• 6 jongens, 6 meisjes en 1 villa op het partyeiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het SBS6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een beter reality-programma maken dan er ooit op de Nederlandse, of zelfs de internationale, televisie is geweest. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa. Dit alles weten de jongeren van elkaar, iets wat ze echter niet weten is dat er ook een andere kant aan het verhaal zit. Een kant die het SBS6 programma alleen maar leuker maakt voor de kijkers, maar minder voor de jongeren. Iedereen heeft namelijk een geheim dat ze voor de anderen proberen te bewaren. Een geheim waar de kijker echter heel snel achter zal komen en zich misschien zelfs mee zal gaan bemoeien.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland. Iets wat de jongeren niet is verteld en is bedacht om het programma voor de kijkers nog leuker te maken, is dat het voor de kijkers zelfs mogelijk is om de jongeren bepaalde opdrachten te geven die ze moeten volbrengen. Opdrachten die de ene keer nog erger zijn dan de andere, maar volbracht moeten worden om op Ibiza te mogen blijven.


    Hoe alles eruit ziet:


    De regels:

    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    De rollen:
    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - 19 - heeft haar beste vriendin zien sterven en geeft zichzelf hier de schuld van - TheseWords
    - Allison Emilio Floriano Agnelli - 18 - is bijna haar hele leven mishandeld door haar vader en oudere broers - SweetDemon
    - Catelyn Nova Kenway - 18 - heeft een prothese - DemonTeddy
    - Isabella "Bella, Bells" Marie Swan. - 18 - moordenaar - CrazyGirlxx
    - Chanel Black - 18 - doet alles (ook illegaal) zodat haar arme familie iets te eten heeft - TheseWords
    - Eve Faraday - 17 - ze zat op het slechte pad (in een bende) en is betrokken geweest bij een mishandeling - maybetonight


    Jongens:
    - Daniel Ryan Cleveland -21 - drugsdealer en verslaafd - raccoon
    - Theseus "Theo" Keith Moore (tweelingbroer van Riley) - 20 - ex gebruiker en steelt auto's - expendables
    - Riley 'Riles' Vance Moore (tweelingbroer van Theseus)- 20 - steelt auto's, drugsverslaafde en neemt foto's zijn ouders om ze daarna te ontwikkelen - Clayton
    - Ashton Michaël Collins - 18 - is misbruikt - Raccoon
    - Tomas Charli Smiths - 19 - heeft een crimineel verleden - CurIs
    - Alexander Lahote - 19 - heeft nog maar een nier die maar voor 40% werkt, waardoor hij verwacht snel dood te zullen gaan - DemonTeddy



    Andere topics:


    Kamerlijst:
    Kamer 1: Eve Faraday & Allison Emilio Floriano Agnelli
    Kamer 2: Julia Faye Dubois & Catelyn Nova Kenway
    Kamer 3: Isabella Marie Swan & Chanel Black
    Kamer 4: Theseus Keith Moore & Riley Vance Moore
    Kamer 5: Daniel Ryan Cleveland & Tomas Charli Smiths
    Kamer 6: Alexander Lahote & Ashton Michaël Collins

    Begin:
    We beginnen dat iedereen aankomt op het vliegveld van Ibiza, onderweg is naar de villa of net bij de villa is aangekomen.

    Verdeling voor het spel Truth or Dare:
    Woonkamer:
    Chanel, Isabella, Eve, Ashton, Tomas en Alexander

    Tuin:
    Julia, Allison, Catelyn, Daniel, Theseus en Riley

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 21:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    DemonTeddy schreef:
    (Mag Alexander niet mee doen ? xD)

    Praattopic a.u.b.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eve



    Eve had zich in haar kamer verschanst de afgelopen uren. Het was dat ze zo moest gaan eten anders was ze niet van haar kamer afgekomen. Deze kamer had werkelijk alles waar ze zich wel mee kon vermaken, dus moest je nagaan hoe de rest van het huis moest zijn. Ze had haar kast ingeruimd, haar make-up en douche spulletjes een plekje gegeven in de grote badkamer en genoten van het uitzicht. Na de vliegreis was ze wel toe geweest aan een op fris beurt, en dus had ze uitgebreid de tijd genomen om alle standen van de douche te gebruiken en alle verschillende shampoos, zeepjes en scrubs te ruiken en uit te proberen. Ja ze had zich prima vermaakt. Haar maag begon wel te knorren dus snel trok ze haar kleren aan. Het was de eerste avond en ze had nog niemand ontmoet, zelfs haar kamergenote niet, dus wilde ze wel goed voor de dag komen. Ze wist dat in deze outfit haar figuur goed uitkwam en ze was gewoon helemaal weg van de hakken die ze erbij aan trok. Ze bekeek zichzelf nog even in de spiegel en bracht nog wat lippenstift aan. Ze had er zin in. Ze opende de kamer deur en keek even de gang in, nog niemand te zien zag ze een beetje teleurgesteld. Ze hoopte maar dat ze niet de eerste was. Maar toen ze beneden kwam bleek dit wel het geval, er was nog niemand in de woonkamer maar het rook er al wel naar pizza. "Mmm.." Mompelde Eve zacht. In de opdracht had gestaan dat zij in de woonkamer moest blijven en dus maakte ze het zich gemakkelijk op de bank, maar wel voorzichtig zodat haar jurk niet zou kreuken. Zouden ze eerst eten, of eerst de opdracht doen?


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Theseus 'Theo' Keith Moore

    Toen ik doorkreeg dat er helemaal niets meer te beleven viel aan het zwembad, besloot ik gewoon Chanel gedag te zeggen en niet te wachten tot Riley kwam. Ik bewoog mezelf weer naar mijn kamer en rommelde in mijn handbagage en haalde er mijn koptelefoon en Macbook uit. Op mijn eigen tempo slofte ik op mijn gemakje naar beneden en plofte in de zetel. Ik open mijn dierbare laptop en start hem op terwijl ik mijn hoofdtelefoon aansloot op het apparaat. Ik gaf de beveiligingscode in die er voor zorgde dat ik terechtkwam op het voor andere mensen beveiligde startscherm, als je namelijk een andere code ingaf kwam je uit op het onbeveiligde scherm waar alles over de drugshandel vond. Uiteraard wordt dat deel volledig gewist om de maand en de code elke twee weken aangepast. Dan klik ik het icoontje aan voor het DJ programma dat ik gebruik en laat het laden. Tegelijkertijd open ik ook Safari en Youtube en bekijk een paar Trailers van films die me veelbelovend lijken en besluit dan over een maand ongeveer The Escape Plan en Captain America: The Winter Soldier af te halen. Ondertussen is ook mijn programma geopend en met een klik open ik het het tabblad. Geconcentreerd scrol ik door mijn muziek en sleep ze naar twee lijsten. Bruikbaar en Niet aan beginnen. Zo gaat Get your guns naar bruikbaar en de soundtrack van The Expendables naar niet aan beginnen omdat het onbekend is en zo ga ik nog even door tot ik al mijn nieuwe muziek gesorteerd heb. Ik open YouTube opnieuw en zoek een beetje achter nieuwe liedjes om te downloaden. Uiteindelijk download ik alleen Summer van Calvin Harris en Bad Moon Rising van Mourning Ritual. Ik sluit mijn pc weer af en zet hem uit om hem mee naar boven te nemen.

    's avonds

    Een beetje alleen begeef ik me naar de tuin voor de eerste opdracht en eten natuurlijk. Riley had ik alleen nog maar kort gezien bij mijn bezoekje om mijn laptop weg te leggen. Daarna had ik heel het huis grondig onderzocht en de briefing gekregen voor de eerste opdracht. Truth or Dare. Ik vond het amuserend en zeker grappig toen ik zag dat Daniel ook in ons groepje zat. Om de een of andere reden mocht ik hem echt niet. Plus ik heb Riley en drie dames. Daarbovenop, wat had ik te vrezen? Niemand weet het als ik lieg en ik ben niet snel bang. In gedachten verzonken hoopte ik op een pizza Quattro Fromaggi. Al had ik liever tapas of iets in die stijl gehad, aangezien ik geen grote eter was. Geduldig kies ik een stoel en haal mijn iPod Touch en Bose box uit mijn zak terwijl ik de boel met elkaar verbond en toch maar besloot om smells like teen spirit van Nirvana op te zetten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Allison Emilio Floriano Agnelli || kleding

    Nadat ik nog even op mijn koffer had gezeten en de mensen rond me wat had ge bestudeerd was ik nog even wat rond gaan kijken in de buurt. Ik had wat tijd nodig om te wennen aan de omgeving en aan de mensen hier in het huis. Ik had die tweeling nog maar twee minuten gezien en ze gaven me al een benouwd gevoel. De andere mensen leken me ook niet al te aardig ik weet niet mischien was ik gewoon een mens schuw persoon. Ik hoopte dat ik maar snel gewent zou raken aan de situatie en me niet pas op het gemak voel als het voor bij is. Na nog een paar uur rond gehangen te hebben rond het huis kreeg ik honger en ging ik terug naar binnen. Toen ik de mededeling hoorde over de opdracht en in welke groep ik zat zuchte ik zachtjes en pakten mijn koffer. Ik bracht mijn koffer naar mijn kamer en legde hem op het enige nog vrije bed het andere was namelijk al opgedekt maar daar had ik nu zelf geen zin in. Nadat ik wat deo had opgespoten liep ik terug naar beneden richting de tuin. Ik was een beetje zenuwachtig over de opdracht het was namelijk niet echt mijn ding maar ik ging proberen dat niet echt te laten blijken. Toen ik de tuin in kwam zag ik al iemand zitten en herkende hem als 1 van de tweeling jongens. 'Hey" zei ik met een schuine grijns en keek even rond om te genieten van het uit zicht.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Alexander Lahote

