• Toen ik vorig jaar opgenomen werd in een psychiatrisch ziekenhuis heb ik daar een dagboek bijgehouden. Vooral in het begin heeft het me heel erg geholpen. Ik was erg gesloten en durfde niks te zeggen. Ik werd opgenomen vanwege mijn paniekstoornis (die ik al vanaf mijn tiende had) en mijn depressie. Door mijn problemen ging ik niet meer naar school, durfde ik niet meer alleen naar buiten en zag ik mijn vriendinnen nauwelijks. Ik was eigenlijk gewoon helemaal vastgelopen. Aan de paar gesprekken die ik iedere week had, had ik niet meer genoeg. Toen heb ik samen met mijn ouders en mijn psycholoog besloten dat ik moest worden opgenomen.
    Ik heb besloten om de dingen die ik in die tijd heb geschreven hier op Quizlet te delen. Je kan mijn story hier vinden: http://www.quizlet.nl/stories/135361/het-verhaal-van-mijn-opname/

    Ik hoop dat jullie het iets vinden (:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 20:37 ]


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Wauw sterk van je. Ik zal het zeker eens lezen. Gaat het nu wel wat beter met je?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    @TomXSarah ik heb wel veel dingen geleerd en sommige dingen gaan wel beter. Andere dingen zijn helaas nog steeds heel erg moeilijk maar daar werk ik nog aan..


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Indrukwekkend dat je dat durft!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    @Asgard dankjewel!


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Ik vind het echt heel moedig van jou dat jij je verhaal met ons wilt delen! Ik ga het zeker lezen. Ik wens je nog heel veel sterkte! <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het heel naar voor je dat je moet kampen met dit soort dingen,
    Gelukkig lees ik hier dat het al iets beter met je gaat. Ik ga het zeker lezen.
    En ik zal je een berichtje na de tijd sturen met wat ik er van vind.
    Want ik denk dat je daar ook veel aan kan hebben.
    Ik vind het echt super dapper van je !!!!

    Rick - Hybridum


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wauw, dat is heel moedig van je! Ik hoop dat alles nu beter met je gaat, nog heel veel sterkte toegewenst! Ik zal je verhaal zeker lezen.


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Ik vind het echt heel moedig van jou dat jij je verhaal met ons wilt delen! Ik ga het zeker lezen. Ik wens je nog heel veel sterkte! <3


    That is a perfect copy of reality.

    @Novoselic @Hybridum @Querencia @Adamou aw bedankt, jullie zijn echt lief (:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 23:28 ]


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Meh :') Ik ben alleen lief als mensen het verdienen hoor :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Novoselic schreef:
    Ik vind het echt heel moedig van jou dat jij je verhaal met ons wilt delen! Ik ga het zeker lezen. Ik wens je nog heel veel sterkte! <3


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    @Hybridum hahaha :)

    @Louella dankje!


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Ik ga dit verhaal volgen. Alleen al omdat het ontzettend moedig van je is dat je dit op papier durft te zetten! (:


    26 - 02 - '16

    Asgard schreef:
    Indrukwekkend dat je dat durft!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    heel moedig dat je zoiets durft te delen
    Ik ga m zeker lezen!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 13:56 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis