• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 :
    2e jaars ~ 16/17 :
    3e jaars ~ 17/18 :
    4e jaars ~ 18/19 :
    5e jaars ~ 19/20 : Peter Pan, Robin Hood
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :


    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(7)Elsa Arendelle ~ iMickeyMouse
    3~(6 )Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1) Ariël ~ Kida
    5~(4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1) "Hatta" Mad Hatter ~ Vlahos
    4~(4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (17) Jack Frost ~ Disneyy
    7~ ()


    Docenten]
    1~(8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(8) Alice Wonder ~ iMickeyMouse
    5~(12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 16:59 ]


    Credendo Vides

    wizardnightM, misschien kun je de boze wolf (van roodkapje) nemen? die is wel een beetje vergelijkbaar met Scar denk ik.

    Phyrishton --> Insomniax |

    Nog suggesties voor een mannelijke rol die ik in kan vullen? ik denk dat ik het toch doe. mits je geen heren meer nodig hebt uiteraard ;P


    The Definition of Insanity

    Insomniax schreef:
    Phyrishton --> Insomniax |

    Nog suggesties voor een mannelijke rol die ik in kan vullen? ik denk dat ik het toch doe. mits je geen heren meer nodig hebt uiteraard ;P


    Ah ik wilde Pinokkio zeggen, maar dat is natuurlijk geen sprookjesfiguur (of wel? wacht, ik ben even in de war :')). Mm, misschien kan ik nog iets bedenken haha.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 11:52 ]

    Ik weet niet of er nog een stop staat op de meisjes?? Anders zou ik graag ook nog Merida reserveren... ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Pinnochio is volgens mij wel een sprookjesfiguur. Hij zit ook in OuaT. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    Pinnochio is volgens mij wel een sprookjesfiguur. Hij zit ook in OuaT. Hahah


    Ja dat wel, maar volgens mij is hij niet officieel een sprookjesfiguur.

    Pinokkio is toch gewoon een sprookje? Tenminste vind ik wel xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Pinokkio is toch gewoon een sprookje? Tenminste vind ik wel xD


    Klik. Volgens wikipedia niet haha. Waarschijnlijk denken heel veel mensen dat het een sprookje is, omdat hij verfilmd is door Disney.

    En de jager dan? van sneeuwwitje? zou die kunnen? lijkt me wel bad-ass ^^


    The Definition of Insanity

    Insomniax schreef:
    Phyrishton --> Insomniax |

    Nog suggesties voor een mannelijke rol die ik in kan vullen? ik denk dat ik het toch doe. mits je geen heren meer nodig hebt uiteraard ;P


    Heren zijn altijd welkom, want ze zijn nog steeds in de minderheid.
    De vorige keer hadden we ook een Pinnokkio en een Jack Frost en daarnaast zijn er nog zoveel andere personages die gebruikt kunnen worden.
    De kikkerprins, Aladdin, Garcon, Genie,één van de zeven dwergen, Huntsman, een random prins uit een sprookje, Hans van hans en grietje, klein duimpje, etc.


    Credendo Vides

    VladiFerr schreef:
    Ik weet niet of er nog een stop staat op de meisjes?? Anders zou ik graag ook nog Merida reserveren... ^^


    Vooruit, ik zal je erbij zetten (; want ik heb net even geteld en de docenten ook meegerekend en daar kwam uit dat het al weer wat beter gebalanceerd is.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Heren zijn altijd welkom, want ze zijn nog steeds in de minderheid.
    De vorige keer hadden we ook een Pinnokkio en een Jack Frost en daarnaast zijn er nog zoveel andere personages die gebruikt kunnen worden.
    De kikkerprins, Aladdin, Garcon, Genie,één van de zeven dwergen, Huntsman, een random prins uit een sprookje, Hans van hans en grietje, klein duimpje, etc.


    Top! mag ik dan The Huntsman reserveren? ik ga nu de rol maken! ^^


    The Definition of Insanity

    Insomniax schreef:
    (...)

    Top! mag ik dan The Huntsman reserveren? ik ga nu de rol maken! ^^


    Ik zal je erbij zetten (:


    Credendo Vides



    Myronn Lance Huntsman

    Bijnaam: Myro
    Geslacht : man
    Leeftijd : 20
    Keuzevak(ken) : boogschieten, runenleer en oude talen
    Kamer : Zijn kamer is in tegenstelling tot zijn ego erg licht maar daarentegen wel strak. de muren zijn wit met accenten van zwart hout. aan een van de muren hangen verschillende oude wapens maar slechts alleen voor de sier. verder bewaart hij oude landkaarten. Zijn bed is net als de rest van zijn kamer wit, wit en nog eens wit. niemand mag er binnen komen en alleen daar kan hij zich tot rust voelen komen.
    Innerlijk : Myronn is nogal een rokkenjager. Meisjes vind hij maar al te leuk en hij is daarmee ook een echte flirt. tenminste, als de dames die hij voor het kiezen krijgt hem aanstaan. Op school echter komt hij over als een echte kwal. Zijn gezichtsuitdrukking lijkt soms van kwaad tot erger te gaan en zijn reacties en manier van praten trekken ook geen volle zalen. Hij is kortaf, ondeugend, betweterig en ruw. Myronn is verder erg goed in het analyseren van dingen en op onderzoek gaan maakt hem stiekem enthousiast.
    Ja, ergens diep binnenin achter dat verbitterde masker schuilt er een zachtaardige jongeman. maar de littekens die over zijn hart gekrast staan hebben hem gemaakt zoals hij is.
    Myronn is gek op de buitenlucht, waar hij in zijn vrije tijd het meeste te vinden is. Als een onverwachte hobby is het een lezer. al zou hij daar niet snel aan toe geven.
    The Huntsman gebruikt zijn jachtinstinct, vrouwenliefde en charme om zichzelf overal onderuit te lullen en het maakt hem niet uit wie daaraan kapot moet gaan. als hij maar krijgt wat hij wil. Hij verdient het toch?
    Uiterlijk:
    FC: robert pattinson



    Myronn zijn uiterlijk draagt bij aan zijn mineurstemming. met strakke gezichtslijnen, donkere wenkbrauwen die zijn groene ogen overschaduwen is hij niet alleen enigszins beangstigend maar ook een lust voor het oog. zijn haar is wild en donkerbruin van kleur, iets wat past bij zijn imago. Hij is krachtig gebouwd, 1,90 meter lang maar niet overdreven gespierd. hij houd van simpele kledij en zal zelden gezien worden zonder leren jas en laarzen. [tattoos komen er nog bij]

    Extra : Hij draagt twee ringen aan een lederen koortje om zijn nek en eentje aan zijn vinger. Alle drie hebben ze een speciale betekenis voor hem vanuit zijn jeugd. Verder heeft Myronn een zandbruine Wolfshond, Harlow, als huisdier. Harlow is een ontzettend lief beest en erg beschermend over zijn baas. ook is hij intelligent. Myronn beschouwt zijn hond als zijn beste vriend.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 9:45 ]


    The Definition of Insanity

    Ze hadden vroeger volgens mij in de middeleeuwen en zelfs al ver voor die tijd (Prehistorie, etc.) ook al wel tatoeages, maar die werden dan op een andere manier aangebracht en waarschijnlijk dus niet met kleur (; Dus je zou eventueel wel een "kleine" tatoeage kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 17:28 ]


    Credendo Vides