    Met moeite wist hij uiteindelijk de douane voorbij te komen. Helaas hadden ze zijn grote aantal medicatie in zijn koffers gevonden en ze geloofde niet meteen de papieren die hij bij zich had. Zo gezegd moesten ze eerst met veel instanties bellen. In plaats dat ze ook maar meteen naar Nederland hadden gebeld voor de informatie. Maar eindelijk stond bij buiten en zette meteen zijn zonnebril op. Hij keek wat om zich heen en keek vervolgens op het papiertje die hij in zijn hand had met de informatie over waar het huis zich bevond. Waarom wachtte ze elkaar gewoon niet op en gingen ze in een stom busje. Want zover hij zag was er niemand die ook maar uit Nederland kwam. Kort keek hij naar zijn 'blanke' huid. Het werd tijd dat zijn huid gebruind zou worden door de zon. Maar dat zou hier vast en zeker wel gebeuren. Het duurde niet heel lang voor hij een Taxi had tegen gehouden zijn grote sporttas in de achterbak had gegooid en onderuit op de achterbank zat. Terwijl hij naar buiten keek en na dacht over wat hij allemaal zou doen en hoopte dat er leuke mensen bij zat duurde het niet heel lang voor ze er waren voor zijn gevoel. Alexander betaalde de man, stapte uit en pakte zijn sporttas. Nadat hij zich had om gedraaid had liep hij naar de oprit van de villa.

    Eenmaal in de villa liep hij rechtstreeks naar zijn kamer. Hij was altijd al een persoon die eerst zijn spullen een plekje wou geven voor hij ook maar iets anders ging doen. Zodra hij dan ook in zijn kamer was had hij wat rond gekeken om daarna zijn tas uit te pakken en zijn medicijnen een plekje te geven. Alexander had zich vervolgens buiten bezig gehouden met het verkennen van de straten. Tja je moest toch iets te doen hebben. Natuurlijk had hij ook de anderen kunnen ontmoeten maar dat zou nog wel komen zodra het tijd was voor avond eten. Dan was er genoeg tijd om kennis te maken. Het duurde dan ook niet lang voor hij te horen kreeg dat ze hun eerste opdracht zouden krijgen tijdens het eten en dat hij zich naar de woonkamer moest verplaatsen. Voor dat hij daar nog heen ging rende hij de trap op zodra hij terug in het huis was en om zijn medicijnen te pakken. Eenmaal de juiste medicijnen liep hij weer terug naar beneden waar hij naar de woonkamer liep. Een kleine grijns verscheen rond zijn lippen terwijl hij een roodharig meisje zag zitten. "Hey!" Sprak hij vrolijk waarna hij naast haar neer plofte. "Alexander is de naam. En de jouwe?" Vroeg hij waarna hij zijn potjes met pillen op tafel legde. Tja hij was ziek en dat mochten ze best weten. Het enigste wat hij geheim hield was dat hij niet lang meer te leven had. "Door die geur van pizza krijg ik honger, hopelijk gaan we snel eten." Sprak hij.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Daniel Ryan Cleveland || Drugdealer en gebruiker

    Na de wandeling die ik en Julia gemaakt hadden, was er niet veel bijzonders gebeurt, dat was niet echt mogelijk door de camera's die mee waren. Iets waar ik me op dit moment het meeste aan ergerde, maar ah. Het komt nog wel. Eenmaal we bij de villa terug waren ging ik nog niet meteen naar de anderen toe. "Ik ga eerst even douchen, zie je beneden wel." zei ik met een grijnsje aan Julie en daarna verdween ik mijn kamer in. Ik had mijn zanderige kleren omgewisseld in een zwarte short en grijs shirt . Na me gedoucht en wat deo opgespoten te hebben ging ik de badkamer uit en vervolgde ik mijn weg naar beneden waar ik meteen de geur van pizza rook en een vrolijke grijns zich op mijn lippen vestigde. Er zaten een paar mensen in de woonkamer maar ik had wat zin in frisse lucht dus ging ik maar naar buiten toe waar ik één van de tweeling zag, waarvan ik de naam niet precies wist. Goede muziek luide uit de boxen en nu zag ik ook nog een ander meisje die toen ik nog maar net binnen was op haar gemak op de koffer had gezeten. "Hey party people! "riep ik grijnzend.

    Ashton Michaël Collins || Werd misbruikt

    In de keuken hadden we nog wat gepraat, maar het ging meer over de reis naar hier enzo. Ze leken me wel erg fijne mensen. Zo'n halfuur geleden was ik even de villa gaan verkennen en ik vond het hier al werkelijk geweldig. Mijn maag begon al wat te grommen en volgens mij ging het zo tijd zijn om te eten. Ik iep op mijn gemak te trappen weer af en ging naar de keuken toe om daar vervolgens een biertje voor mezelf uit te halen en daarna werd ik naar de woonkamer verzocht, want blijkbaar gingen we truth or dare doen. Waar ik wel zin in had op een of andere manier."Hey." zei ik tegen de anderen en ik plofte me in de witte sofa waar nog niemand zat en nam ik ondertussen een slokje van het bittere drankje. De geur van gesmolten kaas drong mijn neus binnen en meteen verlangde ik al naar de krokante pizza's van hier. Zo veel beter dan die prutspizza's die ik thuis altijd te eten kreeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley 'Riles' Vance Moore || Kleding
    Na een tijdje met Chanel nog te hebben liggen genieten van de warme zonnestralen van Ibiza die onze lichamen verwarmden en hun helderblauwe lucht die ons een geweldig uitzicht gaven, besloot ik dat ik niet langer stil kon blijven zitten. De drugs pompte immers zoveel energie in mijn lichaam dat ik wel een uitlaatklep nodig had. En zeg nu zelf, wat was er mis aan een beetje trainen zodat je lichaam ook in topvorm bleef? Een lichaam zoals dit kreeg je niet door een hele dag te luieren en het ene biertje na het andere achterover te slaan. Er moest aan gewerkt worden. Ik zei Chanel gedag waarna ik mijn kleren die inmiddels droog waren over mijn schouder gooide en de zwarte zware sporttas in mijn andere hand nam en zo richting kamer vier liep. Zowel Theo als ik hadden een sleutel en ik wist nu al dat onze kamer één van de kamers zou zijn die het meeste op slot zou worden gedraaid. Mijn broer was echter de kamer al uit en aan het missen van het zicht van zijn laptop wist ik dat hij ongetwijfeld wel weer met zijn muziek bezig moest zijn. Ik gooide daarna de sporttas op het andere bed om vervolgens daar een kledingstuk uit te nemen. De andere kleren had ik ergens random gegooid om daarna de sportbroek over mijn inmiddels droge boxershort te trekken. Ik besloot om in bloot bovenlijf te trainen gezien het toch te warm was en ik na enkele minuten het t-shirt toch al uit zou moeten trekken. Mijn lederen combat boots werden ingeruild voor zwarte simpele vans. Ik liep vervolgens naar beneden, richting het zwembad en de tuin om daar rondjes beginnen te lopen. Na deze rondjes ging ik over tot het trainen van mijn borstkas door de hele tijd sit ups te doen om daarna over te schakelen naar push ups. De energie die door mijn lichaam stroomde werd nu gecompenseerd door de hoeveelheid aan lichaamsoefeningen die ik deed.

    Na ongeveer twee uur te hebben getraind en met het zweet dat af mijn borstkas, rug en voorhoofd liep, besloot ik dat het genoeg was voor vandaag. Blijkbaar had ik een geschikt moment uit gekozen gezien ik enkele minuten later door een sms'je werd geïnformeerd over een nieuwe uitdaging. Het was de bedoeling dat we met een groepje een spelletje Truth or Dare onder het eten moesten spelen. Bij de namen van het groepje moest ik even kort spottend lachen. Mevrouwtje Buengiorno-ook-al-zitten-we-in-Spanje, Meneertje arrogante opblaaskikker, Mevrouwtje niet-vriendelijk, mijn geliefde broertje en een meisje die ik nog niet had gesproken of gezien. Nou dit ging nog eens een feestje worden. Kuch kuch.
    Ik liep naar boven waar ik mijn sleutel bovenhaalde om de kamer te openen. Ik besloot om me eerst even op te frissen vooraleer ik naar beneden zou gaan en nam dus nog snel een douche. Met een witte handdoek om mijn middel en een andere in mijn handen om mijn haren te drogen, liep ik de slaapkamer weer in waar Theseus net de deur opende en kort even langs kwam om zijn laptop weg te leggen. Zo snel als hij was gekomen, was hij ook weer weg.
    Met de handdoek hangend om mijn nek blikte ik even kort op mijn gsm om daarna op te merken dat ik bijna te laat was. Ik besloot om dan ook maar snel mijn sportbroek weer aan te trekken en zo zonder t-shirt naar beneden te lopen. We waren in Ibiza, het was warm en bovendien wilde ik ook altijd nog wat bruiner worden dan ik al was. So who cares?
    Ik gleed daarna weer in mijn zwarte vans waarna ik nog een hand door mijn half natte bruine haren haalde en vervolgens naar beneden wandelde en zo via de woonkamer in de tuin terecht kwam. Ik hoorde hoe Smells like teen spirit van Nirvana door de tuin te horen was waardoor ik onmiddellijk kon concluderen dat broertjelief al op zijn bestemming was geraakt. Toen ik echter naar het geluid liep, merkte ik op dat er nog maar drie mensen aanwezig waren. Ik was dus nog niet helemaal de laatste. Ik liet me met een uitgebreide zucht ploffen op de stoel die naast die van mijn broer stond.
    “Ik heb honger als een paard. Ik hoop dat ze een Quattro Fromaggi hebben.” mompelde ik tegen Theseus waarna ik één voor één de pizzadozen opende. Het was waarschijnlijk nog niet de bedoeling en ongetwijfeld heel erg onbeleefd gezien ik op de anderen zou moeten wachten om dit te doen maar manieren stonden nu eenmaal niet in mijn woordenboek. Bovendien had ik door die training zoveel honger gekregen dat ik werkelijk zou dood vallen als ik niet mocht eten. In tegenstelling tot Theseus was ik de vreetzak van ons tweeën.
    “Bingo.” Een grijns speelde om mijn lippen toen de heerlijke geur van een Quattro Fromaggi door mijn neus drong. Ik nam een stuk pizza waarna ik hem in mijn mond stopte. "Jullie ook wat?" vroeg ik met een volle mond aan de andere om toch maar een tikkeltje beleefd te blijven.

