• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 :
    2e jaars ~ 16/17 :
    3e jaars ~ 17/18 :
    4e jaars ~ 18/19 :
    5e jaars ~ 19/20 : Peter Pan, Robin Hood
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :


    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(7)Elsa Arendelle ~ iMickeyMouse
    3~(6 )Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1) Ariël ~ Kida
    5~(4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1) "Hatta" Mad Hatter ~ Vlahos
    4~(4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (17) Jack Frost ~ Disneyy
    7~ ()


    Docenten]
    1~(8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(8) Alice Wonder ~ iMickeyMouse
    5~(12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 16:59 ]


    Credendo Vides


    Naam: Prince Charming
    Bijnaam: Charming
    Geslacht : Mannelijk
    Leeftijd : 19 jaar
    Soort: Menselijk
    Keuzevak(ken): Gym, Magie en Muziek
    Kamer : Charming heeft een grote kamer met een groot tweepersoonsbed er in. Het is een chique kamer.
    Hier een foto hoe het er ongeveer uit moet zien. Maar dan moet het nog iets sprookjesachtiger en net iets mysterieuzer.


    Innerlijk : Hij vind zichzelf helemaal geweldig en heeft humor. Hij lacht vaak en is erg behulpzaam.
    Verlegen is hij totaal niet. En soms kunnen zijn grappen wel vervelend zijn maar een echte lul is hij ook niet.
    Uiterlijk : De faceclaim is Matt Smith. Hij heeft bruin haar dat tussen halflang en kort in zit.
    Ook is hij best wel een gentleman qua kledingkeuze.
    Extra : Hij heeft een Sonic Screwdriver maar Hier is het een soort toverstafje waardoor hij mensen, dieren en dingen kan teleporteren. Maar hij kan er maximaal 2 teleporteren.

    Ik wil nog wel een rol doen, maar wil je dan een extra jongen of dat ik een docent doe? (zoals de rattenvanger van Hamelen)


    It's never gonna happen, Guys.

    SterreStarx schreef:


    Naam: Prince Charming
    Bijnaam: Charming
    Geslacht : Mannelijk
    Leeftijd : 19 jaar
    Soort: Menselijk
    Keuzevak(ken): Gym, Magie en Muziek
    Kamer : Charming heeft een grote kamer met een groot tweepersoonsbed er in. Het is een chique kamer.
    Hier een foto hoe het er ongeveer uit moet zien. Maar dan moet het nog iets sprookjesachtiger en net iets mysterieuzer.


    Innerlijk : Hij vind zichzelf helemaal geweldig en heeft humor. Hij lacht vaak en is erg behulpzaam.
    Verlegen is hij totaal niet. En soms kunnen zijn grappen wel vervelend zijn maar een echte lul is hij ook niet.
    Uiterlijk : De faceclaim is Matt Smith. Hij heeft bruin haar dat tussen halflang en kort in zit.
    Ook is hij best wel een gentleman qua kledingkeuze.
    Extra : Hij heeft een Sonic Screwdriver maar Hier is het een soort toverstafje waardoor hij mensen, dieren en dingen kan teleporteren. Maar hij kan er maximaal 2 teleporteren.



    Wow, ik kan Matt Smith niet echt als iemand anders als de 11e doctor zien X)

    Sorry als ik nu teveel ga zeuren ;
    Zou je de rol nog iets uit kunnen breiden ? En ik heb ook nog zo mijn twijfels over het idee van de sonic screwdriver, aangezien ik Charming niet zie met zoiets.
    En je noemt hem Charming ? Dat is dan dus ook echt zijn voornaam ? Je kan Charming bijv. wel als zijn achternaam doen (;

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 11:21 ]


    Credendo Vides

    Rhyme schreef:
    Ik wil nog wel een rol doen, maar wil je dan een extra jongen of dat ik een docent doe? (zoals de rattenvanger van Hamelen)


    Een docent is ook altijd welkom, maar een leerling is ook niet erg, dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit welke van de twee.


    Credendo Vides

    Dan ga ik voor de rattenvanger van Hamelen :Y)
    Ik ga aan de slag ^^

    - Mocht je willen beginnen hoef je niet perse op mij te wachten hoor dat ik deze rol af heb, ik voeg hem er dan wel tussen ^^ -

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 11:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Een docent is ook altijd welkom, maar een leerling is ook niet erg, dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit welke van de twee.


    Als jr nog een docent nodig heb voor n vak moet je het even zeggen.. Ik vind t niet erg om nog een rol te nemen hoor :$


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Naam: Geoffrey Hamelen
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 42
    Soort (Indien nodig): Menselijk
    Vakken die hij geeft: Taal, Muziek
    Kamer: De rattenvanger heeft een vrij simpele kamer, aangezien hij dat gewend is. Vroeger leefde de man namelijk op straat, voor hij bij de academie werd aangenomen. De grond van zijn kamer is dus ook gemaakt van de straatkeien in een grijze kleur. Zijn muren hebben weg van de bakstenen huisjes langs de weg, maar in verschillende kleuren. De ene muur is baksteenrood, terwijl de rest gemaakt is van witte bakstenen. De muur lijkt blijkt te geven dat er ramen zitten, maar daadwerkelijk zijn twee daarvan maar echt. Het geeft hem een nostalgisch gevoel als hij langs de raampjes van de duitse huisjes kijkt. In de linkerhoek van zijn kamer heeft hij een simpel éénpersoonbed staan, gemaakt vanuit een houten frame. Aan de andere kant van de kamer staat een grote boekenkast met een kleine tafel met stoel ervoor. De stoel bestaan uit een ijzeren frame met een gevlochten zitvlak en de tafel bestaat uit het zelfde frame met een kunststof blad. Het is net een setje wat je op terasjes buiten kan zien staan. Er zit een kleine badkamer naast zijn kamer, waar een toilet, een wasbak en een douche zich bevindt. Het kamertje is klein, maar het bevalt Geoffrey prima.
    Innerlijk: Geoffrey is behulpzaam, hij zal altijd voor je klaar staan in de les. Hij is een geduldige en rustige man en geeft op die manier ook les. Soms kan hij wat gek doen, waar hij zichzelf misschien wel bij voor schut zet. Dat kan hem allemaal echter niets schelen. Daarbij probeer hij vaak wel inspirerend te zijn in zijn lessen, waardoor een stukje filosofie niet kan ontbreken. Voor de rest is hij een vriendelijke docent, maar vaak liever teruggetrokken buiten de lessen om. Hij waardeert het feit als hij even een moment voor zichzelf krijgt en die neemt hij ook maar al te graag. Daarnaast Geoffrey is ervan, voor wat hoort wat. Mocht je iets van hem vragen, wilt hij er vaak wel iets voor terug. Dit geldt natuurlijk niet voor gewone vragen over je schoolwerk, maar je kunt met alles bij Geoffrey terecht. Als Geoffrey je niet mag of je hebt hem een streek geleverd, wees er dan zeker van dat hij wraak op je zal nemen. Hij zal pas weer tevreden zijn als hij zijn kans heeft gepakt om je te straffen, anders zal hij nors en knorrig blijven. Als je hem eenmaal hebt opgefokt, zal hij er niet zo gemakkelijk uitkomen. Een boze bui blijft vaak wel een tijdje hangen.
    Uiterlijk:

    Geoffrrey is trots op zijn lange, goudblonde haar en doet ook zijn best het goed te verzorgen. Zijn snor en sik zorgen voor de hippie uitstralinge waar hij zo gek op is. Hij draagt af en toe een bril, wat maar staat bij zijn outfit en vaak zijn dat rond brilletjes met gekleurde glazen. De rattenvanger draagt vaak uitbundige kleren. Zelf is hij het meest dol op zijn veelkleurige jas bestaande uit allemaal verschillende soorten stof, maar vaak draagt hij een gele tuniek, waarvan de bovenkant donkerbruin is met daaronder een lichtblauwe katoenen broek en felgele laarzen. Over zijn schouders gooit hij dan vaak zijn donkergroene mantel en in dezelfde kleur heeft hij een hoed op zijn hoofd staan. De hoed heeft iets weg van een heksenhoed, aangezien de bovenkant in een punt uitloopt en de hoed bij het hoofd een brede uitloop heeft. Zo heeft hij een precies dezelfde outfit, maar dan met rode laarzen en tuniek en een blauwe cape.
    Extra: Natuurlijk heeft Geoffrey nog zijn fluit, waar hij een betoverende muziek uit kan laten voortkomen. Mocht je niet luisteren zou hij zomaar eens op zijn fluit kunnen blazen om je een lesje te leren.

    Oh alleen het karakter heeft nog aanpassingen nodig!:Y)

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 18:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Naam: Geoffrey Hamelen
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 42
    Soort (Indien nodig): Menselijk
    Vakken die hij geeft: Taal, Muziek
    Kamer: De rattenvanger heeft een vrij simpele kamer, aangezien hij dat gewend is. Vroeger leefde de man namelijk op straat, voor hij bij de academie werd aangenomen. De grond van zijn kamer is dus ook gemaakt van de straatkeien in een grijze kleur. Zijn muren hebben weg van de bakstenen huisjes langs de weg, maar in verschillende kleuren. De ene muur is baksteenrood, terwijl de rest gemaakt is van witte bakstenen. De muur lijkt blijkt te geven dat er ramen zitten, maar daadwerkelijk zijn twee daarvan maar echt. Het geeft hem een nostalgisch gevoel als hij langs de raampjes van de duitse huisjes kijkt. In de linkerhoek van zijn kamer heeft hij een simpel éénpersoonbed staan, gemaakt vanuit een houten frame. Aan de andere kant van de kamer staat een grote boekenkast met een kleine tafel met stoel ervoor. De stoel bestaan uit een ijzeren frame met een gevlochten zitvlak en de tafel bestaat uit het zelfde frame met een kunststof blad. Het is net een setje wat je op terasjes buiten kan zien staan. Er zit een kleine badkamer naast zijn kamer, waar een toilet, een wasbak en een douche zich bevindt. Het kamertje is klein, maar het bevalt Geoffrey prima.
    Innerlijk: Geoffrey is behulpzaam, hij zal altijd voor je klaar staan in de les. Hij is een geduldige en rustige man en geeft op die manier ook les. Soms kan hij wat gek doen, waar hij zichzelf misschien wel bij voor schut zet. Dat kan hem allemaal echter niets schelen. Maar Geoffrey is ervan, voor wat hoort wat. Mocht je iets van hem vragen, wilt hij er vaak wel iets voor terug. Dit geldt natuurlijk niet voor gewone vragen over je schoolwerk, maar je kunt met alles bij Geoffrey terecht. Als Geoffrey je niet mag of je hebt hem een streek geleverd, wees er dan zeker van dat hij wraak op je zal nemen. Hij zal pas weer tevreden zijn als hij zijn kans heeft gepakt om je te straffen, anders zal hij nors en knorrig blijven.
    Uiterlijk:

    Geoffrrey is trots op zijn lange, goudblonde haar en doet ook zijn best het goed te verzorgen. Zijn snor en sik zorgen voor de hippie uitstralinge waar hij zo gek op is. Hij draagt af en toe een bril, wat maar staat bij zijn outfit en vaak zijn dat rond brilletjes met gekleurde glazen. De rattenvanger draagt vaak uitbundige kleren. Zelf is hij het meest dol op zijn veelkleurige jas bestaande uit allemaal verschillende soorten stof, maar vaak draagt hij een gele tuniek, waarvan de bovenkant donkerbruin is met daaronder een lichtblauwe katoenen broek en felgele laarzen. Over zijn schouders gooit hij dan vaak zijn donkergroene mantel en in dezelfde kleur heeft hij een hoed op zijn hoofd staan. De hoed heeft iets weg van een heksenhoed, aangezien de bovenkant in een punt uitloopt en de hoed bij het hoofd een brede uitloop heeft. Zo heeft hij een precies dezelfde outfit, maar dan met rode laarzen en tuniek en een blauwe cape.
    Extra: Natuurlijk heeft Geoffrey nog zijn fluit, waar hij een betoverende muziek uit kan laten voortkomen. Mocht je niet luisteren zou hij zomaar eens op zijn fluit kunnen blazen om je een lesje te leren.

    Oh alleen het karakter heeft nog aanpassingen nodig!:Y)


    Haha, oké, voor de rest vind ik hem al wel goed zo (:


    Credendo Vides

    Is het vreemd als ik nog nooit van rattenvanger van Hamelen gehoord heb. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha, ik ook niet!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Chantilly schreef:
    Dorocha, ik ook niet!


    Echt niet??!! Hahah ik keek daar vroeger een serie over xD


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Nee, echt niet..


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Mij lijkt het wel leuk om een leraar voor oude talen te zijn :D
    Als dat kan natuurlijk??


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Dorocha schreef:
    Is het vreemd als ik nog nooit van rattenvanger van Hamelen gehoord heb. Hahah


    Het is volgens mij toch wel een vrij bekend sprookje.
    Het komt er uiteindelijk op neer dat ik jullie allemaal kan betoveren met mijn magische fluit :Y)

    "Kunt u ons de weg naar Hamelen vertellen meneer?" (:

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 18:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat liedje ken ik wel ja! Maar dat het een sprookje was dat wist ik echt niet. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.