• De 21-jarige studente Lizzie Durley heeft een nieuwe internethype opgestart. Nadat Lizzie op haar eigen Facebookpagina een selfie maakte van haar gezicht met cellofaan (plakband) eromheen gewikkeld, groeiden de 'Sellotape Selfies' uit tot een ware hype. Lizzie kreeg het lumineuze idee nadat ze de film Yes Man zag waarin hoofdrolspeler Jim Carrey zijn gezicht volledig met plakband volplakte, zo meldt Daily Mail.

    Mensen die aan de hype meedoen, maken een foto van zichzelf met het plakband. Daarna nomineren de deelnemers een vriend om hetzelfde te doen. "Ik had een slechte dag en herinnerde me een scène uit de film die me erg aansprak", zo vertelt de studente. "Ik dacht echter dat mensen klaar waren met die hele selfiehype op internet – ik in elk geval wel. Maar opeens werd het groot op Facebook. Durley's doel was om drieduizend volgers op Facebook te krijgen. Dat is inmiddels gelukt.

    Hier is de foto van Jim Carrey die er bedoelt wordt:



    Wat is dus de bedoeling van deze hype?
    Je plakt je hele gezicht dus vol met een groot stuk plakband zodat je echt lelijk wordt en dan maak je een selfie.
    Ondanks het echt een verschrikkelijk lelijk zicht is, vind ik dit best grappig eigenlijk.
    Daarom dat ik er snel nog twee heb opgezocht:




    Voor zij die willen, er is zelfs een facebookpagina: Klik
    Is er iemand die ook aan deze hype wil deelnemen?
    Ik denk dat ik deze over ga slaan, lol. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wtf.


    26 - 02 - '16

    Ik ga niet meedoen, maar ik denk dat het een betere hype is dan dat zuip gedoe. Nou ja, totdat iemand zo dom is om zowel zijn of haar mond en neus te bedekken in tape en daardoor te stikken :"D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goh, ik heb toch echt wel iets beters te doen dan Selfies te maken, dus laat staan een Selfie als dit.
    Naar mijn idee is het gewoon vet kansloos, zoals veel hypes :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ... Doet het niet pijn als je dat er weer aftrekt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het echt geniaal, maar dom...Echt een dubbel gevoel. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Uh, okay. Amusement eerst klas.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben vast de enige die denkt "Wat zonde van al dat plakband" (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Maar dat gaat toch allemaal in je haar zitten? Hoe krijg je dat er weer pijnloos uit? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bah, nee dank je. Hoeveel hypes gaan ze nog verzinnen? Hypes zijn stom. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    Maar dat gaat toch allemaal in je haar zitten? Hoe krijg je dat er weer pijnloos uit? D:


    Precies, dat dacht ik dus ook. Plakbank plakt, verrassend genoeg. Hoe komen mensen op het idee dat over hun gezicht en haar te plakken? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ronduit vreselijk.

    Ik plakte altijd tape op gezicht toen ik klein was en vond mijzelf dan uitermate grappig.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    Ik ga niet meedoen, maar ik denk dat het een betere hype is dan dat zuip gedoe. Nou ja, totdat iemand zo dom is om zowel zijn of haar mond en neus te bedekken in tape en daardoor te stikken :"D

    Ik verwacht daar nog wel een krantenartikel over.


    Take me to wonderland