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 17:41 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Tomas Charli Smiths.
    ''Ik ben Ashton, maar je mag me Ash noemen,'' had de jongen gezegd en na even had ik me kort terug getrokken op mijn kamer tot ik de volgende opdracht te horen kreeg en zo met lichte tegenzin op stond. Ik sliep niet alleen wat te zien was aan de koffer die op de grond lag, in mijn zakken voelde ik naar het pakje sigaretten die nu al bijna leeg was. Ik stak er één op en blies de rook uit terwijl ik de trap afliep en richting de woonkamer ging waar ik een jongen met lichte krullen en een meisje met lang golvend haar tegen kwam. Beide waren ze gaan zitten waardoor ik hun gesprek meer onbewust meeluisterde. ''Door die geur van pizza krijg ik honger, hopelijk gaan we snel eten,'' sprak hij waarbij ik fronste en mijn neus nu ook de geur van pizza meekreeg en ik even beide wenkbrauwen optrok en vervolgens de twee begroette. ''Hey,'' zei ik terwijl ik de rook uitblies en aan de andere kant van het meisje ging zitten en me voorstelde. ''Tomas,'' zei ik en ik liet mijn blik over het meisje glijden en knikte vriendelijk de jongen toe. Mijn blik ging van hem naar de tafel toe en naar het potje die de jongen had neergelegd. Het zag eruit alsof hij nu al aan de drugs zat en ik rolde met mijn ogen en pakte het potje vast en bracht het naar me toe en keek de jongen toen fronsend aan en schudde het potje even luisterend naar het rinkelende geluid en lachte kort en licht spottend. ''Nu al bezig?'' Vroeg ik hem waarbij ik het potje nogmaals bekeek en mijn blik over de twee liet gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Julia.
    Hoewel er niet veel gebeurd was, had ik het toch erg gezellig met Daniel op het strand gevonden. ‘Ik ga eerst even douchen, zie je beneden wel’ hoorde ik Daniel zeggen en voor ik echt antwoord kon geven was hij al naar boven gelopen. Zelf besloot ik, nadat ik in de keuken een glas water had gedronken, ook naar boven te gaan. Ik wilde voor de opdracht van vanavond namelijk iets anders aantrekken en daarnaast wilde ik met dit warme weer ook maar al te graag eerst even opfrissen. Eenmaal in mijn kamer pakte ik nieuw lingerie en een handdoek uit mijn kast, waarna ik naar de douche liep. Terwijl ik de verkoelende stralen van de douche over mijn lichaam liet glijden, gebruikte ik de heerlijke douchegel om mijn lichaam te wassen en de shampoo en conditioner die ik van thuis mee had genomen voor mijn blonde haren. Na een tijdje zetten ik de kraan uit en liep ik in mijn lingerie weer terug naar mijn kamer. Ik koos een setje, met bijbehorende accessoires uit en trok het aan, waarna ik een gezichtmaskertje op mijn gezicht aanbracht. Na dit even te laten werken, spoelde ik het er in de badkamer met lauw water weer af. Uiteindelijk besloot ik mijn hakken aan te trekken en een lang vestje te pakken, als ik het koud zou krijgen in alleen een buiktopje en een kort broekje zou het namelijk altijd handig zijn om zoiets bij me te hebben. Uiteindelijk maakte ik een losse vlecht van mijn haren en liep ik naar benden. Heel even wilde ik gelijk naar de tuin lopen, maar net voor ik de deur uit was bedacht ik me. Ik draaide me om en liep naar de keuken toe. Ik had namelijk flessen drank gezien en die konden we maar al te goed gebruiken vanavond. Eenmaal in de keuken koos ik een grote fles wijn, een aantal biertjes en een fles met wat sterkere drank die ik vervolgens mee naar buiten nam.
    Daar aangekomen zag ik dat Daniel al aanwezig was, net als een meisje en twee jongens die sowieso een tweeling moesten zijn maar ik alle drie niet kende. ‘Eet smakelijk’ zei ik glimlachend tegen de jongen die al aan het eten was, waarna ik de flessen neer zetten. ‘Iemand dorst?’ vervolgde ik met een kleine grijns op mijn gezicht. Liet die avond maar komen, waarschijnlijk zou het heel erg gezellig worden.

    Chanel.
    Toen zowel Riley als Theseus weer weg waren gegaan, was ik nog een tijdje op de ligstoel blijven liggen. Het zonnetje was heerlijk en daarnaast was het ook helemaal geen straf om Riley vanachter mijn zonnebril en vanaf mijn heerlijke ligstoel te zien sporten. Maar na een tijdje was ik toch opgestaan en naar mijn kamer gelopen. Daar aangekomen was ik erachter gekomen dat mijn kamergenootje al definitief het huis uit was. Iets wat er alleen maar voor zorgde dat er een lichte grijns op mijn gezicht kwam te staan. Waarschijnlijk zou ik een nieuw kamergenootje krijgen, maar dit kind was zo vreselijk dat het vast niet veel erger kon gaan worden. Daarnaast was het al heerlijk om voor heel even mijn eigen kamer te hebben.
    Omdat het, doordat ik zo lang in de tuin had gezeten al redelijk laat was, besloot ik toen ik op de klok keek dat ik erg op zou moeten schieten, wilde ik niet als laatste in de woonkamer aankomen voor het eten en het bijbehorende spel. Daarom nam ik snel even een douche, waarna ik een spijkerbroek, shirt en mijn zwarte hakken aantrok met als afsluitend accessoire een bijpassende ketting. In deze kleding kon ik een hele avond in de woonkamer doorbrengen, maar zou ik het ook goed vinden om uit te gaan. Mijn haren deed ik in een losse knot, waarna ik op stond en naar beneden liep.
    ‘Hola’ zei ik tegen de drie jongens en het meisje die in de woonkamer zaten, toen ik beneden was aangekomen. Het meisje kende ik me niet en van de jongens kende ik er ook maar één, waardoor ik me aan het meisje en de onbekende jongens (Alexander en Ashton) voor stelde en even naar Tomas glimlachte. ‘Volgens mij zijn we er allemaal’ zei ik, waarna ik naar de pizza toe liep en de doos opende. ‘Wie van jullie heeft er trek?’

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 21:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eve



    Eve hoefde maar even te wachten tot een van haar huisgenoten haar kwam vergezellen in de woonkamer. Ze zat er misschien net vijf minuten en had zich vermaakt van het bekijken van de kamer, prachtig was die en erg luxe. Toen kwam er dus een jongen binnen met warrige bruine haren. Hij was absoluut niet verkeerd om te zien, ze glimlachte vriendelijk naar hem, niet te overdreven want ze wilde nu vooral nog een goede indruk maken. Naarmate de avond zal volgen zou ze wel wat gaan flirten, maar voor nu was het nog niet nodig om haar charmes in de strijd te gooien. Hij groette haar vrolijk en plofte naast haar op de bank terwijl hij zichzelf voorstelde als Alexander. "Hey hey!" Reageerde ze even vrolijk, "ik ben Eve." Voegde ze er aan toe. Hij begon over het eten en mee dat hij het zei begon haar maag instemmend te knorren. "Hoop ik ook! Als de rest nou even opschiet..." Lachte ze. Ze keek toe hoe hij potjes pillen op tafel zette, een gebruiker of een zieke was haar conclusie. Vragend trok ze haar wenkbrauwen op. Ze dacht dat dat wel duidelijk genoeg zou zijn, haar gezicht sprak soms boekdelen. Voor hij antwoord had kunnen geven op haar stille vraag was er nog een jongen binnen gekomen, ook hij groette hen vriendelijk. In zijn hand had hij een blikje bier, en bij het zien daarvan kreeg Eve eigenlijk ook wel dorst. "Hai!" Zei ze en ze glimlachte ook naar hem. Na de jongen, zijn naam kende ze niet, kwam er nog een jongen binnen. Tjonge Eve had vanavond wel geluk zeg! De jongen stelde zich voor als Tomas. Hij rookte een sigaret en dat was voor Eve een teken km die van haar er ook bij te pakken. "Ik ben Eve, heb je een vuurtje voor me?" Vroeg ze hem met een glimlach terwijl ze de sigaret tussen haar lippen stopte. Zo vestigde ze onbewust, of nou ja voor haar bewust, de aandacht op haar lippen. Tomas was niet zo tactisch als haar en hij vroeg Alexander gewoon op de man af of hij nu al bezig was. Ze glimlachte kort naar de andere jongen, haalde haar sigaret uit haar mond en vroeg aan hem (Ashton), "en jij bent?" Uiteindelijk bleek Eve toch niet het enige mesje te zijn, na een paar minuten kwam er een licht getint meisje binnen met lange zwarte haren. Onwillekeurig voelde Eve aan haar roodachtige haren.. Ze had altijd al gedroomd van lange zwarte lokken helaas waren die haar niet toebedeeld. Ze vroeg wie er trek had en weer knorde eve's maag, "ikke!" Zei ze met een hand op haar buik en een grijns op haar gezicht.


