• Heeft iemand de beginpost voor me?

[ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]

-

Novoselic schreef:
    What happened, Sylvie?
    (...)
    Hoezo niet durven? ;p

Ach, ik heb de hoop dat het ooit echt beter zal gaan allang opgegeven en bovendien schaam ik me te erg om met een onbekende te durven praten, maar je weet maar nooit. Ik zou ook wel graag naar een vertrouwensleerkracht willen gaan, maar daar schaam ik me dus ook voor.

Ik zal jou ook pb'en.

En Lotta, als jij iets kwijt wil of praten, mijn inbox is altijd open, hier, op fb, overal!

16 - 09 - '17

Novoselic schreef:
    (...)
    Who the fuck is Chris? :')

Ik denk dat het Chris heet omdat dat rijmt op wat er ook is. Het is een kinder/tiener hulp iets idk

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Nahw, jullie zijn allemaal zo lief.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Novoselic schreef:
    Nahw, jullie zijn allemaal zo lief.

Weten we xp

-

Ik weet dat ik lief ben (ghee) en weet je, niet om op te scheppen, maar volgens een vriendin van me die haar vroeger sneed wat ik niet kon verdragen, maar ze was dan ook wat depressief en zo zegt dat ik heel goed kan helpen enz. Wel, ik heb dus heel vaak met haar gepraat alsof ik haar dagboek was, ik organiseerde leuke dingen en uiteindelijk lukte het haar om er af te komen. Volgens mij ben ik echt goed in mensen helpen, hehe, ik was wel trots en blij tegelijk dat ik haar heb kunnen helpen om eraf te komen en zich beter te gaan voelen :D

16 - 09 - '17

Foraoise schreef:
    Ik weet dat ik lief ben (ghee) en weet je, niet om op te scheppen, maar volgens een vriendin van me die haar vroeger sneed wat ik niet kon verdragen, maar ze was dan ook wat depressief en zo zegt dat ik heel goed kan helpen enz. Wel, ik heb dus heel vaak met haar gepraat alsof ik haar dagboek was, ik organiseerde leuke dingen en uiteindelijk lukte het haar om er af te komen. Volgens mij ben ik echt goed in mensen helpen, hehe, ik was wel trots en blij tegelijk dat ik haar heb kunnen helpen om eraf te komen en zich beter te gaan voelen :D

Wauwie. Ik wist altijd al dat je ontzettend goed kan luisteren, maar dit,? Wauwie *O*

-

Ellery schreef:
    (...)
    Wauwie. Ik wist altijd al dat je ontzettend goed kan luisteren, maar dit,? Wauwie *O*

Ja, haha.

16 - 09 - '17

Amai Sylvie, jij moet later psychologe worden denk ik. Wauw, hoe je die vriendin van je zo goed kon helpen tijdens haar depressie en om er vanaf te komen!

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Novoselic schreef:
    Amai Sylvie, jij moet later psychologe worden denk ik. Wauw, hoe je die vriendin van je zo goed kon helpen tijdens haar depressie en om er vanaf te komen!

Ja, ik dacht dat het onmogelijk was om zo'n mensen te helpen, maar ik heb haar gewoon enorm gesteund en ik was er steeds voor haar en uiteindelijk zei ze dat ze door mij zich steeds beter ging voelen. Ik vond het mooi van mezelf, haha.
    En nee, ik ga geen psychologe worden xp

16 - 09 - '17

Foraoise schreef:
    (...)

Ja, ik dacht dat het onmogelijk was om zo'n mensen te helpen, maar ik heb haar gewoon enorm gesteund en ik was er steeds voor haar en uiteindelijk zei ze dat ze door mij zich steeds beter ging voelen. Ik vond het mooi van mezelf, haha.
    En nee, ik ga geen psychologe worden xp

Okay, studeer ervoor en geef me daarna jouw toestemming om die werk uit te oefenen. (wbw)

-

Ellery schreef:
    (...)
    Okay, studeer ervoor en geef me daarna jouw toestemming om die werk uit te oefenen. (wbw)

I don't think so

16 - 09 - '17

Foraoise schreef:
    (...)

I don't think so

Dacht t al (no_chears)

-

Ellery schreef:
    (...)
    Dacht t al (no_chears)

xD

16 - 09 - '17

Bijna heel topic gemist, but here I am. Have I missed something?

Hanaemi schreef:
    Bijna heel topic gemist, but here I am. Have I missed something?

Kyle is bezet, dat is het volgens mij wel.

16 - 09 - '17