• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I dress to kill, but tastefully

    Mijn deken zit raar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dorocha schreef:
    Hahah sorry mensen. Daarom de spoiler xD

    Yeah die dingen werken voor mij niet :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet echt goldmember worden, die stormloop van RPG's over One Direction beginnen me langzamerhand een beetje te irriteren. Ik spring een gat in de lucht als daar eindelijk een regel voor komt, jeetje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nai schreef:
    (...)
    Yeah die dingen werken voor mij niet :'D

    Ik ken het gevoel :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een geweldige foto, haha. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Miserables schreef:
    Ik moet echt goldmember worden, die stormloop van RPG's over One Direction beginnen me langzamerhand een beetje te irriteren. Ik spring een gat in de lucht als daar eindelijk een regel voor komt, jeetje.

    Oh ja, dat zou een geweldig idee zijn. Serieus, hoeveel gaan er nog komen? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Miserables schreef:
    Ik moet echt goldmember worden, die stormloop van RPG's over One Direction beginnen me langzamerhand een beetje te irriteren. Ik spring een gat in de lucht als daar eindelijk een regel voor komt, jeetje.


    Klik maar eens op een random aantal van die RPG's. Negen van de tien keer doen er dezelfde mensen mee en worden ze door dezelfde mensen gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Nu lig ik weer in m'n bed m'n ogen uit me kop te janken. Well done (cat)


    I dress to kill, but tastefully

    Doe FF niet zo kinderachtig met je kutfilm en je popcorm in mijn bed-"grap", ik probeer te slapen!

    Hmm, heerlijk je eigen RPG-personages te martelen. I love it! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maandag 28 April, Just do it.


    Ooops, 5 afleveringen op 1 avond, hehe. Als ik zo doorga ben ik aan het einde van mijn vakantie alweer klaar met deze serie...


    Stenenlikker

    Can't sleep. Again.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik vraag me al tijden af waar ik nou echt goed in ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ewijn schreef:
    Ooops, 5 afleveringen op 1 avond, hehe. Als ik zo doorga ben ik aan het einde van mijn vakantie alweer klaar met deze serie...

    Welke heb je het over? ;p.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 0:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.