brobeney ~ Durmstrang

'Mensen irriteren is haar specialiteit. Ze is de meest irritante persoon die je ooit zult ontmoeten,' antwoort de jongen monotoon. Hij pakt nog een koekje en glimlacht naar het meisje. Waarschijnlijk was het een koppeltje.
    'Oh wauw. Bedankt.,' antwoort het meisje sarcastisch. 'Alsof jij zo perfect bent?'
    Ik draai me al half om omdat ik al zie waar dit heen gaat. Plotseling draait het meisje zich weer om naar mij.
    'Nah, zoals je kan zien, heb ik niks beters te doen,' zegt ze en begint me uitgebreid te bekijken. Ik besluit hetzelfde te doen. Haar haren waren in een vreemde kleur blauw geverfd en haar ogen zijn bruin. Haar echte haarkleur was waarschijnlijk zwart of bruin, of in ieder geval iets donkers. Rond haar ogen had ze wat make-up opgedaan, maar het staat haar -in tegenstelling tot sommige anderen in de zaal- niet verkeerd.
    Voor ik ben uitgekeken begint ze alweer te praten: 'Als je het zo irritant vind dan ga je toch ergens anders zitten?' Langzaam draait ze zich weer om. Ik trek een wenkbrauw op. Dit soort situaties had ik al sinds een jaar of vier niet meer gehad. Even blijf ik enigszins uit het veld geslagen zitten, maar draai me dan maar schouderophalend om.
    Aan mijn eigen tafel gaat het gesprek ondertussen over het plafond. Ik staar even verveeld voor me uit totdat ik Scott - zo heet de jongen blijkbaar - vraagt of Neomi haar naam in de vuurbeker gaat doen. Ik had er zelf nog niet zo hard over nagedacht, maar natuurlijk zou ik mezelf uiteindelijk moeten opgeven voor dat tournooi, mocht ik hier willen blijven. Ik was Durmstrang meer dan zat en had dit hele toernooi eigenlijk gezien als een kans om eens wat meer van de wereld te zien en de aan saaie sleur van Bulgarije te ontsnappen, maar daarvoor zou ik mezelf natuurlijk ook moeten opgeven. Maar ach, hoe groot is de kans nou dat ik daadwerkelijk gekozen zal worden?

-

Het zijn niet voor niks waarschuwingen, hehehehehe.

OHMYGOD that first gif though

Hij zoog nog harder en een zachte zucht van genot rolde over mijn lippen. Dankzij de alcohol was ik nog altijd licht in mijn hoofd, maar het had geen invloed op mijn verstand: ik wist volledig waar ik mee bezig was. Ik kon redelijk goed tegen alcohol, en daar was ik blij mee. Plotseling bracht hij een vinger bij me naar binnen - en een tweede. Ik beet op mijn lip en kreunde zacht zijn naam, hem aanmoedigend om door te gaan. Zijn lippen werkten zich inmiddels een weg naar mijn buik toe en onbewust deed ik pogingen om mijn handen los te krijgen, maar tevergeefs.
    Hij plaatste kusjes op mijn dijen en inmiddels was mijn ademhaling nog wat sneller gegaan; hij wist dat hij me gek maakte. Hij wist het maar al te goed, maar ik weigerde om hem te smeken. Dat was absoluut niet mijn ding - machteloos zijn was een ding, me zo gedragen was wat anders. Mijn heupen duwde ik dichter naar hem toe en mijn benen opende ik wat wijder, terwijl ik volledig genoot van het gevoel dat door mijn lichaam raasde.

