• \
    "Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Als je deel wilt nemen aan dit evenement kan je tot Donderdag avond je naam in de Goblet of Fire doen. Vrijdagavond zal deze de drie vertegenwoordigers van elke school uitkiezen, die drie opdrachten zullen moeten voltooien. Voor de winnaar staat eeuwige roem te wachten!
    Maar meer over dit later, voor nu wil ik jullie introduceren aan de studenten van Beauxbatons!"

Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?

Start
    Maandag 01-09-'14
    19.00

Het is zeven uur en alle Hogwarts leerlingen zitten aan hun afdelingstafels. De eerste jaars zijn gesorteerd in hun afdeling en het schoolhoofd heeft zijn jaarlijkse speech gehouden. De leerlingen van Beauxbatons komen de zaal binnen en niet lang na hen komen ook de leerlingen van Durmstrang binnen. Na deze spetterende opening van het schooljaar zal er een feestelijke maaltijd op de tafels verschijnen. Smakelijk eten allemaal en zorg ervoor dat jullie je voor negen uur in jullie slaapzalen bevinden! De Durmstrangs slapen op hun schip en de Beauxbatons in hun koets.

Als leerling van Durmstrang of Beauxbatons kan je schrijven over wat je indruk is van de school en van de reis die je hebt gehad en bij wie je aan de tafel gaat zitten enz.
    Als leerling van Hogwarts kan je schrijven over naast wie je zit, met wie je praat, hoe je reis is, wat je vind van het Triwizard Tournament enz.

Rollen.
    Er zijn nog een aantal rollen vrij. Wil je nog mee doen? Ga dan naar het Rollentopic.
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau

Triwizard Champions
    Ashley Caroline Lestrange van Hogwarts.
    Wade Andon Frisk van Durmstrang
    Allison Isaure Moreau van Beauxbatons

Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.

Topics:

[ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 21:47 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Lets have some good old morning sex, shall we?

Serpen Acelin Parsel • Hogwarts • Slytherin
    Er loopt een rilling over mijn rug door haar zachte aanrakingen en ik grijns. 'Pas maar op, Parsel,' fluistert ze in mijn oor, 'jij kent mijn zwakte, maar ik ook de jouwe.' Ik frons en kijk haar aan. Zwakte? Hoe kan ze nou weer mijn zwakte kennen? 'Ik heb geen zwakte grijns ik, dus het lijkt me sterk dat jij die weet,' zeg ik. Ik kijk naar haar vinger die nog steeds over mijn gespierde borstkas gaat.
    'Maar als jij denkt dat je mijn zwakte weet - wat ik betwijfel - vertel het me maar,' grijns ik. Ik pak haar hand vast zodat ze niet verder kan gaan met haar constante geplaag en trek mijn wenkbrauw op. Met één beweging draai ik haar op haar rug en plaats ik haar handen naast haar hoofd zodat ze geen kant op kan. Ik ga op haar zitten met één been aan elke kant en buig voorover.
    'Ik hou niet van zwaktes, dat weet je, dus als je mij mijn zwakte kan vertellen dan kan ik zorgen dat ik die uit de weg ruim,' zeg ik tegen haar. Het is half bedoeld als grapje, maar mijn woorden hebben een serieuze ondertoon. Ik haat zwaktes. Zwaktes zijn dingen waarmee je iemand uit kan schakelen en ik wil niet dat iemand mij uit kan schakelen. Er zit een beetje een emotionele kant aan mijn haat voor zwaktes. Mijn ouders hadden een hekel aan mensen die zwak waren en Caleb en ik hebben vaak genoeg woorden naar ons hoofd geslingerd gekregen als we volgens onze ouders niet sterk genoeg waren. Mijn mond vertrekt een beetje, maar ik blijf Felice doordringend aankijken. Ik heb geen zin om zielig te doen over mijn verleden en daarnaast ben ik ook nog eens veel te dronken om ergens zielig over te doen. Helaas maakt dronken zijn me wel eerlijker en ik heb om eerlijk te zijn om mijn hele verleden over Felice heen te storten als ze erna vraagt.
    'Vertel het,' mompel ik half commanderend.