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic


    Ashton Michaël Collins || Werd misbruikt

    "Hai!" zei het meisje vrolijk en ik glimlachte naar haar, maar daarna ging mijn aandacht algauw naar Tomas die ook de woonkamer binnen ging, met en sigaret tussen zijn lippen. Hij blies de rook uit en begroette ons ook met een simpele hoi en daarna stelde hij zich voor aan de voor mij nog onbekende jongen en meisje. "Ik ben Eve, heb je een vuurtje voor me?" vroeg het meisje, nadat ze zichzelf aan ons had voorgesteld. Dan pas realiseerde ik me dat ik me ook nog niet voorgesteld had, maar dat kwam wel zodra iedereen hier was. Ik keek Tomas fronsend aan als hij zomaar een potje, van de tafel nam die van de jongen met lichte krullen bleek te zijn. Hij rolde met zijn ogen en leek het potje te bestuderen, hij schudde er even mee waardoor je een soort rinkelend geluid hoorde. Een potje pillen zo te zien. Geen idee waarvoor hij die nodig had, maar het was wat vaag.
    ''Nu al bezig?'' Vroeg hij met een spottend lachje aan de jongen. Mijn blik liet ik weer ergens anders naartoe glijden, wat in dit Eve was. Ze had opvallende rode haren en een sigaret tussen haar volle roodgestifte lippen zitten. Ik nam een slokje van mijn drankje en keek weeral op toen ik deze keer een andere stem hoorde, ook van een meisje. ‘Hola’ zei het meisje met inkzwarte lokken en uitdagende outfit, die duidelijk om te feesten was, maar evengoed als alledaagse outfit ging. Ze stelde zich voor als Chanel "en jij bent?" vroeg Eve me dan en ik keek haar licht verontschuldigend aan. "Oh, ik ben Ashton." zei ik met een lichte grijns rond mijn lippen. Ik was bijna weer vergeten dat ik mijn naam nog niet gezegd had. "Volgens mij zijn we er allemaal’ had ze gezegd voordat ze naar de dozen pizza toeliep en deze opende. Eve stemde al meteen in en ik liet me die vraag ook geen tweemaal voorbij gaan, dus nam ik ook meteen een stuk pizza en nam er een hap van. "Dus wie gaat er eerst met Truth or Dare?" vroeg ik met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Catelyn Nova Kenway
    Nadat ik met de twee jongens in de keuken had gesproken en mijn drinken had op gemaakt besloot ik toch echt dat het tijd was om mijn laatste koffer naar boven te brengen. Dus pakte ik hem op en deed weer een poging hem boven te krijgen. Zodra dat gelukt was liep meteen met mijn tas en andere koffer naar mijn kamer die voor nu leeg was. Ik zag dat mijn kamergenoot er al was maar niet aanwezig was in mijn kamer. Dat gaf me meteen de tijd om mijn medicijnen te verbergen. Maar natuurlijk wel op een plek waar ik ze meteen kon pakken wanneer ik ze nodig had. De rest van de dag had ik wat eenzaam door gebracht omdat ik de omgeving wou verkennen. Tegen de avond aan liep ik terug naar de villa nadat ik bericht had gehad over de eerste opdracht. Doordat ik wat verdwaald was en de weg eindelijk terug had gevonden liep ik zodra ik thuis was meteen door naar boven. Eenmaal op de kamer deed ik de deur op slot om me klaar te maken voor een zeer korte douche.Het duurde niet lang voor ik mijn prothese afhad.
    En onder de douche stond, Ondanks dat het moeilijker ging dan normaal omdat ik altijd op een stoel kon zitten thuis en hier dus niet. Was ik wel redelijk snel klaar met douchen. Zodra ik droog en wel was huppelde ik zo snel mogelijk naar mijn bed. Ik had van te voren snel wat kleren klaar gelegd en zodra ik mijn ondergoed aan had deed ik de prothese weer aan voor ik mijn kousen aan trok. het was een goeie manier om ze te verstoppen. Ik trok daarna mijn kousen, mijn rokje en mijn shirtje aan voor ik mijn haren kamden en ze in een staart deed. Vervolgens maakte ik me lichtjes op en niet veel later daarna kreeg ik een berichtje binnen over de eerste opdracht. Snel trok ik de eerste beste zwarte schoenen die ik zag aan en liep vervolgens naar de tuin. Daar zag ik al vele zitten. Echter kende ik Daniel al en natuurlijk had ik de tweeling al eerder gezien maar de twee meiden nog niet helemaal. Al snel zag ik dat de dozen met pizza's al los stonden. Blijkbaar waren ze al begonnen zonder mij. Kort liet ik mijn blik over iedereen gaan voor ik plaats nam bij de rest. Ik was net op tijd om te horen dat een van de dames vroeg of er iemand dorst had. "Ik wil wel wat." Sprak ik terwijl ik mijn blik over de flessen drank ging. Al snel zag ik de fles wijn en zuchtte kort. Ik was niet echt een wijn drinker. Gelukkig had ze ook andere dingen mee genomen. Vervolgens gleed mijn blik over de pizza's heen en pakte een stuk. "Catelyn is de naam en Eetsmakkelijk." Sprak ik voor de gene wie mijn naam nog niet wiste. Na die woorden nam ik een hap van mijn pizza en kauwde er rustig op terwijl ik mijn blik weer over de mensen heen liet gaan.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 20:57 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    [Expendables went Thrones]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Theseus 'Theo' Keith Moore.

