• Yaaww







    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    yo

    Hey.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo. De redactrice in mijn One Shot heet Harriet Jones.
    Waarschijnlijk zal niet iedereen de reference begrijpen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MT


    -

    Ugh mijn zusje zeurt me de oren van mijn kop.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik voel me echt een bitch, Jesus :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik voel me echt een bitch, Jesus :'D

    Ben je ook.
    OMDAT JE DE USERNAMES STEELT DIE IK WIL.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ben je ook.
    OMDAT JE DE USERNAMES STEELT DIE IK WIL.


    Je bent gemeen (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @ Leah: Pourquoi?

    @ Erieka: Oh nee, dat is verschrikkelijk. Ik hoop echt dat je geen last van hem zult krijgen, want het lijkt mij héél ongemakkelijk om met hem in de klas te moeten zitten. :o
    En ... ik wil geen pijnlijke herinneringen oproepen, maar is-ie toevallig GaiusMarius? :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Grohl schreef:
    (...)

    Je bent gemeen (no_chears)

    Surray, het was niet echt gemeen bedoelt. (K)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    @ Leah: Pourquoi?

    @ Erieka: Oh nee, dat is verschrikkelijk. Ik hoop echt dat je geen last van hem zult krijgen, want het lijkt mij héél ongemakkelijk om met hem in de klas te moeten zitten. :o
    En ... ik wil geen pijnlijke herinneringen oproepen, maar is-ie toevallig GaiusMarius? :x


    Ja, hij was het.


    26 - 02 - '16

    Grohl schreef:
    (...)

    Je bent gemeen (no_chears)

    Ik moet eerlijk zijn, als jij Grohl niet had genomen had ik 'm gehad. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    @ Leah: Pourquoi?

    @ Erieka: Oh nee, dat is verschrikkelijk. Ik hoop echt dat je geen last van hem zult krijgen, want het lijkt mij héél ongemakkelijk om met hem in de klas te moeten zitten. :o
    En ... ik wil geen pijnlijke herinneringen oproepen, maar is-ie toevallig GaiusMarius? :x


    Dat wou ik ook net vragen ...
    En daarom, Lotta. Ik krijg sowieso weer mijn klassenleraar in m'n nek.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik moet eerlijk zijn, als jij Grohl niet had genomen had ik 'm gehad. :p


    Ik kwam er maar op door jouw Novoselic ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried