• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Taiga
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Frelissa
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taiga schreef:
    Ik baal. Meer dan een maand geleden heb ik een fotoshoot gedaan met het thema Ice Queen. Nu heb ik nog steeds nog maar één foto en ik zou er zeven moeten krijgen. Ook zijn we al meer dan een maand verder en worden er ondertussen wel steeds fotoshoots van andere mensen gepost. Ik vind dit zo lullig en ik durf er niks van te zeggen, want ik wil niet opdringerig overkomen :c
    Maar anderzijds heb ik er wel grof geld voor betaald, een dikke 80 euro, dat is voor mijn doen veel..
    Gewoon vragen. Kan best dat hij/zij het gewoon vergeten is. Hoe eerder hoe beter trouwens, want wie weet wanneer hij/zij foto's verwijderd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taiga schreef:
    Ik baal. Meer dan een maand geleden heb ik een fotoshoot gedaan met het thema Ice Queen. Nu heb ik nog steeds nog maar één foto en ik zou er zeven moeten krijgen. Ook zijn we al meer dan een maand verder en worden er ondertussen wel steeds fotoshoots van andere mensen gepost. Ik vind dit zo lullig en ik durf er niks van te zeggen, want ik wil niet opdringerig overkomen :c
    Maar anderzijds heb ik er wel grof geld voor betaald, een dikke 80 euro, dat is voor mijn doen veel..


    Eén keer vragen is niet opdringerig. En we zijn allemaal benieuwd ; )


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hmm...
    Het kwam er net niet van om het te vragen en nu is ze offline. Ugh :c


    26 - 02 - '16

    Lelijke facebook. D:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 20:45 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lelijke facebook. D:



    Wow, dat is echt lelijk.


    26 - 02 - '16

    ieu dat is inderdaad lelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zijn story-promoot quizzen eigenlijk wel of niet toegestaan?
    Wat is iedereen aan het doen? (Behalve hier zijn dan.)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Verslaafd aan Bates Motel. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cresseyde schreef:
    Zijn story-promoot quizzen eigenlijk wel of niet toegestaan?
    Wat is iedereen aan het doen? (Behalve hier zijn dan.)
    Ik weet het eigenlijk niet, maar ik vind ze ontzettend vervelend. Ik heb niks tegen een quiz die betrekking heeft tot een story, maar gewoon van die vragen 'Hou je van bromance?' '1D?' etc. Vind ik echt maar dom. Vooral omdat ze ook hun story in de 'Nee' uitkomst zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik weet het eigenlijk niet, maar ik vind ze ontzettend vervelend. Ik heb niks tegen een quiz die betrekking heeft tot een story, maar gewoon van die vragen 'Hou je van bromance?' '1D?' etc. Vind ik echt maar dom. Vooral omdat ze ook hun story in de 'Nee' uitkomst zetten.


    Ik vroeg het me af, ik zou graag willen kunnen melden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Misschien moet je het eens aan een mod vragen, ik weet het in ieder geval niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Donderdag jarig, geen idee wat ik überhaupt moet vragen voor m'n verjaardag. First world problems. :'D

    Alle quizzen waarover je twijfelt gewoon melden (:


    I am an idiot, I move.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha ik heb precies het verkeerde uur uitgekozen om een fantopic aan te maken. lol


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?