• hoihoi ik zoek stories
    liefst lange want ik lees graan en verveel me
    het liefst over romantiek en drama
    plaats hier je link en dan word ik waarschijnlijk je abo

    ik ben net begonnen, maar hij wordt wel lang.
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    oke bedantk ik neem alvast een abo

    The truth of our friendship (Twilight)

    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?




    Deze heeft al vrij veel hoofdstukjes (65-tal) van ongeveer 500 woorden :)

    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!
    Thanks (bloos)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    grappig deze stond tussen mijn bladwijzers om eens te lezen. Ik zal hem morgen lezen maar neem nu al abo

    deniselove schreef:
    TWILIGHT



    Melissa gumble gaat na het overlijde van haar moeder naar een andere stad doordat er teveel herinneringen overgebleven zijn in haar geboortestad.
    Ze gelooft niet in liefde omdat in haar verleden jongens haar al genoeg pijn hebben gedaan.
    Zal er veel veranderen wanneer ze in fork's komt en vind ze dit keer wel de vrienden die ze altijd al had willen hebben.


    http://www.quizlet.nl/stories/57975/youre-there-for-me-feat-edward-cullens/


    -

    Neem maar een kijkje op mijn profiel, waarschijnlijk staat er wel wat tussen. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    bootjuuhxx schreef:
    grappig deze stond tussen mijn bladwijzers om eens te lezen. Ik zal hem morgen lezen maar neem nu al abo


    Bedankt!

    Je zal er wel even mee bezig zijn hoor!
    Hij is al best lang :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    A Loser Like Me (:, hij is bijna afgelopen, enjoy!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lees je Justin Bieber storys?


    <3







    Je kan op de plaatjes klikken


    (krul)


    =




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personnen: 5 hoofdstuken, maar hij wordt langer ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Forever is a long time (Leah Clearwater=>Twilight)

    Het verhaal speelt zich na het einde van Breaking Dawn af, en gaat over hoe het verder gaat met Leah.
    Het is een vervolg op een verhaal waarin twilight werd beschreven vanuit Leah's oogpunt, maar die heeft de crash niet overleefd :$


    Alis volat propriis



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    zijn er nog lange stories?


    The Polyjuice Potion Enigma[Viktor Kruml]
    Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?

    59 hoofdstukken en lopend


    Game of Gods
    Eylan en haar vier broers. Gestorven en herboren, met gaven van zeven goden. Geen mythe is vals, draken, zeemeerminnen en andere wezens zijn geen fabels, Zelfs de goden bestaan allemaal, met allen een eigen strategie om het spel te spelen. Gesplitst in twee groepen, een om de aarde te behouden, de ander om deze te vernietigen.

    50 hoofdstukken, tijdelijk gepauzeerd


    The Gunpowder Treason


    Remember Remember The Fifth Of November
    The Gunpowder, Treason And Plot.
    I See No Reason Why Gunpowder Treason
    Should Ever Be Forgot...


    2114-2115
    London, Engeland.
    Wat als je in een tijd leeft waarin oorlogen alledaags zijn?
    Wat als je in een tijd leeft waarin je vrienden en familie ziet sterven?
    Wat als je in een tijd leeft waarin de rijken de macht grijpen en de armen in vergetelheid raken?
    Wat als je in een tijd leeft waarbij de wereld een houdbaarheidsdatum heeft?
    In deze wereld leeft Valerie Ryker, codename V. Eenentwintig jaar oud en leeft met een plan. Vijf november zal niemand vergeten.

    Nu 6 hoofdstukken,maar loopt in een snel tempo op omdat ik niet alles hoef te herschrijven.


    Kijk maar of er iets tussen zit ;)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:46 ]