Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Klik maar eens op een random aantal van die RPG's. Negen van de tien keer doen er dezelfde mensen mee en worden ze door dezelfde mensen gemaakt.
Negen van de tien keer? Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics maken en openen. Voordat ze het speeltopic van het eerste RPG hebben geopend, hebben ze ook alweer een nieuw rollentopic voor een ander RPG geopend. Ik hoop dat Mitchells idee wordt doorgevoerd, want ik vind dat dit een beetje ver begint te gaan.
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Negen van de tien keer? Het zijn altijd dezelfde mensen die de topics maken en openen. Voordat ze het speeltopic van het eerste RPG hebben geopend, hebben ze ook alweer een nieuw rollentopic voor een ander RPG geopend. Ik hoop dat Mitchells idee wordt doorgevoerd, want ik vind dat dit een beetje ver begint te gaan.
Over welk idee heb je het precies? Ik heb nogal veel ideeen voor Quizlet. Hahaha.
OT: Nog heel even en dan gaan we op vakantie. Heb er zo'n zin in!
Nu je het zegt, ja, het zijn altijd dezelfde mensen. Iemand zou er een melding van moeten maken, want het gaat gewoon te ver.
Fuck you, stom correctiemodel. Ik heb er geen hol aan als er enkel staat dat het met de GR berekend kan worden, maar niet HOE het in de GR gezet moet worden. iwrnfcosnllfksdslkd
To the stars who listen and the dreams that are answered