• Lieve mensen,

    Bij deze is mijn covershop-dinges geopend. Ik ben zeker niet de beste hier op Q, maar ik wil best een poging wagen.
    Let wel op, lieve mensen, ik heb een sociaal leven (of zoiets) en ben zeker niet de snelste.

    Door school en naderende toetsenweek heb ik een poos geen tijd gehad om te photoshoppen, en nu nog steeds niet. Zodra ik vakantie heb werk ik de lijst weg, mochten er nog gegadigden zijn na zo'n lange tijd.


    Voor voorbeelden zou ik jullie graag door willen sturen naar mijn fotoboek, de map: covers. Want het neemt zoveel ruimte in beslag als ik allemaal afzonderlijke links moet posten.
    Ik word steeds beter, maar mijn ervaring is dat het met opdrachten van anderen een beetje minder is (dan bijvoorbeeld de cover die ik hiervoor heb gebruikt).

    Als jullie een opdracht voor me hebben, zou ik het heel fijn vinden als jullie onderstaande punten even bij jullie post plaatsen:



    ~ Titel:
    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben:
    ~ Beschrijving van je story:
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen:
    ~ Horizontaal of verticaal:
    ~ Beschrijving van het lettertype:
    ~ De overheersende kleur:
    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:


    Als iets niet van toepassing is op je wensen, hoef je het natuurlijk niet in te vullen, al zouden de sfeer, een beschrijving (zowel van de story als je algemene wensen, indien je nog iets toe te voegen hebt aan dit lijstje) en de overheersende kleur erg handig zijn om te weten.
    Zoek sowieso zelf je foto’s op – in ieder geval een stuk of twee/drie die gewoon scherp zijn –, dat scheelt mij tijd.

    Wachtlijst (naamverandering doorgeven alsjeblieft):


    ~ LilQueen
    ~ xthevampire

    Klaar:
    Paenitet
    JUSTSHYxx
    JamesPotter
    Adamlicious

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 10:52 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Ik ben echt niet zo eng als het lijkt, hoor XD


    For those I love, I will sacrifice

    Ik weet toevallig dat je mooie covers maakt, maar momenteel heb ik geen cover nodig. :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb helaas geen beloning voor je, alleen reclame voor verhalen als je het zelf wilt. Dan moet je me wel een PB sturen, anders weet ik niet welke creatie. Ik ga ook je naam erbij zetten! (:

    Ik wil graag een simpele cover, niet al te ingewikkeld. De laatste tijd houd ik eigenlijk niet zo van die drukke covers. Ik wil daarom niet al te veel kleur. Een van de meisjes dat ik erin wil, is in zwart wit. Daarom zou ik het andere meisje, Alice, ook in zwartwit willen. De achtergrond ook, natuurlijk, maar niet helemaal, ik vind het wel leuk als daar iets kleur inzit. c;

    Dit zijn ze:
    Alice

    &

    Katie

    De titel is Seulement, deze wil ik graag in sierletters. Maar ook graag duidelijk te lezen.
    Verder mogen jullie zelf verzinnen wat er op de cover komt te staan. Als achtergrond zou ik takken en bladeren fijn vinden. Hier is de beschrijving van de story, zodat jullie ongeveer weten hoe jullie de cover kunnen maken;

    Een christelijk meisje uit Noord-Nederland probeerde de Kinderbijbel onder de knie te krijgen, al jarenlang. Maar niets lukt. Haar ouders noemden haar een walgelijke schande, die niets kon leren. Maar ze oefende en leerde, maar ze kreeg het maar niet onder de knie. Bij elke fout die ze maakte werd ze chagrijnig gecorrigeerd door één van haar ouders, soms wel allebei. Het meisje kon het niet meer aan. En daarnaast had ze één beste vriendin die haar overal mee steunde. Maar die beste vriendin had een geweldig leventje en een geweldige gezin - in tegenstelling tot dit meisje. Die vriendin kon haar zo niet meer zien en toen hadden ze het gedaan. Van leven geruild. Toch liep het allemaal niet op rolletjes. En toen was ze er echt klaar mee.
    De vijftienjarige Helena (noemde zichzelf Katie) liep weg.


    Het heeft totaal geen haast omdat ik nu alles in Word schrijf en pas als ik veel verder in het verhaal ben, pas op Q ga activeren. Maar ik ben je voor eeuwig dankbaar als je een cover voor me kan maken c:

    En nee, het heeft dus geen deadline en ik hoef geen usernames in de hoeken of zo. En zodra je meer vragen hebt, voel je vrij dat in het topic zelf te vragen. Thanks!

    Het is dus een mysterieus en een verdrietig verhaal.


