• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:19 ]

    Oké, ik ben gelijk van start gegaan met de dingen die ik vanavond al kan doen. (:
    Ben begonnen aan het masker;


    Opeens heb ik een kromme neus (cat) nah, dat komt door het plakband wat net iets te strak zit, dat moet ik dus nog even aanpassen. :'D
    Oh men, ik heb hier zoveel zin in.

    Okay, ik heb het plakband-masker verstevigd en als het goed is klopt hij nu ongeveer met de afmetingen. Deze week ga ik papier mâché halen dus dan kan ik daarmee aan de slag, en dan moet ik nog even de juiste stofjes vinden voor het masker, aangezien ik wel ga proberen om deze zoveel mogelijk op de originele te laten lijken.

    Gezocht:
    Ik zoek een jas zoals deze; klik.
    Het liefst zo goedkoop mogelijk en het liefst ook met een snelle verzending.
    Ik geef 5 credits aan de persoon die mij de perfecte jas ('Jacket') kan vinden.

    Kan je ook niet gewoon van die skeelerbescherming gebruiken? Misschien wat aanpassen met tape e.d, zwart spuiten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elvenking schreef:
    Gezocht:
    Ik zoek een jas zoals deze; klik.
    Het liefst zo goedkoop mogelijk en het liefst ook met een snelle verzending.
    Ik geef 5 credits aan de persoon die mij de perfecte jas ('Jacket') kan vinden.
    Kijk eens in de pimkie of de c&a. Ze verkopen daar vaak mooie 'leren' jasjes voor maar 20 EUR


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:
    Kan je ook niet gewoon van die skeelerbescherming gebruiken? Misschien wat aanpassen met tape e.d, zwart spuiten.

    Ja, als 't goed is heb ik nog wel van die dingen thuis liggen. Ik vraag me alleen af of dat wel staat met het idee wat ik in m'n hoofd heb. Het zou dan over de panty gaan. Geen idee of dat wat is, denk dat ik het eerst moet aanproberen. (:

    Divergency schreef:
    (...)Kijk eens in de pimkie of de c&a. Ze verkopen daar vaak mooie 'leren' jasjes voor maar 20 EUR

    Ik heb al rondgekeken in de kledingwinkels hier in de buurt, maar daar kon ik niet zo'n jas vinden die zo basic was en niet te veel vulling heeft. Want het moet eigenlijk echt een soort zomerjas zijn. Misschien de primark... maar daar ga ik pas over drie weken heen. Hm. :\

    Ik had er een bij de Primark gezien, dacht ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    buckyyyyy (: i like it

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 18:28 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Ga je naar EpiCon?? (brabanthallen)
    Ik ga nl ook ;D Mijn kostuum is uit een horror game..
    Ik ga als Creepy Alice ^^ Ik heb er zoveel zin in!!
    Veel succes met je costuum!!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Rivaille schreef:
    Ik had er een bij de Primark gezien, dacht ik.

    Dang, ik zou er echt deze week al heen moeten gaan eigenlijk, maar dat staat pas gepland voor over drie weken. Beetje lame gepland.

    Rivaille schreef:
    http://www.zalando.nl/only-corrie-leren-jas-zwart-on321g04p-802.html?wmc=AFF31_NS_NL.97_..

    Die was op zich nog wel goed geweest, maar hij is niet in stock. ):

    xLenox schreef:
    Ga je naar EpiCon?? (brabanthallen)
    Ik ga nl ook ;D Mijn kostuum is uit een horror game..
    Ik ga als Creepy Alice ^^ Ik heb er zoveel zin in!!
    Veel succes met je costuum!!!

    xoxo

    Nee, ik ga naar Animecon in juni.
    Ah nice, van Alice Madness Returns? Vriendin van me gaat als haar, de bruine jurk-versie. (:
    Dankjewel.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Nee, ik ga naar Animecon in juni.
    Ah nice, van Alice Madness Returns? Vriendin van me gaat als haar, de bruine jurk-versie. (:
    Dankjewel.


    Jaa idd die jaa!!
    Maar dan doe ik de blauwe jurk, met wit schortje!!
    Onder t 'bloed' natuurlijk, mn haar even heel cool krullen, grime eventjes doen, gescheurde panty en hakken... Ik doen een beetje mijn versie maar hij is in ieder geval op haar gebaseerd xD
    Als je je kostuum klaar hebt wel een foto posten he??!!
    Veel plezier in ieder geval!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.