• Yaaww







    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik plaats wel niks leuks meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Kijk op mijn nieuwe topic

    Wat kunnen mensen zeuren, inderdaad.
    Nu kreeg je tenminste geen boze 1D fans over je heen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Foraoise schreef:
    (...)

    Vertel!


    Ik ben met een jongen van school naar de stad geweest. We hebben eerst bij de Mediamarkt gekeken en daarna blikjes energydrink gedronken. Daarna scoorden we een frietje bij de Snackbar en daarna gingen we een aantal uur chillen in een park. Toen zijn we naar een café gegaan en hebben we een biertje gedronken. Daarna gingen we naar de film 'Bad Neighbors'. Geweldige film trouwens. Daarna zijn we naar het station gegaan en ieder z'n eigen weg naar huis c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb een splinter in mijn grote teen. D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Myle schreef:
    Ugh, ik plaats wel niks leuks meer.


    Ik persoonlijk vind het niet leuk omdat ik fan ben, dat kan je wel begrijpen hoop ik? Maar goed, hoe sommige daar reageren, je weet hoe sommige op Q zijn..


    16 - 09 - '17

    Roku schreef:
    (...)

    Ik ben met een jongen van school naar de stad geweest. We hebben eerst bij de Mediamarkt gekeken en daarna blikjes energydrink gedronken. Daarna scoorden we een frietje bij de Snackbar en daarna gingen we een aantal uur chillen in een park. Toen zijn we naar een café gegaan en hebben we een biertje gedronken. Daarna gingen we naar de film 'Bad Neighbors'. Geweldige film trouwens. Daarna zijn we naar het station gegaan en ieder z'n eigen weg naar huis c;


    Amai. Klinkt als een 'binnenkort nieuwe relatie'? Haha


    16 - 09 - '17

    Memoria schreef:
    Ik heb een splinter in mijn grote teen. D:


    Fijn.. ;s
    Misschien je voet in warm water met zout laten weken?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:06 ]


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Amai. Klinkt als een 'binnenkort nieuwe relatie'? Haha


    Neeee. Dat zeker niet. Ik vind hem niet echt leuk en hij is fucking 23 :'D
    Terwijl ik 18 ben. Vijf jaar leeftijdsverschil. Dan daar bij wil ik zelf geen relatie en vindt hij zichzelf te onhandig voor een relatie.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik ben met een jongen van school naar de stad geweest. We hebben eerst bij de Mediamarkt gekeken en daarna blikjes energydrink gedronken. Daarna scoorden we een frietje bij de Snackbar en daarna gingen we een aantal uur chillen in een park. Toen zijn we naar een café gegaan en hebben we een biertje gedronken. Daarna gingen we naar de film 'Bad Neighbors'. Geweldige film trouwens. Daarna zijn we naar het station gegaan en ieder z'n eigen weg naar huis c;

    Wat leuk! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik persoonlijk vind het niet leuk omdat ik fan ben, dat kan je wel begrijpen hoop ik? Maar goed, hoe sommige daar reageren, je weet hoe sommige op Q zijn..

    Ja, dat begrijp ik. Jij neemt een wijze beslissing om niet te reagern, als die fucking andere mensen dat nou ook eens zouden doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Memoria schreef:
    Ik heb een splinter in mijn grote teen. D:


    Probeer de splinter eruit te halen en als het gaat ontsteken in een batje met soda.


    26 - 02 - '16

    Smoleman schreef:
    (...)
    Wat leuk! ^^


    Ja hè? c;


    26 - 02 - '16

    Skull schreef:
    (...)
    Geeft niks hoor, haha.
    Ik haat de vraag als hij van mensen komt die ik niet mag. Ik ben nogal een rock-persoon, en die mensen zijn meer Nederlandse rap :')
    Whatever, ik ben er trots op. Ik doe wat ik leuk vind, en als het hen niet zint vind ik dat eigenlijk alleen nog maar leuker.

    Weet je, ik ben echt dol op jouw muzieksmaak. :'D

    Ik ben ook nogal voor rock, en ik ken welgeteld één persoon die daar ook fan is, al is dat meer van Imagine Dragons etc. Al de rest - Bieber, One Direction, Katy Perry, Demi Lovato. Niets tegen die mensen (behalve tegen Bieber), maar het is gewoon mijn stijl niet.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Roku schreef:
    (...)

    Neeee. Dat zeker niet. Ik vind hem niet echt leuk en hij is fucking 23 :'D
    Terwijl ik 18 ben. Vijf jaar leeftijdsverschil. Dan daar bij wil ik zelf geen relatie en vindt hij zichzelf te onhandig voor een relatie.


    Oh, ok dan, haha. Maar op liefde staat geen leeftijd en op zich vind ik 18 en 23 nog meevallen, denk ik. Maar goed, toch fijn dat je een leuke dag hebt gehad (:

    @Kyle, er zijn hier veel mensen die altijd hun fucking commentaar kwijt moeten, dat weet je toch.


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    (...)
    Weet je, ik ben echt dol op jouw muzieksmaak. :'D

    Ik ben ook nogal voor rock, en ik ken welgeteld één persoon die daar ook fan is, al is dat meer van Imagine Dragons etc. Al de rest - Bieber, one Direction, Katy Perry, Demi Lovato. Niets tegen die mensen (behalve tegen Bieber), maar het is gewoon mijn stijl niet.

    Those horrible human beings D:
    I feel sorry for you.

    En dankjewel. Ik luister ook wel Imagine Dragons en vind ze ook echt heel goed, maar ik luister ook SoaD, Nirvana, Radiohead, etc. Dat is mijn basic playlist.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.