• Ik ben wel eens benieuwd of er meer mensen zijn die ook vaak blessure's hebben van het sporten.

    Zelf deed ik tien jaar jazz ballet en op af en toe een gekneusde vinger door een bal na niks. Nu doe ik mix en heb in twee jaar tijd al 5 blessure's gehad. Sinds gister is mijn vinger gekneusd omdat iemand er tegen aan schopte bij het dansen... Hopelijk kan ik dit jaar voor het eerst de eindvoorstelling mee doen zonder tape of verband..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toen ik jonger was en veel aan ballet, streetdance en turnen deed had ik ook nooit blessures gehad, maar dat komt denk ik ook omdat je meer kraakbeen in je lichaam hebt die het beter op kan vangen. Toen ik wat ouder was en handbal deed heb ik wel mijn enkelband verrekt, dat was alles.


    Your make-up is terrible

    Toen ik aan turnen deed heb ik wel eens last gehad maar nog een echte blessure.

    Ik heb een aantal jaar wel iets gehad met mijn rug waardoor ik met alles geholpen moest worden, ik kon niet meer zelfstandig mezelf omdraaien en lopen was haast onmogelijk. Toen ging ik naar een Kraker of zo iets en toen is het over gegaan. Gelukkig.

    Maar hopelijk kan je meedoen zonder problemen! (:


    wat was dit ookalweer

    Ik doe aan hockey en heb nog nooit echt last gehad van een blessure, ik heb twee keer tijdens gym mijn voet/teen gekneust.
    Wel heb ik heel vaak grote blauwe plekken, open knieën en pijnlijke schouders als iemand weer eens te ver en te hard uithaalt met zijn stick of de bal hoog slaat.


    •*• Lululu •*•

    Een keer m'n ribben gekneusd tijdens een vrije val, verzwikte pols tijdens aantikken bij zwemmen, op het moment een knieblessure en zo verschrikkelijk vaak schouderblessures


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Soms blauwe plekken bij jiu jitsu, en onlangs mijn arm niet lichtelijk gekneusd, volgens mij :p Ach, dat gebeurt bij zo'n sport.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb ooit mijn ribben heel lelijk gekneusd gehad.


    26 - 02 - '16

    Ik doe aan atletiek en heb een tijdje een blessure aan mijn enkel gehad. Gelukkig is dat weer over. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    dat zijn nog best grote blessures van de meeste. Naast kneuzingen, verekiingen en beschadiging aan het bot heb ik eigenlijjk op mijn dubbele knie blessure niet echt iets ergs gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een gekneusde ruggenwervel toen ik met mijn pony tegen de wand van de binnenbak viel. Gelukkig had zij er niks aan overgehouden.
    En ik ben wel vaker van mijn paard gevallen en gevlogen, maar echte blessures heb ik niet gehad, naast die ruggenwervel.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 21:21 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Echt geblesseerd niet, maar ik ben wel een keer van een paard gevallen. That was no fun. Of tja, bijna een paard, het was twee centimeter te klein :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In m'n acht jaar dat ik aan hockey deed heb ik een overbelaste knie en pols gehad, nu ik aan hiphop en streetdance doe heb ik heel af en toe nog last van m'n knie maar steeds minder omdat m'n lerares heel veel werkt aan gezonde houdingen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb vaak polsblessures bij het kajakken, maar dat komt omdat ik les geef en dan vaar ik 3x zo traag als normaal en ga je anders met je peddel om dan wanneer je gewoon vaart. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb een zwakke enkel, waardoor ik momenteel ook met krukken loop omdat ik het gepresteerd heb om een aantal spieren in mijn onderbeen te verrekken tijdens het voetballen. Hopelijk is dat weer snel over. En hopelijk kan je zonder tape of verband mee doen met de voorstelling. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb een zwakke pols, enkel en rug waardoor ik gewoon niet meer mag dansen van de dokter. Juist omdat ik al zoveel blessure's heb opgelopen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Ik heb een zwakke pols, enkel en rug waardoor ik gewoon niet meer mag dansen van de dokter. Juist omdat ik al zoveel blessure's heb opgelopen.
    oei. Met mijn knie was dat ook binna het geval dat ik niet meer mocht dansen maar omdat het herstwlde mocht het weer. Ik zou eeht niet zonder dansen kunnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan