• Zijn er hier mensen die Orphan Black kijken?
    Het is een serie op BBC America (het heeft nog maar één seizoen, 10 episodes), maar het is echt zo geweldig. ;D
    Ik ben echt benieuwd of er hier nog fans zijn :)

    teaser van S1, voor wie geïnteresseerd is, wil weten waarover de show gaat...


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Jaaa het is echt een geweldige serie! Een van de weinige series waarbij ik veel afleveringen achter elkaar kon kijken haha, maar ik vind het echt leuk
    Ik kan ook echt niet wachten op seizoen 2 haha

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 17:25 ]


    As travars

    Meuh. Moet nog steeds beginnen. Net zoals de rest van de lange lijst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mycroft schreef:
    Jaaa het is echt een geweldige serie! Een van de weinige series waarbij ik veel afleveringen achter elkaar kon kijken haha, maar ik vind het echt leuk

    Super ;D Ik heb alle episodes in nog geen 24 uur gekeken (inclusief slaap), heb ze nog eens herbekeken en nu ze op OP12 waren, heb ik de laatste vier nog eens bekeken. En ik wil ze nog eens opnieuw kijken in de paasvakantie. Goh, het zijn toch maar tien episodes van 40 min?


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Jep, ik ben fan.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb gehoord waar het over gaat maar het lijkt me niet echt iets voor mij.. Hoewel ik toch nog een keer de eerste aflevering wil kijken.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 17:49 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    Ik heb gehoord waar het over gaat maar het lijkt me niet echt iets voor mij.. Hoewel ik toch nog een keer de eerste aflevering wil kijken.

    Er zit veel actie in, veel plottwists en ja, toch wel nog redelijk veel seks en 'wtf, was dat nodig?'-momenten.
    Ik raad je aan, als je kijkt, om toch alleszins de eerste drie episodes te kijken. Dan beginnen de puzzelstukjes in elkaar te vallen. Ik was verkocht na de tweede episode.


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Sunyata schreef:
    Jep, ik ben fan.



    ^ Alison is geweldig. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sunyata schreef:
    Jep, ik ben fan.


    <3


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Ik ken het niet? Ik zal zo als ik op mn laptop ga het even opzoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik ken het niet? Ik zal zo als ik op mn laptop ga het even opzoeken.

    Zeker kijken!
    Het is raar en waarschijnlijk denk je na de eerste episode 'dude, wtf? Nee, ik kijk niet meer.', maar kijk dan nog maar een episode. De andere zijn anders dan die eerste. (en het zijn er maar 10, dus in 8u kan je het kijken)


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Ik heb enkele afleveringen gezien van seizoen 1 op de zender OP12. Ik vond het best wel een heel goede reeks, alleen jammer dat ik het niet steeds kon kijken.
    Vind het echt wel te gek dat Tatiana al die personages speelt, moet vast moeilijk zijn.


    "If you can't say something nice, don't say nothing at all" ~ Thumper from Bambi

    Ja, ik kijk het! Kan echt niet wachten op seizoen 2 (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Orphan Black is back!

    Ofcourse Helena is still alive, that bitch survives everything xd


    You are beautiful, you are love.

    Woah, ik kijk het pas sinds vorige week. En ik had gisteren meteen de nieuwe aflevering gezien ^^ Ik vind het echt een geweldige serie en het acteerwerk is ook fantastisch.. Al die mensen worden door dezelfde persoon gespeeld.. Stel je eens voor, al die verschillende accenten en manieren waarop ze dingen doen D: Damn, that girl deserves an award.