    Some people are art and do art at the same time

    Halleluja je maakt mooie covers! o.O <3_<3
    Ik heb er alleen helaas geen nodig :c


    Inspiration can hit you any time

    ~ Titel: Ik wil er geen titel op
    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben: Zie laatste ding
    ~ Beschrijving van je story:
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen: De groep moet vertrouwen uitstralen
    ~ Horizontaal of verticaal: maakt niet uit
    ~ Beschrijving van het lettertype: handschriftachtig met het liefste iedereen een ander lettertype
    ~ De overheersende kleur: maakt niet uit
    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:
    Klik Met een netjes handschrift waar staat Fiona Recters (een andere foto van Selena Gomez mag ook.
    klik Met een slordig handschrift Jon Williams. Een andere foto van Cedric Bratzke mag ook.
    Klik met een Netter handschrift als Cedric, maar minder netjes als Selena handschrift Thimo Cummings. Een andere foto van Finn Harries mag ook(maar het moet wel Finn zijn, niet Jack).
    klik met een krullig handschrift Wayne Stuart. (andere foto van Mika mag ook).
    Klik met een iets netter handschrift als Cedric: River Kent. Een andere ftot van Justin Chatwin mag ook.
    klik met het slordigste handschrift Edmund Carter. Een andere foto van Sebastian Stan mag ook.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 22:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ~ Titel:
    it's okay not to be okay
    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben:
    /
    ~ Beschrijving van je story:
    2tieners. Ze kennen elkaar niet. Ze hebben wel één ding gemeen, zelfmoordpoging. Ze worden allebei in hetzelfde ziekenhuis opgenomen. Een jongen en een meisej.Ze leren elkaar kennen en worden verliefd. (De jongen is Luke Hemmings, maar 5sos bestaat niet )
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen:
    Misterieus, droevig
    ~ Horizontaal of verticaal:
    Horizontaal
    ~ Beschrijving van het lettertype:
    Normale grootte, vet, wit
    ~ De overheersende kleur:
    denkere kleuren
    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:

    Luke1

    of deze:

    Luke2


    Hayley1

    of deze:
    Hayley2

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 14:31 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Wauw, jij maakt echt mooie covers! Alleen doet je link het niet, want dan kom ik bij mijn eigen foto's uit.
    Ik heb nu geen cover nodig, maar toch even mijn topics voor moest ik er één nodig hebben (:


    16 - 09 - '17

    Even een MT voor als ik er een nodig heb, want ze zien er echt prachtig uit (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ze zien er best leuk uit. Als ik ooit een cover nodig heb houd ik het maar op mijn topics.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    ~ Titel: There are no boundaries ll Adam Lambert
    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben: Geen
    ~ Beschrijving van je story: Jade is erg terughoudend, nadat ze enorm beschadigd is door het pesten. Ze durft bijna niks en wil niks van anderen aannemen, omdat ze bang is dat ze afgewezen wordt. Ze is als de dood voor het woordje 'nee', en is daarom meer op de achtergrond. Ze krijgt ineens hulp van haar oudere broer Adam, die veel in de media over haar vertelt. Zal ze waarderen dat er geen grenzen zijn voor de dingen die ze wil doen?
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen: Geen idee, maar wellicht kun je iets ter inspiratie uit de beschrijving halen.
    ~ Horizontaal of verticaal: Verticaal
    ~ Beschrijving van het lettertype: Maakt nit uit
    ~ De overheersende kleur: Maakt niet uit
    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:
    Deze voor Adam
    Deze voor Jade


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    ~ Titel:
    Day dreaming & night thinking|| Twilight|| Wolfpack
    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben:
    -
    ~ Beschrijving van je story:
    It's a secret
    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen:
    Dromerig maar toch gespannen
    ~ Horizontaal of verticaal:
    Wat het beste uitkomt
    ~ Beschrijving van het lettertype:
    Duidelijk maar sierlijk
    ~ De overheersende kleur:
    Wat het mooiste staat
    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:


    &


    Of



    Ik zou graag nog iets met sterren & een dromen vanger willen x

    Ik ben daarnet toevallig in de mapje beland van je en sommige zijn echt mooi gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog bedankt voor de cover, waar doe je dat trouwens mee?


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Met ipiccy.com. Echt een superhandige site, heel gemakkelijk maar ontzettend veelzijdig XD
    Voor lettertypen wil ik daar echter nog wel eens niet uitkomen, dan gebruik ik pixlr.com.


    For those I love, I will sacrifice

    Idylle schreef:
    Met ipiccy.com. Echt een superhandige site, heel gemakkelijk maar ontzettend veelzijdig XD
    Voor lettertypen wil ik daar echter nog wel eens niet uitkomen, dan gebruik ik pixlr.com.


    Oké, dank je :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi