• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:19 ]

    Sowieso scissorhands. Met die andere heb ik niet zoveel.


    26 - 02 - '16

    Welke anime kijk je nog meer? Misschien kun je daar een personage uithalen?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Little Sister!


    I live for the applause, you will die for it.

    Scissorhands! c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wazowski schreef:
    Scissorhands! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yayde schreef:
    Welke anime kijk je nog meer? Misschien kun je daar een personage uithalen?

    Ik heb al heel wat animes gekeken, maar om eerlijk te zijn wil ik dit jaar gewoon geen anime personage nemen omdat ik dat de vorige twee jaar al wel gedaan heb. Wil iets nieuws. (:

    Waarom maak je er niet zelf een? Die cosplays zien er voor de prijs niet heel indrukwekkend uit en voor 100 euro kun je beter. Je kunt bijvoorbeeld een normaal 'zusterspakje' kopen en er zelf de details op maken. Ben je een stuk goedkoper uit. Ik vind tussen die 4 het Bioshock kostuum nog de mooiste. Qua sites kun je kijken op Lightinthebox of Cosplayfu.com.

    Ik lief dat Assassin's Creed kostuum!!!!
    Maar verder heb ik dus echt geen verstand van Cosplay en heb ik ook weinig met kostuums, dus echt helpen kan ik niet. Tenzij je als Kabouter Plop, Piet piraat of Mega Mindy/Toby, verkleedt wil, dan ben je bij mij aan het juiste adres, maar anders niet. Wat wil je met een 5jarige :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind die van de Joker wel leuk, maar ik denk dat die zelf goedkoper te maken is.
    Hier (sites) en Hier kan je misschien nog wat dingen vinden?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Khnum schreef:
    Waarom maak je er niet zelf een? Die cosplays zien er voor de prijs niet heel indrukwekkend uit en voor 100 euro kun je beter. Je kunt bijvoorbeeld een normaal 'zusterspakje' kopen en er zelf de details op maken. Ben je een stuk goedkoper uit. Ik vind tussen die 4 het Bioshock kostuum nog de mooiste. Qua sites kun je kijken op Lightinthebox of Cosplayfu.com.

    Zelf maken is geen optie. 1, ik heb er de tijd niet voor, 2, ik heb er de skills niet voor. Ik heb wel mensen om me heen die me zouden kunnen helpen, maar dat zou alsnog veel tijd/werk kosten om het op tijd af te krijgen. Bovendien heb ik me er al bij neergelegd om het gewoon te kopen. (:

    Valkyries schreef:
    Ik lief dat Assassin's Creed kostuum!!!!
    Maar verder heb ik dus echt geen verstand van Cosplay en heb ik ook weinig met kostuums, dus echt helpen kan ik niet. Tenzij je als Kabouter Plop, Piet piraat of Mega Mindy/Toby, verkleedt wil, dan ben je bij mij aan het juiste adres, maar anders niet. Wat wil je met een 5jarige :'D

    Die is echt gaaf hè? Alleen zo jammer dat hij zo duur is... Ergens heb ik de neiging om gewoon wat extra geld van mijn verjaardag erbij te pakken, maar ik had mezelf beloofd om rond de 100 te blijven. :'D
    Haha nouja, wie weet had ik wel dolgraag als Mega Mindy willen gaan.

    RedSpeedster schreef:
    Ik vind die van de Joker wel leuk, maar ik denk dat die zelf goedkoper te maken is.
    Hier (sites) en Hier kan je misschien nog wat dingen vinden?

    Waarschijnlijk wel ja, maar helaas krijg ik dat niet meer voor elkaar.
    En dankje, ik zal kijken!

    Muh, ergens wil ik ook best wel als Little Sister gaan, maar is het niet raar dat ik dat doe terwijl ik rond de 1.80m zit. :'D

    Oh good, die Assassin's creed is ontzettend leuk. Die zorro vind ik dan zelf wel tof, maar misschien komt die wat goedkoop over. Ik wil zelf graag een Ashe cosplay hebben, maar die ziet er zo lelijk uit om te kopen en mijn mama wilt gene voor me maken : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Oh good, die Assassin's creed is ontzettend leuk. Die zorro vind ik dan zelf wel tof, maar misschien komt die wat goedkoop over. Ik wil zelf graag een Ashe cosplay hebben, maar die ziet er zo lelijk uit om te kopen en mijn mama wilt gene voor me maken : (

    Ja, omdat ie een beetje een sletterige indruk geeft. :'D
    Maar ik vind 'm wel heel mooi verder en ik houd van zorro. But oh well.

    En dat is jammer. Kan je niet iemand anders vragen?