• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I dress to kill, but tastefully

    Typisch dat de mensen die zelf veel aan veel van die snel aangemaakte rpg's meedoen, de suggestie afkeuren.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Typisch dat de mensen die zelf veel aan veel van die snel aangemaakte rpg's meedoen, de suggestie afkeuren.


    Dat valt te verwachten helaas.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 15:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet echt moeite doen om me nu in te houden. Iedereen die er iets op tegen heeft speelt zelf mee in een RPG van iemand die er tig aanmaakt. En het aller ergste is dat die mensen nooit op iets reageren en nu ineens wel. Waar slaat dit op wtf.


    26 - 02 - '16

    En dit had ik ook wel kunnen verwachten. Ik begin hier echt zat van te worden.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 16:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er valt ook altijd wel iets te zeuren.


    :)

    Oh my god, ik heb een blaar van de samenvattingen. Ik moet echt meer met ee pen schrijven


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kut Tentacools..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Finnow schreef:
    Er valt ook altijd wel iets te zeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kairos schreef:
    En dit had ik ook wel kunnen verwachten. Ik begin hier echt zat van te worden.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb echt even een "haat aan iedereen"-dag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frustratie. Ik haat duits. En bedankt, ouders.


    I dress to kill, but tastefully

    I don't wanna be like this.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heel fijn dat degene met wie ik mee zou rijden niet is komen opdagen en dat ik nu veel te laat daardoor in de auto zit. Nu is er ook nog file en ik ga nooit meer op tijd komen bij mijn training.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kairos schreef:
    En dit had ik ook wel kunnen verwachten. Ik begin hier echt zat van te worden.


    Is het wat ik denk dat het is?


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Is het wat ik denk dat het is?


    Geen idee, haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered