• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 :
    2e jaars ~ 16/17 :
    3e jaars ~ 17/18 :
    4e jaars ~ 18/19 :
    5e jaars ~ 19/20 : Peter Pan, Robin Hood
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :


    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(7)Elsa Arendelle ~ iMickeyMouse
    3~(6 )Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1) Ariël ~ Kida
    5~(4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1) "Hatta" Mad Hatter ~ Vlahos
    4~(4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (17) Jack Frost ~ Disneyy
    7~ ()


    Docenten]
    1~(8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(8) Alice Wonder ~ iMickeyMouse
    5~(12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 16:59 ]


    Credendo Vides

    Ik ben zo gewend aan sprookjes dat ik het best een vanzelfsprekend sprookje vind x)


    Credendo Vides

    Rhyme schreef:
    (...)

    Het is volgens mij toch wel een vrij bekend sprookje.
    Het komt er uiteindelijk op neer dat ik jullie allemaal kan betoveren met mijn magische fluit :Y)

    "Kunt u ons de weg naar Hamelen vertellen meneer?" (:


    Of "er gaat helemaal niets boven jou Lidwientje Walg"
    Ik hou van die serie!! nog steeds XD


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik zou graag als leraar de Goede fee willen reserveren, en dat zij dan oude talen geeft ;)
    ik hoop dat dit kan?? als er nog een les bij moet zoals handvaardigheid (ook leuk :)) dan moet je het maar zeggen!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik wil Alice wel. Voor geschiedenis en runenleer. En aangezien ik SuperTOMMO de vorige keer veel had geholpen met haar rol en ik al na dacht om die rol te nemen zei ze dat ik haar mocht gebruiken. Dus bij deze,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Robin Hood
    Geslacht : Man
    Leeftijd : Robin is 19 jaar en zit in zijn zesde jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken)
    :
    Boogschieten
    Oude talen
    Muziek
    Kamer : Robin heeft een kamer wat hem doet denken aan het bos waar hij ooit eens met wat andere ingeleefd heeft, er staat dan ook een boom in zijn kamer en op zijn vloer liggen bladeren met af en toe ergens een tak op de grond, zijn kamer ruikt dan ook naar het bos iets wat hem kalmeert. Zijn bed is laag met een matras waar altijd een groene deken opligt, zijn bed is echter ook de enigste plek waar geen bladeren of wat dan ook opligt, aan zijn muur hangt een koker met pijlen ene en boog
    Innerlijk: Robin is op zich een aardige jongeman die voor andere opkomt en ze beschermt, als iemand een belangrijke voorwerp van iemand heeft gestolen of wat dan ook dan zou hij het terug stelen en die eigendom naar zijn eigenaar terug brengen. Robin is verder graag in het bos waar hij oefent met zijn pijl en boog. Verder kan Robin snel boos worden voornamelijk als je een onschuldig iemand of een van zijn vrienden pijn doet, kwetst, pest of wat dan ook.
    Uiterlijk : Robin heeft bruin kort haar en bruine ogen, hij is 1.77 lang. Robin draagt het liefst af en toe wat groen en heeft een groene hood met een lange veer eraan en een groene mantel. Het hoed is eigenlijk de rede waarom mensen hem Robin Hood noemen.
    Extra :

    Naam: Rumplestiltskin
    Geslacht :
    Leeftijd : 49
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :

    Kamer : Zijn kamer ziet er best wel donker uit en niet zo vrolijk, hij heeft een paar boeken staan en een spinnenwiel iets wat hij graag doet in zijn vrije tijd.
    Innerlijk : Rumple is een man dat niet echt aardig is tegen andere, ook al doet hij met tegenzin zijn best om toch wel aardig te doen tegen andere, maar dat is niet echt iets wat lukt, als iemand zijn hulp wilt ergens mee dan wilt hij er iets voor terug, hij zal alles van je vragen en hij zorgt ook dat hij het krijgt. Rumple is verder niet echt te vertrouwen en je moet daarom ook goed oppassen met wat je zegt tegen hem en hem voor al niet boos maken, want dan kan er erge dingen gebeuren.
    Uiterlijk : Rumple heeft bruin haar en bruine ogen, hij is niet zo lang ongeveer 1.68, hij draagt vrijwel altijd van die nette pakken met een witte blouse stropdas etc, en zwarte schoenen.
    Extra : Docent magie en Runenleer (je mag hem ook nog zelf ergens anders invullen als er bij een andere vak nog een leraar moet zijn)


    (De foto's zet ik er later bij moet ze even opzoeken

    Nightingalex schreef:
    Ik wil Alice wel. Voor geschiedenis en runenleer. En aangezien ik SuperTOMMO de vorige keer veel had geholpen met haar rol en ik al na dacht om die rol te nemen zei ze dat ik haar mocht gebruiken. Dus bij deze,


    Oké, is goed, Alice Wonder is dus weer terug in the game (:

    @Luna2013, zou je de rollen iets verder uit kunnen breiden ?

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 0:12 ]


    Credendo Vides

    @DreamerN is het dan ook mogelijk dat ik de goede fee dus krijg (zie vorig bericht van mij.)
    Wil ik even weten want dan weet ik ook of ik die nog moet uitwerken ;)

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Kunnen we binnenkort al beginnen? :Y)
    Want ik vraag me af waar we nog op wachten..

    (Oh dat is niet lullig bedoeld trouwens, ik heb er gewoon zin in ^^)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Kunnen we binnenkort al beginnen? :Y)
    Want ik vraag me af waar we nog op wachten..

    (Oh dat is niet lullig bedoeld trouwens, ik heb er gewoon zin in ^^)


    Ik heb er ook veel zin in!!
    btw ook nog even een vraag: Moet ik nou nog die leraren rol nemen??

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Ik heb er ook veel zin in!!
    btw ook nog even een vraag: Moet ik nou nog die leraren rol nemen??

    xoxo



    Ik heb een tijd na zitten denken over de goede fee, opzicht zou ze wel kunnen, maar dan is het een beetje raar als ze alleen oude talen geeft, maar ik vind handarbeid niet echt iets voor haar (Lijkt mij en magie word al gegeven door Rumpelstilskin)
    Misschien zou je vrouw holle over kunnen nemen ? Of anders maken we daar grootmoeder van of zo... Tenzij jij nog een goede oplossing weet voor de goede fee.

    Ik was van plan om deze week een speeltopic te openen (: Misschien dinsdag al wel.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Ik heb een tijd na zitten denken over de goede fee, opzicht zou ze wel kunnen, maar dan is het een beetje raar als ze alleen oude talen geeft, maar ik vind handarbeid niet echt iets voor haar (Lijkt mij en magie word al gegeven door Rumpelstilskin)
    Misschien zou je vrouw holle over kunnen nemen ? Of anders maken we daar grootmoeder van of zo... Tenzij jij nog een goede oplossing weet voor de goede fee.

    Ik was van plan om deze week een speeltopic te openen (: Misschien dinsdag al wel.


    Vrouw Holle vind ik ook leuk :D
    Alleen wie doet dan oude talen?? Ik weet niet of vrouw holle dat kan doen, en als ze dat kan doen of het dan miss niet een beetje teveel is qua de lessen die ze geeft ;S

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Vrouw Holle vind ik ook leuk :D
    Alleen wie doet dan oude talen?? Ik weet niet of vrouw holle dat kan doen, en als ze dat kan doen of het dan miss niet een beetje teveel is qua de lessen die ze geeft ;S

    xoxo


    Rumpelstilskin zou ook oude talen kunnen geven (: Als dat er nog makkelijk bij past in zijn rooster.(Volgens mij wel.. ach, ik moet de roosters waarschijnlijk toch nog weer even omgooien omdat ik nu ook roosters voor vrouw Holle en Geoffrey Hamelen moet maken.


    Credendo Vides


    Naam: Alice Wonder
    Geslacht : Vrouwlijk.
    Leeftijd : Alice is 28 jaar.
    Soort(Indien nodig): Menselijk
    Vak ze geeft: Geschiedenis, en boogschieten.
    Kamer: Alice heeft één van de docentenkamers. Haar kamer is erg chique. Haar kamer is net zo ontstaan als die van de leerlingen. Ze heeft een bed, met dicht daar bij, een spiegel aan de muur met een stoel ernaast naast haar 2 persoons bed staan 2 nachtkastjes met elk een lampje erop. Aan de andere kant van de kamer staat een witte bank met daar in de muur een openhaard. Naast de openhaard staan 2 boekenkasten, elk 1 kant. Haar kleding zit in een grootte witte kast. Ook heeft Alice een privé badkamer. Net zoals haar slaapkamer is die erg chique. Alice heeft een bureau waarop alles netjes is gesorteerd.
    Innerlijk: Alice is een vriendelijke, charmante en welgemanierde vrouw. Ze is erg aardig tegen haar leerlingen en collega's. Ze is behulpzaam en rustig. Het leven bekijkt ze positief. Alice is zeker niet bang voor een confrontatie. Als het moet zal ze ook strijden, maar het liefst doet ze dat niet. Alice maakt alles optijd af, en als ze ergens aan begint. Wilt ze het meteen afmaken. Ze zal niet snel opgeven en houdt haar eigen mening,waardoor ze eigenwijs is. Ze probeert de lessen en haar leven zo leuk mogelijk te maken.
    Uiterlijk: [FC: Avril Lavigne]
    Alice is een vrouw van 1.75 lang en heeft vrouwelijke rondingen. Haar haar is lichtblond. En haar lange lokken hebben lichte slagen. Haar ogen zijn blauw, met een beetje grijs erin. Haar haren zitten meestal los of ze heeft het opgestoken. Alice haar huid is erg licht maar heeft kleine blosjes op de wangen. De lippen zijn zacht roze van kleur en dun. Meestal draagt Alice een jurk of een rok. Bijna altijd heeft ze een donkere jurk aan.
    Extra : X

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 17:30 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan Scar voor mij gereserveerd worden?(geen zorgen, het wordt een mens :p) Ik zal hem vanavond of morgen aanmaken.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    wizardnightM schreef:
    Kan Scar voor mij gereserveerd worden?(geen zorgen, het wordt een mens :p) Ik zal hem vanavond of morgen aanmaken.
    '

    Hhm... Ik heb alsnog zo mijn bedenkingen met Scar, mede ook omdat ik vind dat je hem niet zo snel in het Enchanted forest zou verwachten.
    Zou je het erg vinden om een ander personage te kiezen ? :X:$


    Credendo Vides