• Yaaww







    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ja, die Fiat 500 uit het jaar nul doet het nou wel..
    Die geur van die auto plus de kookluchten van de buren zijn niet te harden in m'n kamer.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:33 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik vind t leuk (:


    N'awwh, dankje <3


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik heb een gedicht geschreven, maar volgens mij is het echt crap. Ik kan voor geen meter gedichten schrijven :\


    En dan zeg jij niet te kunnen dichten. Dàt klopt voor geen meter.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Erieka, je gedicht is prachtig. ^^

    Hoi btw! Sorry dat ik de laatste dagen tijd weinig te vinden ben hier, maar ik heb het verschrikkelijk druk en ugh. Als ik op Q. kom is het meestal alleen voor mijn pb en gb, so. :c

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:56 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    N'awwwh, jullie reacties zijn zo lief <3
    Dankjulliewel!


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem erg mooi! Ik doe je het niet na!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik vind hem erg mooi! Ik doe je het niet na!


    Aww, weer zo'n lieve reactie. Ik waardeer dit heel erg, echt waar (:


    26 - 02 - '16

    Sciathan schreef:
    @Erieka, je gedicht is prachtig. ^^

    Hoi btw! Sorry dat ik de laatste dagen tijd weinig te vinden ben hier, maar ik heb het verschrikkelijk druk en ugh. Als ik op Q. kom is het meestal alleen voor mijn pb en gb, so. :c


    Ok, dan stalk ik je wel via pb en gb, hahaha xp


    16 - 09 - '17

    Waarom vind je het zo slecht als ik vragen mag? Ik vind het heel mooi.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jezus, ik ben echt in een dichterlijke bui vandaag. Hoewel ik vind dat mijn rijm soms te gedwongen voelt, vloeit alles erui ^^
    En Erieka, echt, je hoeft heus niet zo negatief te doen over je gedicht. Het is prachtig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    Waarom vind je het zo slecht als ik vragen mag? Ik vind het heel mooi.


    Ik denk dat ik een beetje overweldigd word door andere, geweldige gedichten, op dit forum. Daardoor denk ik waarschijnlijk dat de mijne minder goed is.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Waarom vind je het zo slecht als ik vragen mag? Ik vind het heel mooi.


    Ik zeg dat van mijn eigen creaties meestal ook..


    16 - 09 - '17

    Grohl schreef:
    Jezus, ik ben echt in een dichterlijke bui vandaag. Hoewel ik vind dat mijn rijm soms te gedwongen voelt, vloeit alles erui ^^
    En Erieka, echt, je hoeft heus niet zo negatief te doen over je gedicht. Het is prachtig.


    Ik ben vrolijk dus nu ook best creatief, dus ik herken je gevoel.
    En dankjewel <3


    26 - 02 - '16