• Heel de zomer lang zoek ik sites en winkels af met bikini's daarbij zoek ik de perfecte bikini.
    ik heb op internet gekeken naar wat het beste bij me zou staan.... kwa figuur....want ik vind de meeste bikini's gewoon nooit mooi zitten.
    maar wat staat er:
    lichte huid: vermijd zwart, pastel en bruin.
    boven de cup c: zwarte kleur.

    dat kan dus al niet met elkaar.

    zowiezo moet het een stevige bikini zijn.... bijna elke bikini heeft dunnen bandjes waardoor het nog niet goed zit.
    en de meest leuke bikini's gaan maar tot cup C. dat pas ik ook al niet.

    dus nu was mijn vraag...hebben jullie misschien een creatieve optie/idee ?

    Ook zat ik gedachten met iets als dit:



    maar de meeste meiden kijken dan alsof je een boerkini aan heb (niet dat ik daar tegen ben....moet iedereen zelf weten)

    ik kan wel een bikini aandoen maar het maakt me niet mooier en dat kan een badpak (een leuke) wel.

    wat denken jullie ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Een bikini van een merk zoals Sapph? Die hebben altijd goede ondersteuning voor grotere borsten. Ze hebben ook badpakken of monokini's, die vind ik altijd leuk. Mijn zusje heeft een bh gekocht daar en die gebruikt als bikini, de sluiting is anders, maar de stof was hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 23:07 ]


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet wat er mis is met dat badpak? Ik vind hem juist heel leuk! (:


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik zou naar een winkel gaan en daar gaan passen eigenlijk. Dan zie je vanzelf wat je staat en wat niet (en of het lekker zit).


    I am an idiot, I move.

    Je moet die adviezen met een korreltje zout nemen. Ik ben zelf ook niet licht bedeeld, maar ik heb een prachtige blauwwitte Hunkemöller bikini met Jugendstill achtige vormen erop. En het staat me prima, al zeg ik het zelf (; . Lekker gaan passen dus. Ik denk dat je daar bijna niet omheen kan, aangezien je toch moet proberen welke top nou ondersteuning biedt en welke niet.


    ars moriendi

    Ik zwem altijd topless, veel handiger


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^ Haha, I lol'd.

    En ja, gewoon naar de winkel toegaan en passen. Dan weet je meteen wat er staat en wat niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.