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:33 ]

Neomi boog eigenlijk over Austin heen aangezien ze naast Austin zit en Austin naast Scott zit, haha >~<

Neomi Desiré Kjellberg || Durmstrang
    De jongen stelt zich voor als Scott, Scott Day en ik glimlach: "Aangenaam kennis te maken, Scott"
    Als ik dan naar het plafond wijs en vraag of het betoverd is zegt Scott:
    'Euhm... Ja, het is inderdaad een betovering. Geen idee hoe ze het voor mekaar hebben gekregen, maar het is wel heel gaaf. Het reageert ook op emoties, wist je dat? Iemand liet het een keer sneeuwen!'
    Ik lach zachtjes "Dan zullen veel mensen nu wel moe zijn" duidend op het feit dat er sterren aan het plafond staan, in plaats van aan de hemel. Als Scott mij dan vraagt of ik me ga inschrijven voor het tournament ga ik trots recht zitten en knik met een scheve grijns op mijn gezicht.
    "Ik ben altijd wel in voor wat gevaar en uitdagingen. Dat is ook de reden waarom ik mee ben van Durmstrang" glimlach ik "Er zijn ook van die softies die alleen mee gaan om anderen te zien leiden en al die dingen, maar zo ben ik niet. Als ik niet mee had willen doen was ik of niet mee gegaan, of dan was ik mee gegaan als morele steun. Zeker niet om de rest te zien leiden of whatever" vervolg ik schouderophalend. Ik hou niet van het type persoon dat het leuk vind om te zien hoe anderen ergens moeite mee hebben of hoe anderen leiden. Nu ik er bij na denk hou ik niet echt van veel verschillende type's mensen. Ik hou niet van die tutjes, ik hou niet van die zwakkelingen die het leuk vinden om anderen te zien lijden, ik hou niet van mensen die anderen laten leiden voor eigen plezier... there is much to dislike in this world I guess..
    "Maar goed, ga jij je inschrijven? Of heb ik je nu enorm beledigt omdat jij je niet gaat inschrijven om gewoon te kijken hoe de rest moeite heeft met dit toernament?" lach ik dan tegen Scott.

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:59 ]

Little do you know

Ghahaha ikr, we zijn wel een stelletje perverts (cat) maar ja je moet toch iets als je forever alone blijft hahaha

Ik grijns en na een tijdje laat ik haar helemaal los, zodat ze me nergens meer kan voelen en alleen mijn zachte ademhaling kan horen. Nu zal de blinddoek zijn effect hebben, ik grijns en pak de fles drank om een grote slok naar binnen te gieten.
    'Ik weet een leuk spelletje,' zeg ik dan, 'maar dan moet je wel heel stil blijven liggen.' Ik ga weer bovenop haar zitten en giet een klein beetje drank in haar navel.
    'Het spelletje heeft maar één regel,' grijns ik, 'als je knoeit, dan spank ik je. Hard,' fluister ik in haar oor. Ik lik over de huid rond haar navel en grijns. 'Heel stil blijven liggen,' prevel ik tegen haar huid aan. Ik begin aan mijn spoor van kusjes naar beneden. Weer druk ik een aantal kusjes op haar dijbenen en zonder het aan te kondigen laat ik mijn tong over haar clitoris glijden.
    'Stil,' prevel ik terwijl ik twee vingers bij haar naar binnen breng.

Felice -teluivoorcodes-
    Uiteindelijk liet hij me los en het enige wat te horen was, waren onze ademhalingen. De mijne iets zwaarder dan de zijne. Ik hoorde hoe hij een slok drank nam en ik wachtte ongeduldig af. ''Ik weet een leuk spelletje,'' zei hij plotseling. Ik grijnsde.
    ''Oh, god,'' prevelde ik schor. Dit kon nog eens leuk worden.
    ''Maar dan moet je wel heel stil blijven liggen.'' Plotseling ging hij bovenop me zitten en ik beet op mijn lip. Stil blijven liggen? Niks voor mij. Ik voelde een koude vloeistof in mijn navel en ik beet hard op mijn onderlip om niet te grinniken. Het kietelde. ''Het spelletje heeft maar één regel,'' zei hij. Ik kon de grijns in zijn stem horen. ''Als je knoeit, dan spank ik je. Hard.'' Zijn stem was een fluistering en plotseling dichtbij. Ik grijnsde en deed mijn best om mijn ademhaling onder controle te houden, omdat ik anders sowieso zal morsen. ''Heel stil blijven liggen.'' Ik voelde zijn tong langs mijn navel glijden en plotseling tussen mijn benen. Mijn adem stokte. ''Stil,'' prevelde hij. Opnieuw bracht hij twee vingers bij me naar binnen.
    ''V-verdomme,'' fluisterde ik schor. Ik kreunde even en deed ontzettend mijn best om stil te blijven liggen, maar door mijn versnelde ademhaling voelde ik een druppeltje drank langs mijn zij naar beneden bikkelen.

'V-verdomme,' fluistert ze schor, ik grijns als ze het niet voor elkaar krijgt om stil te blijven liggen. Ik volg het druppeltje drank en grijns als het een klein vlekje op mijn bed creëert. 'Oh oh, dat is nou jammer,' grijns ik en ik stop gelijk met mijn bezigheden. Ik lik de drank op uit haar navel en maak vervolgens haar handen los en haal de blinddoek weg.
    'Je hebt verloren,' grijns ik ondeugend, 'je weet wat de regels zijn.' Ik pak haar arm vast en trek haar over mijn knie heen. Ik grijns en druk zachtjes een kusje op haar kont. Ik kijk haar aan en grijns. Ik vind het leuk om Felice onderdanig te zien, vooral omdat het Felice is en haar onderdanig zien is iets wat je gewoonweg niet mee maakt.
    'Ik ga je tien keer spanken,' grijns ik, 'en daarna ben ik klaar met plagen.'

Felice
    ''Oh oh, dat is nou jammer,'' zei hij. Hij stopte direct met zijn handelingen en ik jammerde zachtjes. Ik voelde hoe hij het op likte en mijn handen losmaakte. Ook de sjaal werd voor mijn ogen weggehaald en ik knipperde een paar keer met mijn ogen tegen het plotselinge licht, Toen viel mijn blik op Serpen. ''Je hebt verloren,'' grijnsde hij. Ik vernauwde mijn ogen, wetende dat hij hier met volle teugen van genoot. ''Je weet wat de regels zijn,'' Hij trok me over zijn knie heen en drukte een kusje op mijn kont. Ik legde mijn hoofd op mijn armen. ''Ik ga je tien keer spanken,'' zei hij, ''en daarna ben ik klaar met plagen.''
    ''Je weet dat je verdomd veel geluk hebt, Parsel?'' mompelde ik, al kon ik een kleine grijns niet onderdrukken. Ik haatte dit. Waarom waren de rollen niet omgedraaid? Ik kon je met zekerheid zeggen dat Serpen eerlijk waar de enige was die dit ooit zal meemaken. Ik wachtte af tot de klappen zouden komen en wierp even een blik achterom, naar Serpen.

'Je weet dat je verdomd veel geluk hebt, Parsel?' mompelt ze. Ik grijns en knik. Dat weet ik maar al te goed en daarom maak ik er ook met volle teugen gebruik van. Ik laat mijn hand hard op haar achterste knallen en kijk haar grijnzend aan. 'Ik wil je horen kreunen,' prevel ik schor en opgewonden. Mijn stijve whatever drukt tegen haar buik aan terwijl ik haar nogmaals hard op haar kont sla. Na elke sla strijk ik zachtjes haar kont en druk ik een kusje op de plek waar ik heb geslagen. 'Geniet ervan,' prevel ik, half commanderend. Ik sla nogmaals en nogmaals en als ik uiteindelijk tien slagen gehad heb, druk ik een kusje op haar wang. Voorzichtig draai ik haar om op het bed en met een on Serpen achtige tederheid kom ik in haar. Een luide kreun ontsnapt uit mijn mond en terwijl ik mijn ogen sluit begin ik langzaam om en neer te bewegen. Na een paar seconden draai ik ons om zodat zij weer boven ligt en ik kijk haar aan.
    'Je hebt de controle,' prevel ik zachtjes terwijl ik haar wang streel, ik grijns.