• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:19 ]

    Ga alsjeblieft als Miss Buzz Lightyear. :'D



    Maar er is natuurlijk niets beter dan dat Assassin's Creed pakje. Als tweede keuze zou ik Miss Scissorhands doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    Ga alsjeblieft als Miss Buzz Lightyear. :'D


    Maar er is natuurlijk niets beter dan dat Assassin's Creed pakje. Als tweede keuze zou ik Miss Scissorhands doen.

    Holy damn, die is verschrikkelijk hahaha. :'D

    Jullie dwingen mij eigenlijk om meer te betalen... 'kay, misschien... misschien. Ik ga eerst verder internet afstruinen though. :Y)

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ja, omdat ie een beetje een sletterige indruk geeft. :'D
    Maar ik vind 'm wel heel mooi verder en ik houd van zorro. But oh well.

    En dat is jammer. Kan je niet iemand anders vragen?
    Nu de naaimachine is kapot, dus ze kan het sowieso ook niet doen. Mijn vriend zijn meter kan heel goed naaien, maar ik wil haar daar ook niet mee belasten eigenlijk al weet ik dat het resultaat verbluffend zou zijn.
    En inderdaad. Het is een beetje sletterig, maar het is wel leuk. Al zou ik je al willen sponsoren moest ik je kennen voor die van Assassin's creed. Echt geweldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mulan!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohgod, Cosplays ik ben eerlijk gezegd de slechtste persoon voor Cosplays ooit.
    Mijn plan is om bij mijn volgende con gewoon een laken met gaten er in over mijn hoofd te gooien en als spook te gaan ^^.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Cavalier schreef:
    (...)Nu de naaimachine is kapot, dus ze kan het sowieso ook niet doen. Mijn vriend zijn meter kan heel goed naaien, maar ik wil haar daar ook niet mee belasten eigenlijk al weet ik dat het resultaat verbluffend zou zijn.
    En inderdaad. Het is een beetje sletterig, maar het is wel leuk. Al zou ik je al willen sponsoren moest ik je kennen voor die van Assassin's creed. Echt geweldig.

    Ai, dat is wel balen zeg.
    Haha nouja, ik kan altijd nog proberen om te bedelen bij vrienden en familie, maar ik denk niet dat ze daar echt van gediend zijn.

    Afsdlfksjdf ik ben op zoek naar die assassin's creed cosplay, want de cosplay op deze site is niet in stock, en ik heb geen idee wanneer ze die weer zullen hebben. Zijn er mensen met handige zoektips? Want ik kan het niet ergens anders vinden.

    Wat zijn verder nog je interesses? Via China kan je soms ook wel nog een koopje vinden. Alleen blijft het dan soms wel een maand weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Wat zijn verder nog je interesses? Via China kan je soms ook wel nog een koopje vinden. Alleen blijft het dan soms wel een maand weg.

    Ja, daar zit ik eigenlijk wel mee. Mijn interesseren heel veel dingen, als ik nou een paar dingen had, dan was het makkelijker zoeken. Maar ik heb geen flauw idee. Ik vind het wel leuk om iets uit een game te doen, of film of serie... ik ben een onmogelijk persoon. :'D
    En ja, uit China is ook niet altijd goed. Ik heb ook liever dat het wat sneller bij me is, zodat ik nog een beslissing kan maken of het wel goed genoeg is.

    Amazon al geprobeerd? Soms vind je daar ook echt nog veel op qua kostuums.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Amazon al geprobeerd? Soms vind je daar ook echt nog veel op qua kostuums.

    Nee, zal ik vandaag even op kijken. Dat is toch een soort eBay?

    Ik heb nu deze site gevonden voor deze cosplay. Ik weet alleen niet zeker of de site trustworthy is en dus geen scam... kan er verder niet zoveel vinden over vinden op google.

    Een vriendin van me heeft een Arwen jurk :') vraag Elwood even. Ik weet niet hoe makkelijk het is hem zelf te maken, maar zij heeft hem zelf gemaakt.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    Een vriendin van me heeft een Arwen jurk :') vraag Elwood even. Ik weet niet hoe makkelijk het is hem zelf te maken, maar zij heeft hem zelf gemaakt.

    Ik wilde eerst ook als Arwen gaan. Heb twee jurken gevonden die betaalbaar zijn, maar uiteindelijk... denk ik dat het gewoon te warm wordt, zo'n outfit.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik wilde eerst ook als Arwen gaan. Heb twee jurken gevonden die betaalbaar zijn, maar uiteindelijk... denk ik dat het gewoon te warm wordt, zo'n outfit.

    Oh ja, dat is misschien ook waar... Nou anyway, veel succes met het verdere zoeken!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }