• Yaaww







    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grohl schreef:
    (...)

    Story is Engels en het meervoud van een woord dat eindigt op een "y" en voorafgegaan wordt door een medeklinker, heeft in het Engels een meervoud op "y". Story is geen officiëel bastaardwoord, maar het is gewoon Engels, dus als je het gebruikt, volgt het gewoon de Engelse spellingsregels ^^

    Ik snap het niet helemaal maar okay, hahaha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga nog steeds stuk om deze. :')
    Nu zit ie in mijn hoofd. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ik snap het niet helemaal maar okay, hahaha.


    Story wordt voorafgegaan door de medeklinker "r", dus krijg je in het meervoud "Stories".
    Cowboy, daarentegen, wordt voorafgegaan door een klinker, dus krijg je wél "Cowboy's".
    Snap je? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Story wordt voorafgegaan door de medeklinker "r", dus krijg je in het meervoud "Stories".
    Cowboy, daarentegen, wordt voorafgegaan door een klinker, dus krijg je wél "Cowboy's".
    Snap je? (:

    Oh zo. Ja ik wist dat van die Stories maar doordat Q dat woord niet goedkeurt en Story's wel was ik verward.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga slapen, goodnight!


    16 - 09 - '17

    Goodnight Sylvie! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Goodnight Sylvie! (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Halloaaa, goedemorgen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Grohl schreef:
    (...)

    Story wordt voorafgegaan door de medeklinker "r", dus krijg je in het meervoud "Stories".
    Cowboy, daarentegen, wordt voorafgegaan door een klinker, dus krijg je wél "Cowboy's".
    Snap je? (:

    Moet ik even bij zeggen dat dit fout is. Meervoud van Cowboy is Cowboys in het Engels. In het Engels eindigen meervoudsvormen voor zover ik me kan herinneren nooit op -'s, maar altijd alleen op -s, met uitzondering van de klinker-regel. -'s geldt alleen bij de Engelse leenwoorden in het Nederlands.
    Ik zeg btw altijd story's, omdat ik het hier zie als een leenwoord. Ik praat immers continu Nederlands, dan pas ik ook de Nederlandse grammatica toe.


    From these ashes, I will rise

    Morgen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo brak geslapen. Mijn vader was tot twee uur aan het bellen voor zijn werk, wat me wakker hield. Toen ik eindelijk kon slapen moest ik telkens plassen. Slaap ik, zit er een bromvlieg binnen tegen het raam te brommen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 7:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hoihoi!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    WIE HEEFT 2 DUIMEN EN GAAT IN 2015 IN APELDOORN NAAR WITHIN TEMPTATION? IKKEEEEEEEE!!! (yeah) (dance) _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    WIE HEEFT 2 DUIMEN EN GAAT IN 2015 IN APELDOORN NAAR WITHIN TEMPTATION? IKKEEEEEEEE!!! (yeah) (dance) _O_

    Ik heb twee duimen maar dat andere niet.
    GEFELICITEEEEERD *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McBride schreef:
    WIE HEEFT 2 DUIMEN EN GAAT IN 2015 IN APELDOORN NAAR WITHIN TEMPTATION? IKKEEEEEEEE!!! (yeah) (dance) _O_



    Ikga er in augustus naartoe mss.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!