omg do you want me dead or what

Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
    Hij fronste en natuurlijk ontkende hij. ''dus het lijkt me sterk dat je die weet.'' Ik rolde met mijn ogen en lachte zachtjes. ''Maar als jij denkt dat je mijn zwakte weet - wat ik betwijfel - vertel het me maar,'' grijnsde hij. Hij pakte mijn hand vast en ik pruilde lichtjes, aangezien ik niet verder kon met het tekenen van figuurtjes. Ineens draaide hij me om zodat ik op mijn rug lag - mijn handen plaatste hij aan weerszijden van mijn hoofd zodat ik niks kon. Hij ging bovenop me zitten en ik grijnsde even. ''Ik hou niet van zwaktes, dat weet je, dus als je mij mijn zwakte kan vertellen dan kan ik zorgen dat ik die uit de weg ruim.'' Bedenkelijk keek ik hem aan. ''Hm,'' prevelde ik zachtjes. ''Dat zou ik kunnen doen, maar ik dóé het liever dan dat ik het zeg.'' Mijn grijns werd breder. Ik zag een bepaalde twinkeling in zijn ogen en zijn mond trok lichtjes. ''Vertel het,'' commandeerde hij. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte zachtjes.
    ''Doe niet altijd zo serieus,'' mompelde ik. ''Je krijgt rimpels als je je zo veel zorgen maakt om onzin.'' Ik trok één van mijn handen los en legde mijn hand zachtjes in zijn nek. ''Ontspan eens,'' fluisterde ik geamuseerd. Ik trok hem wat dichter naar me toe en liet mijn lippen vlinderlicht over de huid in zijn nek glijden. Dit was niet de eerste keer dat we dronken waren - natuurlijk niet. Heb ik nou even het geluk dat ik dingen niet snel vergat. ''Zo erg is deze zwakte toch niet?'' fluisterde ik tegen zijn huid. Zijn nek was zijn zwakte. Zachtjes drukte ik er plagende kusjes.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Gheheh sorry dear x

Ik kijk haar ongeduldig aan. 'Doe niet altijd zo serieus,' mompelt ze, ik rol met mijn ogen, 'je krijgt rimpels als je je zo veel zorgen maakt om onzin.' Ik frons en kijk haar aan, 'ik maak me geen zorgen om onzin,' brom ik. Ze trekt haar hand los en legt die in mijn nek. 'Ontspan eens,' fluistert ze, ik kijk haar verward aan. Ze trekt zich wat dichter tegen me aan en streelt zachtjes over mijn huid. Een aangename rilling gaat door mijn lichaam en voor eventjes sluit ik mijn ogen.
    'Zo erg is deze zwakte toch niet?' fluistert ze tegen mijn huid, ik voel haar lippen zachtjes op mijn huid drukken en een zachte kreun ontsnapt uit mijn mond. Geschrokken kijk ik haar aan. 'Hoe weet je dat?' prevel ik schor.
    Mijn nek is een enorm gevoelige plek. Waarom? Geen idee, maar het kan soms behoorlijk irritant zijn, zoals nu. Ik kijk haar aan, mijn ogen staan verward en lichtelijk angstig. Ik wil niet dat Felice dat weet, dan ze me op elk moment neerhalen. Ik voel me enorm kwetsbaar op het moment en ik hou er niet van om me kwetsbaar te voelen. Het liefst pak ik nu mijn wand en laat het haar vergeten, maar ik weet dat dat geen optie is.
    'Ik vind het niet leuk dat jij dat weet,' mompel ik zachtjes, 'hoe weet je het eigenlijk? Niemand weet het.'

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 10:43 ]

''Ik maak me geen zorgen om onzin,'' bromde hij koppig. Ik lachte zachtjes en tot mijn voldoening hoorde ik een kreun van zijn kant komen toen mijn lippen zijn huid raakten. Zijn ogen stonden geschrokken, verward, en zelfs angstig. Ik grijnsde even. ''Hoe weet je dat?'' prevelde hij schor. Onschuldig haalde ik mijn schouders op. ''Ik vind het niet leuk dat jij dat weet,'' mompelde hij zacht. Mijn grijns werd breder.
    ''Sorry, lieverd, maar ik vind het ook niet leuk dat jij mijn zwakte weet.'' Ik keek hem geamuseerd aan en liet mijn vingertoppen plagend over zijn nek glijden.
    ''Hoe weet je het eigenlijk? Niemand weet het.'' Ik grinnikte zacht en met een schuin hoofd keek ik hem aan.
    ''Jezus, Serpen, ik ga je heus niet vermoorden,'' grinnikte ik. ''Heb eens wat vertrouwen in me.'' Ik bekeek hem even voordat ik antwoord gaf op dat laatste. ''En je weet dat ik dingen nooit vergeet. En je weet dat dit niet onze eerste flessen firewhiskey zijn,'' grijnsde ik. Ik beet even op mijn onderlip terwijl ik hem aankeek. ''Gaat je broek ook nog uit, of wat?'' vroeg ik plotseling. Ik giechelde zachtjes en nam nog een slok uit mijn fles.

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 10:50 ]

'Sorry, lieverd, maar ik vind het ook niet leuk dat jij mijn zwakte weet,' zegt ze en ze laat haar vingers weer over de gevoelige huid in mijn nek glijden. Ik pruil en bijt op mijn lip. 'Jezus, Serpen, ik ga je heus niet vermoorden,' grinnikt ze dan als ik nogmaals vraag hoe ze het weet. 'Heb eens wat vertrouwen in me.' Ik frons en kijk haar aan. 'Vertrouwen? Sorry, dat woord ken ik niet,' mompel ik.
    'En je weet dat ik dingen nooit vergeet. En je weet dat dit niet onze eerste flessen firewhiskey zijn,' zegt ze dan eindelijk. Ik zucht. Ik en mijn dronken "laat ik alles vertellen wat Felice niet mag weten" buien.
    Haar volgende vraag zorgt ervoor dat mijn mond wagenwijd open valt. Ze giechelt zachtjes en neemt weer een slok uit de fles. 'Uhh, ben je van plan om...?' Ik kijk haar aan. Ik geef toe dat dit niet de eerste keer zou zijn, maar het is niet iets wat we regelmatig doen en ik weet niet of ik me er compleet gemakkelijk bij voel. Ze is en blijft mijn beste vriendin en meer dan dat zal ik nooit voor haar gaan voelen. Ik kantel mijn hoofd naar de zijkant en kijk haar vragend aan. Hoewel ik al bijna zeker weet wat het antwoord op mijn onafgemaakte vraag is.

''Vertrouwen? Sorry, dat woord ken ik niet,'' mompelde hij. Ik rolde nogmaals met mijn ogen. Serpen wist al te goed dat ik niemand vertrouwde, behalve hem.
    ''Als je me niet vertrouwde, werd je niet dronken in mijn bijzijn,'' kaatste ik terug. Hij wist dat hij dingen zei die hij niet hoorde te zeggen met te veel drank op. Zijn mond zakte open na mijn vraag en ik grijnsde tevreden. ''Uh, ben je van plan om...?''
    ''Ten eerste - jij wilde dat ik me uitkleedde. Ten tweede - ja, want je bent knapper geworden in de vakantie,'' zei ik luchtig. Ik nam nog een slok en keek hem afwachtend aan. ''Dus, blijf je daar nog zitten of wat?'' De grijns was nog niet van mijn gezicht verdwenen - in tegendeel, zelfs; hij werd alleen maar breder. Ik voelde niks voor Serpen, maar we hadden allebei onze behoeften sinds we het woord 'liefde' niet kenden. Alhoewel, ik niet, hij wel. Softie.

[ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 11:06 ]

Ik kijk haar aan, daar heeft ze een punt. Felice is de enige die ik echt vertrouw, omdat ik weet dat zij mij ook als enige vertrouwd. Caleb vertrouwde ik ooit, maar dat is veel minder geworden en al helemaal na zijn eikel actie met Ashley.
    Ze lijkt enorm blij te zijn met mijn reactie op haar vraag. 'Ten eerste - jij wilde dat ik me uitkleedde. Ten tweede - ja, want je bent knapper geworden in de vakantie,' zegt ze dan. Ik lach zachtjes. 'Dank je, jij ook,' grijns ik. 'Dus, blijf je daar nog zitten of wat?' Ik kijk haar aan, even aarzel ik, maar ik wil niet over komen als een of andere softie die te bang is om seks te hebben met zijn beste vriendin en daarnaast heb ik behoefte aan haar, het is lang geleden geweest dat ik met iemand naar bed ben geweest. Plus ik ben dronken, wat er alleen maar voor zorgt dat ik niet meer nadenk en gewoon af ga op mijn mannelijke instincten.
    Ik haal mijn schouders op en ga rechtop zitten om vervolgens mijn gulp sloom open te prutsen en mijn broek naar beneden te sjorren. Erg on charmant schop ik de broek op de grond en ik geef haar een scheve grijns. Mijn hand haal ik door mijn rommelige haren en ik ga weer bovenop haar zitten.
    'Dus...,' zeg ik, weer terug in mijn oh zo vertrouwde bad ass Serpen mood, 'je vind dat ik knapper geworden ben, hè?'
    Langzaam leun ik voorover en druk ik een kusje in haar nek, 'en zo te zien heb je behoeften,' grijns ik, 'laten we daar maar eens wat aan gaan doen.' Ik kijk haar in haar ogen en druk dan mijn lippen op de hare.

