• Hoi!

    Ik zoek een cover voor mijn story (het wordt een Wattpad story). Ik zal eerst even vertellen waar mijn story over gaat:

    Mijn story gaat over Mendacia, het futuristische Europa dat na de derde wereldoorlog in 3017 is opgericht om oorlogen te voorkomen, is opgedeeld in twee delen: de Oostkant en de Westkant. Waar de Oostkant rijk en modern is, is de Westkant arm en ouderwets.

    Enkele eeuwen nadat Mendacia werd opgericht, woont Alyssia in de Westkant van Mendacia. Alyssia is een vijftienjarig meisje dat voor haar zusje, Jade van zes, moet zorgen nadat haar ouders zijn gestorven toen Alyssia twaalf jaar was. Maar als Alyssia een jongen ontmoet genaamd Emanuel, ligt haar leven overhoop. Er is iets aan hem, wat ze maar niet kan vastleggen. Hij doet vijandig, maar is wel heel vaak bezorgt om haar. Als ze erachter komt dat hij meer weet over haar ouders, gaat ze op onderzoek uit. Ze komt te weten dat haar ouders niet zijn omgekomen bij een brand.

    Ondertussen ontwikkelen Alyssia en Emanuel gevoelens voor elkaar, haha.
    Alyssia is een meisje met een natuurlijke kleur rood haar en opvallende blauwe ogen.
    Emanuel is een best knappe jongen met een bruine haarkleur en bruine ogen.

    Het liefst zou ik wel willen dat Alyssia sowieso op de cover komt, met Emanuel.
    De cover moet er professioneel uitzien, en ik ben heel erg kieskeurig. Ik kies pas als er eentje tussen zit waarvan ik denk; wauw.
    Degene die de cover maakt die ik kies, krijgt 10 credits.

    Edit: dom foutje, ik was vergeten erbij te zetten dat de titel Mendacia moet zijn, en mijn naam moet er ook op (de schrijfster haha). Mijn naam is Charlotte van 't Hoog.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 16:06 ]

    Mijn eerste poging;

    Wauw! Ik vind hem echt heel erg mooi! Het enige wat ik misschien liever heb, is dat ik mijn naam het liefst in een iets simpeler lettertype heb en niet dat het helemaal onderaan staat maar onder de titel van het boek.
    Zou je misschien onderaan waar mijn naam nu staat kunnen zetten: Part #1 of the Mendacia series
    Zoiets?

    Zal morgen even proberen. (:


    Zo dan?
    Ik weet niet precies welk lettertype je dan wel wilde hebben, want het lettertype is al heel simpel maarja. Zeg 't maar.

    Ik vind hem heel erg mooi, ik kijk nog wel even of er meer mensen zijn die er een willen maken, maar deze heeft zeker kans!

    Poging nummer 1.



    Het is niet echt wat ik zelf in gedachten had, maar ik hoop dat je het wat vind.


    -

    Ik zal later eens wat proberen. (bloos) Wat voor 'sfeer' moet de cover ongeveer hebben?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 11:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Pumbaa, hij is heel mooi! Het is alleen niet echt wat ik zoek voor dit verhaal, de sfeer moet namelijk droevig / eng zijn. Ook is de jongen bij jou groter afgebeeld dan het meisje, maar nu lijkt het alsof de jongen de hoofdpersoon is, terwijl het meisje dat is. Verder vind ik hem echt heel leuk! (:

    @Occult, de sfeer moet een beetje droevig/eng/donker zijn. (:

    Zoiets als dit?


    -

    Wat is dat trouwens met die kaarten? Heb ik weer over iets heen gelezen? :'D


    Klik voor groter


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Occult, wauw! Ik vind hem echt prachtig! Het enige probleem is dat hij verticaal moet zijn, want het is een story voor Wattpad. Als je hem wat kunt aanpassen zodat hij verticaal is, en als je mijn naam misschien net iets onder Mendacia kan zetten, dan word dit 'm! Wauw!
    Je hebt trouwens nergens overheen gelezen, hoor, haha. De story gaat over futuristisch Mendacia, dus ik denk dat mensen dan aan een kaart denken ofzo? Hahaha.

    @Pumbaa, hij is erg mooi, maar ik denk dat als Occult hem kan aanpassen, ik voor die van Occult ga, sorry!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 19:59 ]

    Cyzashi schreef:
    @Occult, wauw! Ik vind hem echt prachtig! Het enige probleem is dat hij verticaal moet zijn, want het is een story voor Wattpad. Als je hem wat kunt aanpassen zodat hij verticaal is, en als je mijn naam misschien net iets onder Mendacia kan zetten, dan word dit 'm! Wauw!
    Je hebt trouwens nergens overheen gelezen, hoor, haha. De story gaat over futuristisch Mendacia, dus ik denk dat mensen dan aan een kaart denken ofzo? Hahaha.

    @Pumbaa, hij is erg mooi, maar ik denk dat als Occult hem kan aanpassen, ik voor die van Occult ga, sorry!

    Aw, yay :3
    Ik zal kijken wat ik kan doen voor je.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb twee versies voor je (klik voor groter);


    En


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauw! Ja, dit wordt de cover, heel erg bedankt! Ik stuur de credits naar je op! (:

    Cyzashi schreef:
    Wauw! Ja, dit wordt de cover, heel erg bedankt! Ik stuur de credits naar je op! (:

    aw, ik ben blij dat je er wat mee kan! *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''