• Hallo,

    Ik vraag me af welke jongens er actief zijn op 'Quizlet?' Ik heb dit account zelf al rond 2009 en heb ook al meerdere namen gehad zoals 'Nigel' en dergelijke, maar ik vraag me af welke jongens er actief zijn op quizlet? Lijkt me wel is gezellig om daarmee te praten! Verhalen schrijven is altijd leuk om te doen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:13 ]

    Ellery schreef:
    (...)
    Tja, eerlijk? Ik sta er eigenlijk nooit echt bij stil dat ze jongens zijn. Ik weet het in mijn achterhoofd wel natuurlijk, maar of ik ze anders beschouwd? Nee, dat absoluut niet.

    Amen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awh, arme Alwin. Maar na je ponies, hamsters en sokken zijn we je heus niet vergeten!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 19:18 ]


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Awh, arme Alwin. Maar na je ponies, hamsters en sokken zijn we je heus niet vergeten!


    voeg daar kleine ninja's aan toe. Gandalf viel net ongeveer anderhalve meter en rent vrolijk verder. Dafuq D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Omg, ik ben bekend *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SolidSnake schreef:
    (...)

    voeg daar kleine ninja's aan toe. Gandalf viel net ongeveer anderhalve meter en rent vrolijk verder. Dafuq D:


    Secretly voert hij een dubbel leven. Totally Hamster!


    Tijd voor koffie.

    Ik ben een jongen, aangenaam!

    Grapje. c: De bekendsten zijn volgens mij allemaal al genoemd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    McClair schreef:
    Dit topic heb ik "vroeger" ook al eens aangemaakt :3 Maar ik ben ook een jongen.
    Je ziet er zo vrouwelijk uit op je profile picture :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carson schreef:
    (...)Je ziet er zo vrouwelijk uit op je profile picture :W
    Bedankt :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Carson schreef:
    (...)Je ziet er zo vrouwelijk uit op je profile picture :W


    Een beetje wel hè.

    Ik ben inderdaad een jongen (big surprise), maar Assassin heeft inderdaad gelijk. Ik hou er niet van dat mensen tegen me gaan praten alleen omdat ik een jongen ben. Dat hele gedoe heb ik al over me heen gekregen toen ik op Quizlet kwam en van al die mensen is niemand overgebleven :'D So yeah, been there, done that, didn't enjoy it. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Carson schreef:
    (...)Je ziet er zo vrouwelijk uit op je profile picture :W


    Haha arme Rick D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dauth schreef:
    Ik ben inderdaad een jongen (big surprise), maar Assassin heeft inderdaad gelijk. Ik hou er niet van dat mensen tegen me gaan praten alleen omdat ik een jongen ben. Dat hele gedoe heb ik al over me heen gekregen toen ik op Quizlet kwam en van al die mensen is niemand overgebleven :'D So yeah, been there, done that, didn't enjoy it. :Y)


    WHUUT?? Ben jij een jongen?!? Didn't see that one coming..
    Grapje sorry ik ben druk


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Grohl schreef:
    Oh, en je hebt Bennefrost ook nog (:


    Delish schreef:
    (...)
    Ik wou net zeggen; vergeet Glenn niet :'D.


    Oh, leuk dat mensen het opmerken, hehe. :p

    Ik vind het een beetje idioot om hier een topic van aan te maken, want dan krijg ik steeds het gevoel dat ik een bedreigde diersoort ben.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    (...)

    Oh, leuk dat mensen het opmerken, hehe. :p

    Ik vind het een beetje idioot om hier een topic van aan te maken, want dan krijg ik steeds het gevoel dat ik een bedreigde diersoort ben.

    Hehehe. Natuurlijk merken mensen het op ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zag mijn naam een keer, baas.


    We're all mad here.