• Hallo,

    Ik vraag me af welke jongens er actief zijn op 'Quizlet?' Ik heb dit account zelf al rond 2009 en heb ook al meerdere namen gehad zoals 'Nigel' en dergelijke, maar ik vraag me af welke jongens er actief zijn op quizlet? Lijkt me wel is gezellig om daarmee te praten! Verhalen schrijven is altijd leuk om te doen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:13 ]

    Dauth schreef:
    Ik ben inderdaad een jongen (big surprise), maar Assassin heeft inderdaad gelijk. Ik hou er niet van dat mensen tegen me gaan praten alleen omdat ik een jongen ben. Dat hele gedoe heb ik al over me heen gekregen toen ik op Quizlet kwam en van al die mensen is niemand overgebleven :'D So yeah, been there, done that, didn't enjoy it. :Y)


    Gelukkig is dat inmiddels voorbij, toch? Ik krijg al jaren geen berichtjes meer met OMFG EEN JONGEN OP QUIZLET.

    Hoewel dat blijkbaar ook kan komen doordat niemand weet dat ik een jongen ben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Gelukkig is dat inmiddels voorbij, toch? Ik krijg al jaren geen berichtjes meer met OMFG EEN JONGEN OP QUIZLET.

    Hoewel dat blijkbaar ook kan komen doordat niemand weet dat ik een jongen ben :Y)
    Dat is inderdaad nu voorbij. Gelukkig wel. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dat is inderdaad nu voorbij. Gelukkig wel. :Y)


    We're all mad here.

    Ignatius, DelanoDKM, Draconis115 and TheDarkKing zijn ook jongens, voor zo ver ik weet. :'p

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 9:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amonaris, is ook een jongen en hij is super


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat maakt het uit of iemand nou een jongen of een meisje is? Het is niet zo dat jullie allemaal dezelfde interesses hebben omdat jullie allemaal dezelfde geslachtsdelen bezitten. Daarnaast heb ik nooit de meisjes begrepen die een jongen op q vol spammen omdat hij heel toevallig een jongen is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Wat maakt het uit of iemand nou een jongen of een meisje is? Het is niet zo dat jullie allemaal dezelfde interesses hebben omdat jullie allemaal dezelfde geslachtsdelen bezitten. Daarnaast heb ik nooit de meisjes begrepen die een jongen op q vol spammen omdat hij heel toevallig een jongen is.


    Ik vind het niet zo raar als een jongen zich afvraagt of er ook nog andere jongens zijn, hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, mijn broertje zit ook op Quizlet. Lemontree. Niet dat ik daar blij mee ben, maar goed.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alle jongens op een rij (als je op de Spoiler drukt accepteer je dat je ze niet zult stalken of lastig vallen):


    Laatst aangepast: 14-5-2014 17:33

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 21:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh en yokkie is er ook nog, maar die is al een tijdje niet meer online geweest. :')

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 11:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dauth schreef:
    Alle jongens op een rij (als je op de Spoiler drukt accepteer je dat je ze niet zult stalken of lastig vallen):

    Laatst aangepast: 14-5-2014 11:57
    Ik vind dat het er best nog wel veel zijn :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carson schreef:
    (...)Ik vind dat het er best nog wel veel zijn :')


    Het zijn nog niet eens álle jongens van Quizlet. Maar goed, degene waar ik het dan nog over heb die ik verder nog ken zijn niet bepaald actief hier dusja. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Carson schreef:
    (...)Ik vind dat het er best nog wel veel zijn :')

    Meer dan ik eigenlijk had verwacht. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)
    Meer dan ik eigenlijk had verwacht. Haha.
    Jaa, inderdaad :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rickjuh en ik vallen ook onder de jongens, zijn er idd veel O_o


    It's high noon.