• Dat zit in mijn hoofd (:
    Hij gaat nog verder, maar ik zal jullie sparen xD

    Dat nummer is het "lijflied" van Geel-oranje bij het Vakantiespel in Alphen aan den Rijn. Ik ben leiding.
    Het was vandaag de tweede dag en ik ben moe =.=

    Ik zal even uitleggen wat het vakantiespel is:
    Het Vakantiespel is in Alphen aan den Rijn een spelweek.
    In die week zijn er in totaal meer dan 2000 mensen bij elkaar.
    De kinderen doen spelletjes en de kinderen worden opgedeeld in groepen over zes verschillende kleuren. De kleuren zijn Geel, Oranje, Groen, Blauw, Wit en Paars. Bij Geel en Oranje zitten de jongste kinderen en bij Wit en Paars de oudsten, Groen en Blauw zitten er tussenin.
    Je kan als kind meedoen als je in Alphen aan den Rijn op school zit en als je 6 bent of ouder. De oudste leeftijd voor de kinderen is 12 jaar.
    De mensen die de groepjes leiden zijn vijftien jaar of ouder. Zij moeten hun groepje bij elkaar houden en zijn het aanspreekpunt voor ouders.
    Stafleden moeten ook vijftien jaar of ouder zijn. Zij staan bij de spelletjes, leggen de spelletjes uit en zijn extra begeleiding maar lopen niet met maar een groepje mee.
    De week is van maandag tot en met vrijdag, met elke dag andere spelletjes. Ook is er elk jaar een ander thema. Dit jaar is het entertainment.
    Het Vakantiespel bestaat al 53 jaar.
    Meer weten? Vraag het maar of kijk op http://www.vakantiespel.com

    Wie heeft er nog meer zo'n week in hun woonplaats? Of wie doet er mee aan het Vakantiespel?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Juist ja... Mijn stem dus ook bijna kwijt... Handig, moet nog drie dagen xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful