• I solemnly swear I am up to no good
    Het is het laatste jaar van James, Sirius, Remus, Peter, Lily, Severus en de rest. De First Wizard War begint nu echt en dat merken de bijna afgestudeerden. Lily en James komen (eindelijk) bij elkaar en ze sluiten zich allemaal aan bij de Order of the Phoenix. De eindexamens komen eraan en daarbij zijn James en Lily ook nog eens Head boy en girl. James en Sirius quidditchen ook nog, Remus heeft nogsteeds zijn maandelijkse nachtelijke harige probleempje, Peter haalt niet al te beste cijfers en de druk van de oorlog wordt steeds heftiger. Wat als Voldemort aan de macht komt? Wie gaat hem dan verslaan? Waarom zijn er steeds mysterieuze verdwijningen? En slagen de marauders met al deze druk wel?

    Deze RPG speelt zich af in februari 1978. In de Wizarding World is de oorlog uitgebroken. Terwijl iedereen zich voorbereid op de Examens, breidt de oorlog zich uit.





    Personages:
    James Potter ~ JamesPotter
    Sirius Black ~ Piaffe
    Remus Lupin ~ Insurgents
    Peter Pettigrew ~ JamesPotter
    Lily Evans ~ Dreamlight
    Severus Snape ~ Eruditie

    Tom Riddle/Voldemort ~ Pulsar
    Bellatrix Black ~ ZaIa
    Lucius Malfoy ~ Flitwick
    Narcissa Black ~ Dreamlight

    Frank Longbottom ~
    Alice Longbottom ~
    Albus Dumbledore ~
    Minerva McGonagall ~

    Zelf bedachte Personages: (maximaal 5!)
    - Faline Rosalinde Castell -Ravenclaw-Zevendejaars ~ Jafar
    - Brooke Jane Eatside-Hufflepuf-Zevendejaars ~ ZaIa
    - Rosa Wakefield-Ravenclaw-Tweedejaars ~ Orine
    - Elisabeth Jorja Kingston-Gryffindor-Zevendejaars ~ Flitwick
    -
    Andere personages kun je ook even navragen. Ik ben niet echt wakker nu, dus ik ben waarschijnlijk vet veel vergeten xd.

    Regels:
    -Wees aardig tegen elkaar.
    -OOC in het praattopic of tussen haakjes(dat nog komt)
    -Gebruik ABN
    -16+ toegestaan, maar wel netjes houden
    -Probeer minstens een of twee keer per week te reageren, zo blijft het topic leven.
    -Alleen ik maak de topics, tenzij anders aangegeven.
    -Geen perfecte personages
    -Er is geen minimum aan woorden, maar probeer minstens twee a drie regels te schrijven
    -Heb plezier!

    Rollentopic
    Praattopic


    Begin:
    Het is 10 februari 1978. Het vriest lichtjes en het is bewolkt. Er is geen neerslag.
    Op deze dag wordt iedereen 's morgens wakker en maakt zich klaar voor de dag. De leerlingen gaan naar de lessen en de Deatheaters maken plannen voor een nieuwe overname of iets dergelijks.


    Mischief managed

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 15:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosa Wakefield

    Als ik wakker word is het vroeg in de morgen. Ik kijk naar mijn kamergenoten, die slapen lekker verder. Ik sta op en kleed me aan. Ik ging naar de leerlingen kamer, er was nog niemand. Snel liep ik door naar de grote zaal. Er was bijna niemand, lekker rustig dacht ik. Ik ging zitten aan de tafel van ravenclaw. Ik ging steeds kijken wie er allemaal binnen kwamen.


    (Sorry, dat ik hem heb aangepast xd)

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:09 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    [MT]


    take me back to the basics and the simple life

    Remus Lupin

    Met een diepe zucht deed ik mijn ogen open. Ik keek door het raam waar de eerste zonnestralen door naar binnen vielen, recht in mijn gezicht. Ik draaide me om en deed mijn ogen weer dicht, maar in slaap komen lukte niet meer. Ik zuchtte nog eens en schoof het dekbed van me af om vervolgens uit bed te stappen. Ik rilde toen ik de warmte van mijn dekens niet meer voelde en liep snel naar mijn hutkoffer om wat kleren te pakken. Snel griste ik een spijkerbroek, shirt en gewaad uit de koffer en ging op mijn bed zitten. Ik trok mijn pyjama uit en mijn shirt aan. Toen ik wat beter naar de broek keek kwam deze me niet bekend voor. Ik keek even naar het labeltje waar in een slordig handschrift Sirius Black in stond geschreven. Ik zuchtte en liep naar Sirius' bed. Deze lag nog vast te slapen met zijn mond een stukje open. Ik gooide de broek op zijn hoofd en keek naar de reactie die dat teweeg bracht.
    'Je moet echt eens een keer leren om je spullen bij je te houden, Padfoot,' zei ik zo serieus mogelijk, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken.

    (ik heb nogal weinig inspiratie)

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:12 ]


    -

    Piaffe schreef:
    [MT]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sirius Black.

    Toen ik als tweede van ons vijven wakker geworden blijk te zijn kan ik een grijns niet onderdrukken. De broek die op mijn hoofd lag gooide ik er van af en ik keek richting Moony's bed. Deze was leeg en ik grinnikte. Hij kon zoals gewoonlijk niet tegen mijn rommel.Vervolgens sprong ik van mijn bed af en ging ik er naast staan. De deur van de badkamer stond op een kiertje waar ik uit op kon maken dat Remus daar al was. Toen keerde ik me richting met bed naast me, waar James nog luid lag te snurken. Jammer voor je, James, schoot er nog net even door mijn hoofd voordat ik hem een por gaf. Daarna sprong ik op zijn rug met mijn benen over de rand van het bed. Zo. Nu zou hij wel wakker moeten worden. Ik sprong weer van zijn bed af en liep richting de badkamer. "Hoi Moony." zei ik vrolijk. "Kon je weer eens niet tegen losslingerede broeken?" dit laatste maakte dat ik even kort moest grinniken.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:19 ]


    take me back to the basics and the simple life

    oh te laat

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:15 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hahaha, teon waren we met z'n drieën als eerste wakker xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Hahaha, teon waren we met z'n drieën als eerste wakker xd)


    (Niet meer.)


    take me back to the basics and the simple life

    [MT.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (mijn topics
    Ik ga eerst pannenkoeken eten, daarna maak ik mijn personage af en daarna zal ik posten)


    Happy Birthday my Potter!

    Voldemort

    Stilletjes liep ik door een steegje, het was al ver na middernacht maar toch was ik klaar wakker. Het enige wat me kon schelen was mijn doel en dat doel lag aan mijn linkerkant. Het was een klein huisje en ik liep er op af, ik gebruikte alohomora en de deur klikte open. Boven hoorde ik gestommel dus liep ik de trap op, geruisloos. Twee deuren stond wijd open, ik liep de eerste kamer in en zag dat ik juist was. Alexandro Molofro stond voor mij.
    ''Avada kedavra!'' riep ik, en Alexandro viel dood neer. Ik verdwijnselde zonder nog een blik te gunnen op het lichaam.
    Ik verschijnselde voor een groot huis en liep naar binnen, het was een hal met een trap, die liep ik op en toen kwam ik in een grote ruimte. Waar een stuk of tien mensen aan het wachten waren. Ze keken allemaal naar mij.

    [Klein begin.(:]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    James Potter

    Als ik iemand op me voel springen word ik kreunend wakker.
    'Verdomme Sirius!' roep ik boos terwijl ik over mijn rug wrijf. Sirius is al weg en ik sta op. Alleen Peter slaapt nog.
    Ik sta op en loop naar de badkamer, waar Remus en Sirius staan.
    'Moest je me persé wakker maken met een gebroken rug, Padfoot?' vraag ik kreunend en ik begroet Remus snel. Als Peter ook de badkamer in komt lopen en goedemorgen zegt, loop ik naar de deur.
    'Ja, met z'n vieren is niet handig hier. Ik kleed me wel eerst aan.' zeg ik en ik wring me door de deur. Ik trek mijn shirt en broek uit en kleed me om.
    Zodra Peter terug komt, loop ik naar de badkamer en duw Sirius aan de kant. Zijn verdiende loon nadat hij op mijn rug had gesprongen. Ik pak mijn gel en smeer het in mijn haar. Het zit warrig zoals altijd. Ook was ik mijn gezicht en poets ik mijn tanden.
    'Ik heb honger als een Centaur.' mompel ik. 'Ik ga eten. Ik zie jullie zo wel.' Ik loop via de slaapzaal naar de leerlingenkamer. Peter volgt mij en begin een verhaal over zijn droom van vannacht. Ik luister niet echt en loop de zeven trappen af.
    Zwijgend ga ik aan tafel in de grote zaal zitten terwijl ik de mensen om mij heen bestudeer. Ik schep mijn bord vol en begin te eten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosa Wakefield