    Ik zeg hallo tegen iedereen die binnen, wacht nee, buitenkomt en ik gris een stuk pizza onder de neus van mijn evenbeeld vandaan. Ik zie hoe Daniel binnenkomt en ons 'party people' noemt. Ugh, kinderachtige zak. Ik eet een paar punten pizza en neem dan de som op de proef. "Ok, sinds we 'orders' hebben gekregen van de 'Big Brother' die ons vanachter een schermpje bekijkt, zullen we maar eens beginnen met Truth or Dare. Want ik wil nog lang niet van dit eiland af. Dus Truth or Daaaare," zeg ik met mijn stem die heel nasaal klinkt. Ik bekijk de cirkel en overweeg de mogelijkheden. De jongens wilde ik niet weten (en van Riley wist ik al veel). Dus koos is het meisje dat me had begroet. "Jij, met het neusringetje, truth or dare?" vraag ik uitdagend. Ik hoopte dat ze zou toehappen op mijn vraag met dare, maar de meeste meiden kozen altijd eerst Truth om zogezegd de grenzen eerst te bekijken. "En ik wil geen leugenbeesten, ik weet wanneer iemand liegt," roep ik er achteraan, gewoon om de reacties te zien. Ondertussen zoek ik het lied Extreme Ways van Moby, de soundtrack van de Bourne films en zet het op.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Allison Emilio Floriano Agnelli || kleding

    "Ok, sinds we 'orders' hebben gekregen van de 'Big Brother' die ons vanachter een schermpje bekijkt, zullen we maar eens beginnen met Truth or Dare. Want ik wil nog lang niet van dit eiland af. Dus Truth or Daaaare," Hoorde ik in van de tweeling zegen en knikte instemend terweil ik een hep van mijn pizza punt nam "Jij, met het neusringetje, truth or dare?" vraagt hij uitdagend. Ik moest toegeven dat ik eerst even verbaasd was maar daarna keek ik hem terug uitdagend aan. "En ik wil geen leugenbeesten, ik weet wanneer iemand liegt," roept hij er nog achteraan. Eingelijk zo ik nu expres truth moeten pakken gewoon om hem te iriteren maar ik wou niet dat deze mensen al meteen iets aan me vroegen waar ik niet op wou antwoorden en ik durfde eigenlijk best wel wat dus waarom niet. “Het is Allison .” Zei ik met een schuine grijns. ‘En laten we dan maar dare doen.’ Zei ik terweil ik met mijn hand door mijn haar ging en hem even nog eens uitdagend aan keek. Ik was niet echt snel op mijn tenen getrapt ik was natuurlijk wel wat verlegen meestal maar ik deed liever domen of stomen dingen dan dat ik iets prive over me zelf vertelde.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins