• Suicide ft. one direction 16+

    Mijn handen zaten weer eens onder het bloed. Het teken dat het maandag is. Ik hoorde de voordeur opengaan. " Shit. Shit. Shit "vloekte ik. Snel rende ik naar de badkamer en deed de deur opslot. "Mel, wat is er?" Mijn moeders stem galmde door de gang. "Niks"riep ik terug en waste snel mijn handen. Ik keek naar de snee, het was niet echt een rechtte lijn, eerder een hart. Zo was het altijd. Maandag was het 't ergste. Ze hadden dan de hele weekend niemand, niemand om te pesten. "Lieverd, doe de deur eens open"hoorde ik mijn moeder zeggen. "Ik... Ik sta onder de douche"zei ik en zette het water aan. "Okay"hoorde ik mijn moeder zeggen. Snel verbond ik mijn arm en zette het water uit. "Mellissa, ik heb goed nieuws. We verhuizen naar London"zei ze met een glimlach. Hysterisch rende ik naar boven. "Nee, nee, nee. Ik wil niet, ik wil niet"mompelde ik zacht. Tranen liepen over mijn wangen. "Ik wil godverdomme gewoon niet"schreeuwde ik kwaad door mijn kamer heen. Langzaam zakte ik tegen de muur naar onder. De deurklink ging omlaag. Snel keek ik op. Jake, de gene die het meest om me gaf. Langzaam kwam hij naast me zitten. "Laat je arm zien"zei hij. Ik schudde mijn hoofd. "Nu"zei hij streng. Langzaam trok ik mijn mouw omhoog. Vol afschuw keek hij ernaar. Direct omhelsde hij me. "Zorg dat je niks geks uithaalt in London"mompelde hij, "beloofd"zei ik met een zwakke glimlach.

    sommige beloftes moet je breken


    Stay strong

    ... Je bent twaalf?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    ... Je bent twaalf?


    Ja... Ik ben 12


    Stay strong

    mooimike schreef:
    (...)

    Ja... Ik ben 12

    Ja, maar ... je schrijft een 16+-story? :3

    - Niet slecht bedoeld hoor, het viel me gewoon op. :Y) -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    (...)
    Ja, maar ... je schrijft een 16+-story? :3

    - Niet slecht bedoeld hoor, het viel me gewoon op. :Y) -

    Mensen zijn tegenwoordig uiterst proffesioneel in 16+ schrijven op twaalf jarige leeftijd blijkbaar, Lotta. Je zou het eens moeten proberen :Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 20:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Initiate schreef:
    (...)
    Mensen zijn tegenwoordig uiterst proffesioneel in 16+ schrijven op twaalf jarige leeftijd blijkbaar, Lotta. Je zou het eens moeten proberen :Y)


    Gaat nu ook de jeugd van tegenwoordig klagen over de jeugd van tegenwoordig? (cat)


    Laat deze dame rustig haar verhaal promoten


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Gaat nu ook de jeugd van tegenwoordig klagen over de jeugd van tegenwoordig? (cat)


    Laat deze dame rustig haar verhaal promoten


    + Het onderwerp mag dan wel zwaar zijn, maar als zij zich er goed bij voelt om erover te schrijven, dan moet ze dat vooral doen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Okammy schreef:

    Gaat nu ook de jeugd van tegenwoordig klagen over de jeugd van tegenwoordig? (cat)


    Laat deze dame rustig haar verhaal promoten


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Inmiddels is de 1 hoofdstuk al uit ;)

    Xx


    Stay strong