• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I dress to kill, but tastefully

    Alles wat je hebt kun je verliezen, daarom ben ik haar kwijt. Ik zou willen dat ze wist dat het me spijt. Maar de woorden die ze nodig had heb ik haar niet gegeven, en de vriendschap die ze van me vroeg die heeft ze niet gekregen. Vergeef me. Ik had moeten zeggen dat je alles voor me was, en ik de pijn niet kon verdragen. Dat niemand mij liet voelen zoals jij dat deed, en dat ik nooit gewild had dat je langzaam aan verdronk in je tranen. Wat als ik het schreeuwde? Wat als ik je zei dat ik kapot ging aan de beelden van ons twee in mijn hoofd. Wat als ik je opnieuw had gezegd dat ik mezelf volledig zou distantiëren van de rest? Ik had moeten zeggen dat je mijn hart was, mijn hart had maar dat je mij de schuld kon geven. En dat het te hard was, maar mijn hart had op dat moment veel moeite om te leven. Ik wist dat ik je pijn deed, dat ik je niet verdiende. En ondanks dat ik het wist, wilde ik je niet verliezen maar in plaats daar van zei ik niets.

    Link naar Youtube.

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 12:12 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Squeal schreef:
    Alles wat je hebt kun je verliezen, daarom ben ik haar kwijt. Ik zou willen dat ze wist dat het me spijt. Maar de woorden die ze nodig had heb ik haar niet gegeven, en de vriendschap die ze van me vroeg die heeft ze niet gekregen. Vergeef me. Ik had moeten zeggen dat je alles voor me was, en ik de pijn niet kon verdragen. Dat niemand mij liet voelen zoals jij dat deed, en dat ik nooit gewild had dat je langzaam aan verdronk in je tranen. Wat als ik het schreeuwde? Wat als ik je zei dat ik kapot ging aan de beelden van ons twee in mijn hoofd. Wat als ik je opnieuw had gezegd dat ik mezelf volledig zou distantiëren van de rest? Ik had moeten zeggen dat je mijn hart was, mijn hart had maar dat je mij de schuld kon geven. En dat het te hard was, maar mijn hart had op dat moment veel moeite om te leven. Ik wist dat ik je pijn deed, dat ik je niet verdiende. En ondanks dat ik het wist, wilde ik je niet verliezen maar in plaats daar van zei ik niets.




    26 - 02 - '16


    I dress to kill, but tastefully

    Jezus, moet je nou altijd oude topics bumpen? Irritant mens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, dus zo voelt het als iemand anders hetzelfde idee heeft als jij, maar alleen die ander krijgt leuke reacties terwijl jij er eerder mee kwam.


    :)

    Ik blijf het een raar idee vinden dat sommige op hun examen vragen krijgen over wat ik in de brugklas had ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leuk dat we eerst afspreken voor vandaag, maar jij dan de hele dag slaapt omdat je opeens besloot om uit te gaan. Fijn hoor, had ik net zo goed met iemand anders wat kunnen afspreken.

    Ik ben er heel eerlijk in. Ik heb er een hekel aan als je naar de camping gaat want dan moet ik je missen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik heb geen zin in een spelletje. Nee, ik heb geen zin in pokemon. Ga weg. Doe de deur dicht. Derde keer vandaag dat ik dit gesprek voer. Ga. gewoon. Weg. En. Blijf. Weg.


    I dress to kill, but tastefully

    Mijn ogen branden zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Allemaal foto's van Koningsdag/nacht: Look how many fucks I give. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Finnow schreef:
    Ugh, dus zo voelt het als iemand anders hetzelfde idee heeft als jij, maar alleen die ander krijgt leuke reacties terwijl jij er eerder mee kwam.


    Welk idee?


    26 - 02 - '16

    Gosh, I forgot how awesome this game is *-*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Gosh, I forgot how awesome this game is *-*


    welke ^^?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·