• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 :
    2e jaars ~ 16/17 :
    3e jaars ~ 17/18 :
    4e jaars ~ 18/19 :
    5e jaars ~ 19/20 : Peter Pan, Robin Hood
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :


    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(7)Elsa Arendelle ~ iMickeyMouse
    3~(6 )Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1) Ariël ~ Kida
    5~(4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1) "Hatta" Mad Hatter ~ Vlahos
    4~(4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (17) Jack Frost ~ Disneyy
    7~ ()


    Docenten]
    1~(8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(8) Alice Wonder ~ iMickeyMouse
    5~(12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 16:59 ]


    Credendo Vides

    Pedrad schreef:
    Shizzle, was helemaal vergeten om een abo op dit topic te nemen. I'm so sorry. Gaat het nog door of niet?


    Ik ben wel gewoon van plan om het door te laten gaan, maar dan moeten we nog wel meer rollen hebben ingevuld, ik ga dit topic ook nog even in de spotlight zetten, hopelijk levert dat nog iets op.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ben wel gewoon van plan om het door te laten gaan, maar dan moeten we nog wel meer rollen hebben ingevuld, ik ga dit topic ook nog even in de spotlight zetten, hopelijk levert dat nog iets op.


    Okido

    Zo, hij staat in de spotlight (:


    Credendo Vides

    Oehh ik zit echt even te twijfelen om mee te doen.. Het lijkt me heel leuk, maar ik moet er ook de tijd voor hebben..
    Ahh dilemma!!!
    Ik zit nog even te twijfelen, maar als ik mee wil doen graag Rapunzel voor mij ;P

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Oehh ik zit echt even te twijfelen om mee te doen.. Het lijkt me heel leuk, maar ik moet er ook de tijd voor hebben..
    Ahh dilemma!!!
    Ik zit nog even te twijfelen, maar als ik mee wil doen graag Rapunzel voor mij ;P

    xoxo


    Oké, ik heb je erbij gezet (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, ik heb je erbij gezet (:


    Oke, dankje!! Ik zal morgen mijn gegevens geven want ik ben toch van plan mee te doen ;D

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik wil graag Anna van Frozen reserveren (A)


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Chantilly schreef:
    Ik wil graag Anna van Frozen reserveren (A)


    Ik heb je erbij gezet (: Maar Elsa is dus ook al gereserveerd, dus dan zouden jullie wel moeten overleggen over de rollen, anders hebben jullie straks bijv. toch iets anders over de familie etc. wat niet bij elkaar aan sluit.


    Credendo Vides

    Oeh ik wil ook meedoen!!
    Als ik een meisje kan reserveren wil ik graag Anastasia.
    En als de vrouwen vol zitten reserveer ik Aladin ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Aaah gaaf dit! .....kan ik Belle/Beauty van beauty and the beast reserveren? :$

    [ de naam van eht personage mag aangepast worden toch?]

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 11:44 ]


    The Definition of Insanity

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 14:34 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    VladiFerr schreef:
    Oeh ik wil ook meedoen!!
    Als ik een meisje kan reserveren wil ik graag Anastasia.
    En als de vrouwen vol zitten reserveer ik Aladin ^^


    Anastasia is niet echt een sprookjes figuur (;
    Maar als je wilt zal ik Aladdin erin zetten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Anastasia is niet echt een sprookjes figuur (;
    Maar als je wilt zal ik Aladdin erin zetten.


    Hmm dat is waar... Maar het liefst wil ik een vrouw haha. Mag ik anders Pocahontas reserveren??


    "Rebellion's are build on hope"

    ik wil weer meedoen met een RPG :O
    Mag ik van het beest een jongen maken? Dus gewoon een persoon ipv "het beest"

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 12:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Naam: Prinses Jasmine.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Soort (indien nodig): Menselijk.
    Keuzevakken: Magie, Boogschieten en Oude Talen
    Kamer: De kamer van Jasmine is niet zoals velen het zouden verwachten. Jasmine haar kamer heeft een hipster uitstraling. Ze heeft een grote kamer met een groot bed recht tegenover de deur, aan de andere kant tegen de muur. Tegenover het bed hangt een televisie. Ze heeft hier een Xbox aan aangesloten waar ze vaak op speelt. Aan de rechterkant van het bed heeft ze een fotomuur met allemaal quotes en foto's die ze zelf gemaakt heeft. Hieronder staat een bureau met haar laptop en nog meer foto's. Aan de linker kant van het bed heeft ze haar kleren hangen aan haakjes tegen de muur. Haar schoenen staan onder haar kleren. Voor haar bed ligt een hondenmand voor haar Golden Retriever puppy: Power. Omdat ze haar tijger niet mee kon nemen naar school heeft ze een hond. Naast haar kleren zit er een deur naar de badkamer. De badkamer is klein en simpel. Tegen de achterkant staat een badkuip waar een douchekop boven hangt. Iets daarvoor een toilet en een wastafel aan de andere kant. Hier doet ze ook haar make-up.
    Innerlijk: Jasmine is een actief meisje. Ze doet waar ze zin in heeft, en luistert vaak niet naar anderen. Ze heeft daarom ook de bijnaam: Rebel Princess. Ze is niet snel bang, en als ze dat wel is laat ze dat niet merken. Jasmine doet wat ze denkt dat goed is. Ze doet wat haar hart zegt wat ze moet doen. Dit maakt haar ook een goed persoon. Jasmine houdt niet van al het drama wat meisjes met zich mee brengen en gaat daarom liever met jongens om, veel mensen misvatten dit en denken dat ze een slet is. Jasmine is dan ook niet bang voor jongens en vind het leuk om af en toe te flirten, al heeft ze iets voor onbereikbare bad boys, die vaak iets ouder zijn. Jasmine heeft een zwak voor haar puppy Power, hij is heel actief en beschermend over Jasmine ondanks dat hij zo klein is. Jasmine luistert niet naar roddels en laat de meeste mensen met rust, ze praat niet veel tenzij het echt nodig is.
    Uiterlijk: Jasmine heeft lang, stijl, zwart haar dat ze vaak los draagt. Ze heeft een schuine pony. Haar ogen zijn heel licht bruin en ze draagt vaak een bril. Ze heeft een getinte huid. Jasmine heeft een aantal piercings: een helix piercing in haar rechter oor, een tragus piercing in haar linker oor, een neus piercing aan de linker kant, snakebites en een tongpiercings. Ze heeft ook een aantal tatoeages: een veer op haar rechter onderarmen, de maancyclus op haar linker pols. Op haar linker boven arm heeft ze een beer (dit is haar spirit animal).
    Extra: Jasmine heeft geen contact meer met haar familie sinds ze verhuist is naar Ever After High. Ze heeft hier geen problemen mee, haar familie was het niet eens met haar keus om te verhuizen. Haar vrienden zijn nu haar familie.


    I am me and I decide who I will be.