• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 :
    2e jaars ~ 16/17 :
    3e jaars ~ 17/18 :
    4e jaars ~ 18/19 :
    5e jaars ~ 19/20 : Peter Pan, Robin Hood
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :


    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(7)Elsa Arendelle ~ iMickeyMouse
    3~(6 )Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1) Ariël ~ Kida
    5~(4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1) "Hatta" Mad Hatter ~ Vlahos
    4~(4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (17) Jack Frost ~ Disneyy
    7~ ()


    Docenten]
    1~(8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(8) Alice Wonder ~ iMickeyMouse
    5~(12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 16:59 ]


    Credendo Vides

    Squirrelpaw schreef:
    Ik doe toch mee!

    Naam: Heather Sparks
    Geslacht : Meisje
    Leeftijd : 17
    Soort (Indien nodig): Weerwolf
    Keuzevak(ken) : Plantenkunde, Dierverzorging & Boogschieten.
    Kamer : Heather's kamer heeft donkergroene muren waar klimmende planten hangen, vooral omdat ze veel van de natuur houd. Haar vloer is helemaal van zacht mos, en je kunt veel struiken en planten vinden. Ze heeft een badkamer die groen met witte tegels is, en verder heeft ze een boekenkast met een paar boeken. Ze houd van boeken over planten en dieren, en daar staan ook veel van in haar kast. Ze heeft een soort hut van hout in haar kamer waar haar bed staat. (Plaatjes wilden niet uploaden D: )
    Innerlijk : Heather houd echt van de natuur, maar dat zie je meestal al snel aan haar kamer. Ze is vaak alleen en stil, ook al is ze aardig tegen mensen. Ze is altijd bang dat ze als ze in weerwolf vorm ze iemand pijn kan gaan doen, en daarom wil ze liever alleen zijn. Ze weet veel van kruiden en planten, en houd vooral veel van wolven. Heather vind boogschieten ook leuk, ook al is ze er nog niet heel goed in. Ook is ze slecht in klimmen en wiskunde, taal en geschiedenis.
    Uiterlijk : Heather heeft natuurlijk rood haar, dat een beetje krullerig is en net over haar schouders gaat. Haar ogen hebben een groene kleur en verder is ze 1.76 lang. Haar kleding is meestal groene shirten, sweaters, etc. met een simpele broek.
    Extra : Als er iets verandert moet worden zeg maar ^^


    De RPG word gespeeld met sprookjespersonages die eventueel iets aangepast zijn.
    En zoals ik nu al ongeveer drie keer aangegeven heb, vier keer beginpost meegerekend, is het niet hedendaags, dus geen sweaters (;
    Daarnaast had ik ook even een stop gezet op de vrouwelijke rollen tot de balans weer een beetje wedergekeerd is.


    Credendo Vides

    Wanneer gaan we beginnen dan? Als de rest van de reserveringen zijn ingevuld?


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Wanneer gaan we beginnen dan? Als de rest van de reserveringen zijn ingevuld?

    Ja, maar ik wil toch ook nog wel iets meer jongens erbij.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ja, maar ik wil toch ook nog wel iets meer jongens erbij.


    Jongens zijn moeilijk te verzinnen denk ik xD
    Aangezien die toch minder voorkomen in de sprookjes, maar oke ^^
    Ik wacht geduldig af!


    It's never gonna happen, Guys.

    ehm,... misschien is het niet opgevallen maar kon ik Belle reserveren of toch niet? :$:$ [pagina 4]


    The Definition of Insanity

    Phyrishton schreef:
    ehm,... misschien is het niet opgevallen maar kon ik Belle reserveren of toch niet? :$:$ [pagina 4]


    Huh, je staat helemaal niet op pagina 4 Ik zie je nu pas op pagina 3... Sorry, had er vast overheen gelezen.
    Oké vooruit, omdat je het al vroeg had aangevraagd krijg je nog een meisje (;
    Maar dan moeten er verder nu echt wel mannelijke rollen komen ! En een jongen hoeft ook niet geheel mannelijk te zijn (; En er zijn genoeg mannelijke sprookjes figuren, hier nog een paar :

