• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:19 ]

    Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar op Lightinthebox.com hebben ze ook vaak wat, misschien kan je daar eens kijken? (:
    Onder speelgoed en hobby's en dan cosplay volgens mij..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Curuxa schreef:
    (...)
    Oh ja, dat is misschien ook waar... Nou anyway, veel succes met het verdere zoeken!

    Danku. (:

    Lazet schreef:
    Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar op Lightinthebox.com hebben ze ook vaak wat, misschien kan je daar eens kijken? (:
    Onder speelgoed en hobby's en dan cosplay volgens mij..

    Ik las laatst juist dat je daar geen cosplay moet halen, omdat het scam is ofzo. I dunno, ik hoor zoveel over sites dat ik over het algemeen een beetje wantrouwend word. Zelfde over Milanoo, hoewel ik daar zelf ook ooit wat gekocht heb, maar blijkbaar zijn 9/10 producten heel slecht of komen ze nooit aan.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik las laatst juist dat je daar geen cosplay moet halen, omdat het scam is ofzo. I dunno, ik hoor zoveel over sites dat ik over het algemeen een beetje wantrouwend word. Zelfde over Milanoo, hoewel ik daar zelf ook ooit wat gekocht heb, maar blijkbaar zijn 9/10 producten heel slecht of komen ze nooit aan.


    Oh, ik heb laatst nog een controller gehaald bij miniinthebox, wat ook bij lightinthebox hoort.
    Ik vind het een erg betrouwbare site, en alles wat ik er heb gehaald is tot nu toe in een goede staat en hartstikke op tijd binnengekomen, ook bij vrienden die er ook spullen vandaan hebben. Dus tja, ik vind t zelf een geweldige site haha en ze hebben echt fijne dingen ;)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als je nu je kostuum bestel is hij zowiezo goedkoper dan anders. 1 dollar staat gelijk aan 70 cent, dus je komt waarschijnlijk wel rond jou bedrag uit!

    Ik heb een beetje zitten kijken voor die sites, maar niet erg veel kunnen vinden of het scam is of niet. Dus ik denk dat je voor jezelf moet kijken welke site je het meest betrouwbaar vind en dan hem kopen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Heb gisteren een mail gestuurd naar de site voor de Assassin's Creed cosplay... maar ze krijgen die pas in Augustus. (no_chears)
    En die kan ik ook niet vinden op andere sites.

    RedSpeedster schreef:
    Als je nu je kostuum bestel is hij zowiezo goedkoper dan anders. 1 dollar staat gelijk aan 70 cent, dus je komt waarschijnlijk wel rond jou bedrag uit!

    Ik heb een beetje zitten kijken voor die sites, maar niet erg veel kunnen vinden of het scam is of niet. Dus ik denk dat je voor jezelf moet kijken welke site je het meest betrouwbaar vind en dan hem kopen.

    Ja, true, maar er komt dan ook nog verzendskosten bij dus het stapelt allemaal wel op.
    Maargoed, ik moet sowieso nog maar even kijken want ik heb nu echt geen flauw idee meer. :'D

    Topic update. De eerste beginpost is niet meer relevant. (:

    Omfg..
    Marry me


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk dat een strakke broek toch sexier/stoerder/mooier is, dan een jurk. imo
    Of een kort zwart broekje en een panty eronder en dan wat riemen om je benen waar, idk, messen in zitten. Dingen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 18:28 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik denk dat een strakke broek toch sexier/stoerder/mooier is, dan een jurk. imo
    Of een kort zwart broekje en een panty eronder en dan wat riemen om je benen waar, idk, messen in zitten. Dingen.

    Ja, met jurk bedoelde ik ook niet zo'n los ding of iets. Maar goed, moet nog even zien wat ik ga kiezen. Ligt er ook net aan wat haalbaar is. Dit gaat echt een enorme uitdaging worden.

    Dat is wel slim eigenlijk... die ga ik onthouden, dankje! (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 18:28 ]

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ja, met jurk bedoelde ik ook niet zo'n los ding of iets. Maar goed, moet nog even zien wat ik ga kiezen. Ligt er ook net aan wat haalbaar is. Dit gaat echt een enorme uitdaging worden.
    MAAR
    WORTH IT


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)MAAR
    WORTH IT

    Totally!

    http://parkerluckcosplay.tumblr.com/

    Zij is bezig met een Bucky cosplay.
    Ziet er goed uit. Ook met masker enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    http://parkerluckcosplay.tumblr.com/

    Zij is bezig met een Bucky cosplay.
    Ziet er goed uit. Ook met masker enzo.

    Toevallig heb ik die link gisteren al opgeslagen. Echt heel handig, want ze laat inderdaad dingen goed zien met handige tips.
    Heb gelukkig ook wat andere voorbeelden kunnen vinden van hoe ik de arm zou kunnen maken. Good lord, dat wordt nog wat.