even aarzelde hij, maar toen ging Serpen rechtop zitten en prutste wat aan zijn gulp. Tevreden keek ik toe en wikkelde ik een haarlok om mijn vinger. Zo was ik het gewend - ik kreeg altijd mijn zin. Ik moest even lachen door de manier waarop hij zijn broek uittrok. "dus..." zei hij. Ik grijnsde en met een uitdagende twinkeling in mijn ogen keek ik hem aan.
    "je vind dat ik knapper geworden ben, hè?" Onschuldig knikte ik en liet ik mijn hand over zijn spieren glijden. "hm-hm, prevelde ik zachtjes terwijl ik hem zonder blikken of blozen bekeek. Langzaam leunde hij naar voren en ik grijnsde toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. "en zo te zien heb je behoeften," grijnsde hij. Ik lachte zachtjes en knikte - het was al weer veel te lang geleden. "laten we daar maar eena wat aan doen," voegde hij er aan toe, voordat hij zijn lippen op de mijne plantte. ik grijnsde en sloeg een arm rond zijn nek, waardoor ik hem dichter tegen me aan kon trekken. Vurig kuste ik hem terug en speels beet ik in zijn onderlip om toestemming te vragen.

Serpice spam lol

Zodra ik mijn lippen op de hare druk voel ik haar armen rond mijn nek heen, ze trekt me dichter tegen zich aan en kust me vurig terug. Als ze zachtjes op mijn onderlip bijt op toestemming te vragen, open ik mijn mond een stukje. Onze tongen raken verwikkeld in een spel waar alleen maar lust aan te pas komt en zachtjes schuur ik met mijn onderlichaam tegen het hare. Mijn ogen zijn gesloten en mijn handen rusten aan beide kanten van haar hoofd.
    Ik heb geen flauw benul van de tijd, maar waarschijnlijk is de Common Room al vol gestroomd met leerlingen die net gegeten hebben. Ik ben blij dat we besloten hebben om naar boven te gaan.
    Na een tijdje laat ik haar los en begin aan een spoor van kusjes over haar hele lichaam heen, beginnend bij haar hals. Zachtjes en plagend bijtend en zoenend werk ik me een weg naar beneden tot ik bij haar bh aan kom. Ik laat mijn handen achter haar rug glijden en klik de opening met gemak open. Grijnzend kijk ik haar aan.

Because we cannnn

Hij opende zijn mond een stukje en mijn tong vond al snel de zijne. Ondertussen liet ik mijn vingers door zijn donkere, warrige haren glijden. Op een gegeven moment liet hij me los en verplaatste hij zijn lippen naar mijn nek, om zo vervolgens een spoor van kusjes achter te laten tot aan mijn bh. Ik sloot mijn ogen en grijnsde even toen ik af en toe zijn tanden in mijn huid voelde. Hij opende mijn bh en ik gooide het ding op de grond, om Serpen vervolgens aan te kijken. Hij grijnsde en ik grijnsde terug.
    Was het raar om dit soort dingen met je beste vriend te doen? Waarschijnlijk wel, maar voor mij niet. Serpen en ik hebben toch al de meest rare dingen meegemaakt en daarbij was dit niet de eerste keer. We gebruikten elkaar. ''Ik kon me niet herinneren dat je zo soft bent,'' fluisterde ik speels, doelend op de zachte kusjes die hij had achtergelaten. Ik grijnsde wat breder en trok hem naar me toe. Door de drank waren onze gevoelens versterkt, wat dit juist zo leuk maakte.

'Ik kon me niet herinneren dat je zo soft bent,' fluistert ze. Ik kijk op naar haar en frons even. 'Moet ik er mee stoppen?' vraag ik dan. Ik blijf even stil en grijns dan. 'Ik kan ook gewoon je string kapot trekken, je neuken tot ik klaarkom en je dan mijn kamer uit sturen. De keuze ligt bij jou,' mompel ik droogjes. Ik laat me naast haar vallen en kijk haar aan. Op de een of andere manier voel ik me afgewezen door haar opmerking, maar daar laat ik niks van merken. We zijn gewoon twee vrienden die elkaar uit de brand helpen, een soort friends with benefits en hoewel ik veel drank op heb voel ik me nog steeds een beetje awkward en kwetsbaar. Ik hou er niet echt van om mezelf open en bloot te stellen voor anderen en ik ben al helemaal niet geamuseerd door het feit dat ze weet wat mijn zwakke plek is. Hoewel ik mijn behoeften heb, zou ik het liefst nu gewoon gaan slapen totdat de drank uit mijn lichaam is en de kater die erna komt ook.

Hij fronste. ''Moet ik er mee stoppen?'' vroeg hij, om vervolgens te grijnzen. ''Ik kan ook gewoon je string kapot trekken, je neuken tot ik klaarkom en je dan mijn kamer uit sturen. De keuze ligt bij jou.'' Dit keer fronste ik even en rolde ik met mijn ogen.
    ''Waarom ben je zo lichtgeraakt vandaag?'' mompelde ik. Ik voelde zijn blik branden en mijn ogen ontmoette de zijne. Ik zuchtte zachtjes en ging boven hem hangen terwijl ik hem in zijn ogen bleef kijken. ''Het viel me gewoon op. Het hoeft niet per definitie slecht te zijn,'' mompelde ik. Ik drukte een zacht kusje op zijn mond en verplaatste mijn lippen toen naar zijn nek. ''Neem nog wat firewhiskey... en geniet,'' prevelde ik tegen zijn huid. Ik glimlachte even en ging door met mijn kusjes. Af en toe zoog ik aan een stukje huid of zette ik mijn tanden er zacht in. Ik vond het absoluut geen probleem om de touwtjes in handen te hebben.

'Waarom ben je zo lichtgeraakt vandaag?' mompelt ze. Ik haal mijn schouders op en zucht zachtjes. 'Geen idee,' mompel ik zachtjes. Ze heeft gelijk, vandaag overdenk ik alles en ik ben er niet echt met mijn gedacht bij. 'Het viel me gewoon op. Het hoeft niet per definitie slecht te zijn,' zegt ze zachtjes nadat ze boven me is komen hangen. Zachtjes drukt ze een kusje op mijn mond en gewillig zoen ik haar terug. Haar lippen verplaatsen zich naar mijn nek en ik sluit mijn ogen.
    'Neem nog wat firewhiskey... en geniet.' Ik doe wat ze zegt en neem nog een slok whiskey. Ik kijk haar aan en laat mijn lichaam het dan overnemen. Een zachte genietende kreun ontsnap uit mijn mond en hoewel ik voel dat mijn schouders nog steeds redelijk gespannen staan, voel ik me toch al gelijk een stuk minder gespannen dan daarvoor.

''Geen idee,'' mompelde hij zacht. Ik zag hoe hij zijn ogen sloot zodra mijn lippen zijn huid raakten en hoe hij me gehoorzaamde door nog een slok drank te nemen. Een zelfvoldaan gevoel schoot door me heen toen ik hem zacht hoorde kreunen en mijn lippen verlieten na een tijdje zijn nek, om vervolgens kusjes te plaatsen op zijn gespannen schouders. Ondertussen liet ik mijn onderlichaam lichtjes tegen de zijne schuren en af en toe keek ik hem vanonder mijn lange wimpers aan. Er was iets met hem aan de hand, viel me op, maar vanavond zou ik hem even alles laten vergeten.
    Ik liet mijn vingers onder de rand van zijn boxer glippen en trok het langzaam en plagend omlaag, terwijl ik nog steeds niet was gestopt met het geven van kusjes. Ik dwaalde af naar zijn borstkas en grijnsde tegen zijn huid aan.

De bult in mijn onderbroek groeit en ik kreun ongeduldig als ze langzaam mijn boxer omlaag trekt. Haar kusjes laten een aangename gloed achter en ik verstrengel mijn vingers stevig met de deken die op het bed ligt. Er rolt een genietende kreun over mijn lippen en ik sluit mijn ogen.
    Ik kijk haar aan, 'ik haat het als jij de controle overneemt,' grijns ik en ik draai de rollen weer om zodat ik opnieuw boven haar lig. Mijn onderbroek trek ik helemaal uit en vervolgens trek ik haar string met mijn tanden uit. Ik bekijk haar lichaam aandachtig.
    'Hm,' grijns ik. Ik draai haar op haar buik en knijp ik haar kont. 'Je hebt het soft Serpen moment verpest, dus nu krijg je helemaal geen soft Serpen meer,' grijns ik gemeen. Ik pak haar string op en bind haar handen er stevig mee aan elkaar.