    Natuurlijk alle dashing Princes ; Erik, Philip, Charming, Kikkerprins, etc.
    Maar ook gewoon rollen als ; The huntsman, Gaston, Jafar,één van de zeven dwergen, Hans van Grietje, misschien zelfs wel gewoon de grote boze wolf in mensvorm (;

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 23:46 ]


    Credendo Vides

    Ik heb toch besloten om mee te doen, kan ik een dan een mannelijk personage reserveren? Ik twijfel tussen Stoetel en Jafar.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik heb toch besloten om mee te doen, kan ik een dan een mannelijk personage reserveren? Ik twijfel tussen Stoetel en Jafar.

    Ik zal je er alvast bij zetten (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik zal je er alvast bij zetten (:


    Ok, bedankt (:


    16 - 09 - '17


    Naam: prinses Anna
    Geslacht : vrouwelijk
    Leeftijd : 17
    Keuzevak(ken) : Muziek, kookles, schermen
    Kamer : Een van Anna's favoriete plekjes op het schoolterrein is haar kamer. Haar bed is wit en ze heeft er een doek boven gespannen met lichtjes, dat vindt ze heel leuk. 's Avonds als ze in bed ligt en de lichtjes zijn aan, lijkt het net alsof ze onder de sterrenhemel slaapt. De wand tegenover haar bed heeft ze een touwtje gespannen en daar tekeningen met wasknijpers aangehangen. Op de tekeningen staan zij en haar zus Elsa, of haar ouders of gewoon vrienden, eigenlijk iedereen om wie Anna geeft. Anna tekent namelijk graag, zo hangen er ook tekeningen van de school of het bos tussen. In de kamer naast haar slaapkamer staat een bank, waar ze graag op zit om een boek te lezen.
    Innerlijk : Anna is avontuurlijk, als ze iets wil dan zal dat er ook komen. Als iemand in gevaar is om wie ze veel geeft zal ze bereid zijn om haar eigen leven er voor op te geven. Anna is snel verliefd, als een jongen interesse in haar toont en er goed uit ziet, is het kwaad al snel geschiet. Anna is als je haar net kent heel verlegen, maar als je haar beter kent kletst ze je de oren van het hoofd. Ook zingt ze veel, niemand heeft haar verteld dat het afschuwelijk zou klinken. Dus gaat ze er gewoon mee door. Anna's slechtste eigenschap is haar onhandigheid. Alle onhandige dingen die je maar kan bedenken, zijn Anna overkomen.
    Uiterlijk : Anna droeg vroeger haar haar altijd in twee vlechtjes, maar sinds een tijdje laat ze het gewoon los hangen. Ze vindt dat twee vlechtjes haar te kinderlijk maken.
    Extra : Elsa is Anna's oudere zus. Anna kijkt erg tegen Elsa op, ze bewondert haar.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 20:47 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Chantilly schreef:
    (...)


    De rol is goed, op een klein dingetje na ; Er zijn geen foto's in de Enchanted Forest, je zou kunnen doen dat het allemaal tekeningen of schilderijtjes zijn van haar en Elsa.
    Ook zit ik nog na te denken over de lichtjes boven haar bed, aangezien er dus geen moderne elektriciteit is, maar misschien kunnen we een manier vinden om een soort magisch netwerk op te stellen.


    Credendo Vides

    Ik zal het even aanpassen, bedankt voor de tip x


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    ik zal als ik vanavond thuis ben mijn personages posten

    Ik twijfel of ik nog een jongen moet reserveren, want ik ben bang dat ik hem verwaarloos..


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Chantilly schreef:
    Ik twijfel of ik nog een jongen moet reserveren, want ik ben bang dat ik hem verwaarloos..


    Same^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded