• Yaaww







    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ellery schreef:
    Omg, zometeen heb ik de laatste tentamen waar ik voor moet leren *O* Moregn moet ik gewoon twee werken inleveren en dan ben ik klaar. Jammer genoeg moet ik herren (no_chears)

    Ben je dan vrij? o.O
    En wat is herren?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ben je dan vrij? o.O
    En wat is herren?

    Niet echt. Volgende week moet ik voor inzages naar school, maar die kan je gewoon skippen. Maar je loop wel de kans dat de fouten van de lelaar in jouw cijfer blijven staan waardoor je een lagere cijfer krijgt dan watbje eigenlijk verdiende. Maar dat gebeurd lang niet zo vaak.
    Daarna hebben we hertentamens (herren dus).


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Niet echt. Volgende week moet ik voor inzages naar school, maar die kan je gewoon skippen. Maar je loop wel de kans dat de fouten van de lelaar in jouw cijfer blijven staan waardoor je een lagere cijfer krijgt dan watbje eigenlijk verdiende. Maar dat gebeurd lang niet zo vaak.
    Daarna hebben we hertentamens (herren dus).

    Oooh, das kut.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hello there.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beih, ik moet straks weer naar school voor die stomme aandeelhoudersvergadering, ik heb echt zo geen zin! En nu moet ik mijn tekst uit mijn hoofd leren, zodat ik weet wat ik moet zeggen straks.


    16 - 09 - '17

    Hallootjes. Ik ben net thuis van school, aha. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En ik heb weer genoeg kruiden in het avondeten gehad voor de rest van de week.
    Ik merk het meteen als er kruiden in het eten zitten. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die yolo gebruiken mogen van mij echt dood neervallen, ugh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Mensen die yolo gebruiken mogen van mij echt dood neervallen, ugh

    YOLO.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    YOLO.


    (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Mensen die yolo gebruiken mogen van mij echt dood neervallen, ugh


    JLMEK.
    Oké, die was flauw :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    JLMEK.
    Oké, die was flauw :'D


    ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    ?

    Je Leeft Maar Een Keer?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Je Leeft Maar Een Keer?


    Ja en JSMEK


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Ja en JSMEK

    Je sterft maar één keer? :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.