Ashley Caroline Lestrange • Hogwarts • Slytherin
''Hoe voel je je? Een beetje een leuke vakantie gehad? Waar was je eigenlijk? Ik kon je niet vinden in de trein en waarom duurde het zo lang?'' vroeg hij plotseling. Ik moest even lachen en zweeg om de vragen te verwerken. ''Sorry, ik heb je gewoon zo gemist. Serpen zegt dat ik een softie ben geworden door je, dat valt wel mee toch?'' Hij glimlachte scheef en een tinteling schoot door me heen toen hij mijn hand vastpakte.
''Ik voel me goed,'' prevelde ik. ''En jij?'' Ik speelde een beetje met zijn vingers voordat ik de volgende vragen beantwoordde. ''Ik was bij mijn ouders, meer keuze had ik niet echt. Zo geweldig was mijn vakantie dus niet,'' mompelde ik toen. Ik zuchtte zacht. Caleb wist dat het er bij mij thuis niet echt geweldig aan toe ging, aangezien hij me een keer moest beschermen voor mijn eigen vader. Ik schaamde me kapot. Ik sloeg mijn ogen neer bij de herinneringen. ''En ik zat in een coupe, dus volgens mij ben je hartstikke blind,'' zei ik toen met een grijns. ''En het duurde zo lang omdat ik mijn borstel zocht.'' Ik keek hem bloedserieus aan. ''Ik kon hem niet vinden, blijkbaar zat hij onderin mijn koffer.'' Ik was duidelijk geërgerd erdoor.
Ik drukte een kusje op zijn lippen. ''Hoe was jouw vakantie?'' vroeg ik zacht. De speech was te horen vanuit The Great Hall en vanavond werden de namen getrokken voor The Tournament, maar ik was veel te druk bezig met Caleb om daarbij te zijn. Ik hoorde alles toch wel. ''Oh, en je bent geen softie, hoor,'' grinnikte ik. Ik liet mijn hoofd op zijn borstkas rusten en zuchtte gelukkig toen ik zijn hartslag hoorde. Zijn hand hield ik nog steeds vast maar toen ik hoorde dat er namen werden genoemd, ging ik wat rechter zitten. Caleb en ik hadden ons beiden ingeschreven voor the Tournament, al was de kans redelijk klein dat we gekozen werden. Ik staarde naar de muur terwijl ik luisterde en mijn hart leek even stil te staan toen ik iets hoorde dat op mijn naam leek. ''H-hoorde jij dat ook?'' prevelde ik schor. Met grote ogen staarde ik Caleb aan.
Felice Lily Scabior • Hogwarts • Slytherin
''Doe het,'' hoorde ik hem schor prevelen. Ik keek hem even aan en onze blikken ontmoetten elkaar. Ik grijnsde.
''Wie bepaalt dat nu, Parsel?'' fluisterde ik uitdagend. Ik wist nu al dat hij er spijt van zal krijgen dat hij mij de controle heeft gegeven, want ik ging hem net zo hard terugpakken. Ik liet mijn hand er vanaf glijden en mijn vingertoppen streken langs zijn bovenbenen, door naar zijn lies, waar ik mijn hand liet rusten. Ik was een persoon van wraak, in alle opzichten. Ik plaatste nog steeds zachte kusjes op zijn lichaam en ik voelde zijn whatever/lid/idgaf tegen mijn buik aan, wat er voor zorgde dat mijn grijns wat breder werd. Mijn lippen bevonden zich inmiddels op zijn onderbuik en af en toe wierp ik een blik naar Serpen toe, vanonder mijn lange wimpers. Morgen zal hij vast alles vergeten zijn, maar ik wist dat mij dat niet zou gebeuren.
[ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:44 ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''