• Met 127 berichten in mijn inbox en twaalf berichten in mijn gastenboek kwam ik gisteren eventjes online. Ik denk rond september/oktober/november besloot ik om me dit jaar te concentreren op school en even niet op Quizlet te gaan. Dit jaar heb ik namelijk examen en daar wil ik echt voor slagen. Ik moet mijn excuses aanbieden dat ik niets heb laten horen en gewoon weg gegaan ben. Dat was misschien niet zo netjes. Maar bij deze wil ik aankondigen dat ik weer terug ben. Ik heb mijn examen nog niet gehad, maar aangezien ik wel wat plezier kan gebruiken, kom ik toch maar weer online. (Vijf/Zes/Zeven maanden is veel te lang)

    Heb ik nog wat gemist behalve jullie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik herken je nog wel. Er zijn nieuwe beta's bijgekomen en Jip en Ellen zijn allebei gestopt met hun functie als crewlid. De One Direction-hype gaat nog even door en verder is er niet veel dat je hebt gemist, behalve wat kleine, onbelangrijke dingetjes.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ik herken je nog wel. Er zijn nieuwe beta's bijgekomen en Jip en Ellen zijn allebei gestopt met hun functie als crewlid. De One Direction-hype gaat nog even door en verder is er niet veel dat je hebt gemist, behalve wat kleine, onbelangrijke dingetjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lacey schreef:
    Ik herken je nog wel. Er zijn nieuwe beta's bijgekomen en Jip en Ellen zijn allebei gestopt met hun functie als crewlid. De One Direction-hype gaat nog even door en verder is er niet veel dat je hebt gemist, behalve wat kleine, onbelangrijke dingetjes.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik herken je nog c;


    26 - 02 - '16

    Welkom terug!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Welkom terug! *O* De samenvatting van alles wat er is gebeurd is hierboven al gegeven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hee, jou herken ik wel!
    En verder is hierboven alles al gezegd, dus ik ga daar niets aan toevoegen. Maar welkom terug!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I know you. Welcome back. :Y)

    Elvenking schreef:
    I know you. Welcome back. :Y)


    +

    Succes met je examens!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elvenking schreef:
    I know you. Welcome back. :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Welkom terug! :D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Welkom terug!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Elvenking schreef:
    I know you. Welcome back. :Y)


    :)

    Bedankt iedereen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!