• Hallo,

    Ik vraag me af welke jongens er actief zijn op 'Quizlet?' Ik heb dit account zelf al rond 2009 en heb ook al meerdere namen gehad zoals 'Nigel' en dergelijke, maar ik vraag me af welke jongens er actief zijn op quizlet? Lijkt me wel is gezellig om daarmee te praten! Verhalen schrijven is altijd leuk om te doen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:13 ]

    Toch aardig wat jongens, zeker, maar gelukkig delen we allemaal dezelfde interesses hier op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:35 ]

    Orichan is er ook nog, maar niet zo vaak online.


    Stenenlikker

    Hinrisath schreef:
    Toch aardig wat jongens, zeker, maar gelukkig delen we allemaal dezelfde interesses hier op Quizlet.


    Daar moet je maar niet vanuit gaan.


    Your make-up is terrible

    Oh, en je hebt Bennefrost ook nog (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hinrisath schreef:
    Toch aardig wat jongens, zeker, maar gelukkig delen we allemaal dezelfde interesses hier op Quizlet.


    da's dan misschien weer een beetje te kort door de bocht (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    da's dan misschien weer een beetje te kort door de bocht (puh)


    Ja, zo houd jij van ponies, Jacco van spamberichten plaatsen, ..:'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Anthroopos en Stijntje zijn er ook nog. Al is Stijn niet meer zo heel erg actief. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oeps, ik was Alwin ook vergeten Ö


    16 - 09 - '17

    Rutger :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SolidSnake schreef:
    (...)

    da's dan misschien weer een beetje te kort door de bocht (puh)


    Dat kan door de loop van de jaren veranderd zijn ;)

    Grohl schreef:
    Oh, en je hebt Bennefrost ook nog (:

    Ik wou net zeggen; vergeet Glenn niet :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SolidSnake schreef:
    (...)



    Sorry :x


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Arme Alwin. Iedereen vergat m D: Foei (N)


    -

    Het lijkt net alsof jongens worden beschouwd als een andere soort ofzo :'D zij zijn ook maar mensen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Het lijkt net alsof jongens worden beschouwd als een andere soort ofzo :'D zij zijn ook maar mensen.

    Tja, eerlijk? Ik sta er eigenlijk nooit echt bij stil dat ze jongens zijn. Ik weet het in mijn achterhoofd wel natuurlijk, maar of ik ze anders beschouwd? Nee, dat absoluut niet.


    -