• Ik ben zo vrolijk nu dat ik het ergens kwijt moet en jullie zijn het slachtoffer.
    Ik ben er namelijk achter gekomen vandaag dat ik op nummer 8 sta van de world ranking van de judo.



    Ik ben echt heel trots op mezelf.

    Waar zijn jullie trots op?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 20:10 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gailybell schreef:
    Wauw, dat is echt awesome zeg. :9~


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow super! gefeliciteerd!

    Ik ben trots op mezelf omdat m'n koekjes goed gelukt zijn?
    Ik heb niet echt reden om trots op mezelf te zijn aangezien ik het grootste gedeelte van de dag op de bank heb gezeten en mezelf vol heb zitten proppen met voedsel...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik las het in het LJH-topic deze morgen, geloof ik. Proficiat! *O* Ben je dan ook Nederlands kampioen?
    Ik ben trots op mezelf omdat ik Belgisch kampioen ben in korte en lange afstand open water in schoolslag. En omdat ik dit jaar na tien jaar van zwemclub ben veranderd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    Ik las het in het LJH-topic deze morgen, geloof ik. Proficiat! *O* Ben je dan ook Nederlands kampioen?
    Ik ben trots op mezelf omdat ik Belgisch kampioen ben in korte en lange afstand open water in schoolslag. En omdat ik dit jaar na tien jaar van zwemclub ben veranderd. (:

    Nee. Nederlands kampioen ben ik nog nooit geweest terwijl ik wel op dit moment op nummer een op de nederlandse ranking sta.
    En dat is ook echt gaaf. Gefeliciteerd!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow, gefeliciteerd!! Dat is super goed!
    Partygif speciaal voor jou:



    Ik ben trots op mezelf omdat de toets waarvoor ik niet had geleerd eigenlijk best wel goed ging, -dat is dus het resultaat van goed luisteren in de les.-
    Ik verwacht sowieso een zesje.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 22:20 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Awesomeeeeee!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Awesomeeeee!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whoohoo! Party time!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat gaaaaf!

    Wauw, dat is echt geweldig.

    Knap, ik doe je niet na. ^^


    Take me to wonderland

    220912 schreef:
    (...)
    Nee. Nederlands kampioen ben ik nog nooit geweest terwijl ik wel op dit moment op nummer een op de nederlandse ranking sta.
    En dat is ook echt gaaf. Gefeliciteerd!


    Doel voor volgend/dit jaar dan. :Y)
    Bedankt, al stelt het niet echt veel voor. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw gefeliciteeeeerd!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nicosia schreef:
    (...)

    Doel voor volgend/dit jaar dan. :Y)
    Bedankt, al stelt het niet echt veel voor. (:


    Dit jaar gaat het hem niet worden. Je moet je eerst plaatsen voor het nk maar ik woog die wedstrijd te zwaar dus ik mag niet mee doen. Maar ik mag misschien wel naar het Ek. En als ik dan moet kiezen tussen nk of ek dan kies ik liever voor het ek (:.

    En natuurlijks stelt het wel wat voor!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, wat geweldig! Gefeliciteerd, Sarita. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"