    Ik begin op te scheppen. Dan ik zie ik twee jongens binnen komen, de ene heet James en de andere Peter. James is best knap. Ik staar hem aan. Dan begin ik langzaam te eten. Ik begin steeds meer aan James te denken. Volgens mij ben ik verliefd op hem. Weer kijk ik naar hem, zelf begint hij ook te eten. Dan begin ik naar Peter te kijken, wat een meeloper denk ik. Ik begin me op me eten te concentreren, dit is echt lekker. Als ik klaar met eten ben blijf ik nog even zitten. Weer ga ik naar James staren.

    [beetje kort weet ik]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Lily Evens
    Schokkend openen mijn ogen zich terwijl ik probeer adem te halen. Iets wat op het eerste gezicht een onmogelijke opgave lijkt. Mijn hele lichaam lijkt te trillen van angst. Minuten lang blijf ik stil liggen in mijn bed, terwijl ik een poging doe om mezelf te kalmeren. Het was een verschrikkelijke nachtmerie en helaas, is dat ook het enige wat ik er nog van weet. Net zoals altijd. Enge dromen heb ik wel vaker, en ik vind het vreselijk dat ik me niets meer kan herinneren van afgelopen nacht en al die nachten daarvoor. Als ik eenmaal een beetje tot rust ben gekomen, maak ik aanstalten om uit bed te komen. Op een rustig tempo zoek ik al mijn kleren bij elkaar en kleed ik me aan. Mijn vier kamergenootjes slapen nog, zoals altijd. Ik wordt wel vaker als eerste wakker. Een voor een maak ik mijn vriendinnen wakker, ik hoef er niet eens meer bij na te denken, het is al vanaf de eerste dag van het eerste schooljaar een gewoonte geworden. Ik weet ook dat Kristen heel makkelijk wakker wordt en zich zelfstandig gaat aankleden. Elke dag wens ik dat ze dat alle vier zullen doen, maar ook vandaag valt het tegen. Olive is nog wel redelijk, maar de overige twee, daar is geen beginnen aan. Jocy is nog het ergst. Ik weet nog een keer in de vijfde, toen ik het helemaal zat was en ik een spreuk met ijskoud water op haar heb gebruikt. Na minutenlang vol met pogingen Jocy uit bed te krijgen geef ik het op en laat ik haar liggen. Ze moet zelf maar zorgen dat ze wakker word, ik ben haar moeder niet!


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Remus Lupin

    Ik liep door naar de badkamer terwijl Sirius opstond. Ik pakte een kam en haalde deze een paar keer door mijn haar. Dat was dan ook weer gedaan. Ik hoorde een ‘verdomme, Sirius!’ van James uit de slaapkamer komen en het volgende moment kwam een heel zelfvoldaan kijkende Sirius ook de badkamer binnenlopen.
    ‘Hoi Moony,’ zei hij opgewekt. ‘Kon je weer eens niet tegen losslingerede broeken?’ Ik legde de kam neer op het plankje dat boven de wastafel hing en schudde mijn hoofd. Voor ik verder commentaar kon leveren kwam James de badkamer binnen
    'Moest je me persé wakker maken met een gebroken rug, Padfoot?' kreunde hij. 'Ja, met z'n vieren is niet handig hier. Ik kleed me wel eerst aan.’ Hij liep snel de badkamer weer uit.
    ‘Wat heb je met James uitgespookt?’ vroeg ik aan Sirius en leunde op de wastafel terwijl ik hem vol verwachting aankeek.


    -