• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Taiga
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Frelissa
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie mogen wel rebelleren over mijn vorige ban hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    Maar dat heeft helaas geen nut, want als wij geband worden, wordt het hier nog stiller.
    Heeft onze Gremlin123 geen permaban ontvangen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Laten we gewoon (wat Nikki al had voorgesteld) zelf gewoon topics aanmakeb in de hoop dat iedereen erop af stormt en het weer levendig word! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeah, al weet ik niks. Ik had toen wel een oud topic van me gebumpt voor wat aandacht.


    Your make-up is terrible

    Cresseyde schreef:
    Maar dat heeft helaas geen nut, want als wij geband worden, wordt het hier nog stiller.
    Heeft onze Gremlin123 geen permaban ontvangen?

    Maak kennis met CiskeDeRat. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jup die is terug kwam over carnaval zagen in mijn gb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik verklaar nu officieel de oorlog aan Duits. Ik word gek van die taal.


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Ik verklaar nu officieel de oorlog aan Duits. Ik word gek van die taal.

    Waar ben ik aan begonnen. Ik heb vandaag juist besloten om mezelf Duits te leren - mijn moeder heeft een hele shitload aan leerboeken en cd's thuis liggen. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Echt? Dat zou ik nooit doen. We zijn naar zwitserland op vakantie geweest (niet deze vakantie) en daar spraken ze allemaal een mengelmoesje van Duits, Zwitsers dialect en frans Onverstaanbaar.


    I dress to kill, but tastefully

    Hehe, ik houd eigenlijk wel van talen leren. Alleen van die klassieke talen als Latijn kan ik echt niet uitstaan. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @Lotta: Het hangt zo sterk af van de leraar! Duits is eigenlijk een dik pak grammatica, weinig moeilijke woordenschat en redelijk gemakkelijke vaardigheden, eenmaal je die grammatica kan. Die gaat trouwens sneller als je vlot met je Latijn weg bent, zelfde studiemethode.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    @Lotta: Het hangt zo sterk af van de leraar! Duits is eigenlijk een dik pak grammatica, weinig moeilijke woordenschat en redelijk gemakkelijke vaardigheden, eenmaal je die grammatica kan. Die gaat trouwens sneller als je vlot met je Latijn weg bent, zelfde studiemethode.

    Dat heb ik ook al gemerkt, eens ik al die boeken doorgebladerd had. Maar ik denk dat het wel een veel mooiere taal is dan dat Latijn. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook al gemerkt, eens ik al die boeken doorgebladerd had. Maar ik denk dat het wel een veel mooiere taal is dan dat Latijn. :'D


    Definieer mooi. Ik vind Romaanse talen een stuk leuker klinken, maar ik kan er niets van. Maar het leert alleszins een stuk vlotter, het geeft meer voldoening, want je begrijpt het al snel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hmm, tja. Ik vind Frans en Spaans echt heel mooie talen, maar Latijn ... :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yay vlotjes een nieuwe column geschreven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?