• Ik ben zo vrolijk nu dat ik het ergens kwijt moet en jullie zijn het slachtoffer.
    Ik ben er namelijk achter gekomen vandaag dat ik op nummer 8 sta van de world ranking van de judo.



    Ik ben echt heel trots op mezelf.

    Waar zijn jullie trots op?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 20:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Dit jaar gaat het hem niet worden. Je moet je eerst plaatsen voor het nk maar ik woog die wedstrijd te zwaar dus ik mag niet mee doen. Maar ik mag misschien wel naar het Ek. En als ik dan moet kiezen tussen nk of ek dan kies ik liever voor het ek (:.

    En natuurlijks stelt het wel wat voor!


    Het lijkt me echt vervelend om steeds op je gewicht te moeten letten. :3
    Maar dat is wel waar, ik zou ook voor het EK kiezen. ^^

    Nja, er zijn best weinig mensen die deelnemen - het is een regelmatigheidscriterium - dus ik heb amper concurrentie. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, gefeliciteerd! Echt onwijs gaaf!
    Ik ben trots op mezelf dat ik een 7,6 voor mijn leestekst van Frans heb gehaald. :Y)

    Nicosia schreef:
    (...)

    Het lijkt me echt vervelend om steeds op je gewicht te moeten letten. :3
    Maar dat is wel waar, ik zou ook voor het EK kiezen. ^^

    Nja, er zijn best weinig mensen die deelnemen - het is een regelmatigheidscriterium - dus ik heb amper concurrentie. :')


    Het is op zich wel te doen, je went er namelijk aan en als ik een week geen wedstrijd heb hoef ik er niet op te letten. Maar soms is het wel irritant aangezien je dan week op je gewicht moet letten en dan zul je net zien dat je met school iets gaat doen met eten. Dan is het wel balen.

    Op het toernooi zelf wel ja, maar je bent wel de beste van je land. Zo moet je het ook bekijken:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, gefeliciteerd! Ik doe het je niet na. ;3
    Op dit moment ben ik niet trots op mijzelf. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Wauw, gefeliciteerd! Ik doe het je niet na. ;3
    Op dit moment ben ik niet trots op mijzelf. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.