• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I dress to kill, but tastefully

    Roku schreef:
    (...)

    Klik maar eens op een random aantal van die RPG's. Negen van de tien keer doen er dezelfde mensen mee en worden ze door dezelfde mensen gemaakt.


    Negen van de tien keer? Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics maken en openen. Voordat ze het speeltopic van het eerste RPG hebben geopend, hebben ze ook alweer een nieuw rollentopic voor een ander RPG geopend. Ik hoop dat Mitchells idee wordt doorgevoerd, want ik vind dat dit een beetje ver begint te gaan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dag een van de vakantie en ben er al zo vroeg uit. Dat wordt nog wat ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij de dokter, best wel zenuwachtig hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Miserables schreef:
    (...)

    Negen van de tien keer? Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics maken en openen. Voordat ze het speeltopic van het eerste RPG hebben geopend, hebben ze ook alweer een nieuw rollentopic voor een ander RPG geopend. Ik hoop dat Mitchells idee wordt doorgevoerd, want ik vind dat dit een beetje ver begint te gaan.
    Over welk idee heb je het precies? Ik heb nogal veel ideeen voor Quizlet. Hahaha.

    OT: Nog heel even en dan gaan we op vakantie. Heb er zo'n zin in!

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 10:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Miserables schreef:
    (...)

    Negen van de tien keer? Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics maken en openen. Voordat ze het speeltopic van het eerste RPG hebben geopend, hebben ze ook alweer een nieuw rollentopic voor een ander RPG geopend. Ik hoop dat Mitchells idee wordt doorgevoerd, want ik vind dat dit een beetje ver begint te gaan.


    Nu je het zegt, ja, het zijn altijd dezelfde mensen. Iemand zou er een melding van moeten maken, want het gaat gewoon te ver.


    26 - 02 - '16

    Dat was verreweg het beste boek van de serie. Ik wil niet dat het hier eindigt. D:


    :)

    I can't handle it, ugh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dauth schreef:
    (...)Over welk idee heb je het precies? Ik heb nogal veel ideeen voor Quizlet. Hahaha.

    OT: Nog heel even en dan gaan we op vakantie. Heb er zo'n zin in!


    Dit idee. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Dit idee. :Y)
    Ooooh die. Zal er wel even een suggestie topic voor aanmaken. Die worden sneller gezien door Rutger :Y)

    Dat bedoel ik dus met veel ideeen, ik was die al helemaal vergeten (cat)

    EDIT: Suggestie is aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 12:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn dokter is zo knap *zucht*

    Oke! Concentratie! Ik wil slage- oh kijk een vlieg!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zarathos schreef:
    (...)
    Welke heb je het over? ;p.


    Attack on Titan ofwel shingeki no kyojin :Y)


    Stenenlikker

    Kreeeeeeeeeeeeeeeeun


    I dress to kill, but tastefully

    Waarom vind word "elleboog" geen goed woord?


    Stenenlikker

    Fuck you, stom correctiemodel. Ik heb er geen hol aan als er enkel staat dat het met de GR berekend kan worden, maar niet HOE het in de GR gezet moet worden. iwrnfcosnllfksdslkd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stop, en door.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."