Hi peepzz, ik ben op zoek naar een cover en aangezien er veel goede cover-makers zijn op Q vraag ik het hier even.
Het is voor een verhaal dat ik op Wattpad en waarschijnlijk ook op Quizlet ga maken.
Het gaat The Red Rose heten, het gaat over een 16 jarig meisje, genaamd Scarlett Rose.
Ik zou graag een cover willen met The Red Rose erop, en een foto van een rode roos en/of van een meisje met (het liefst) rood haar.ROOD, niet oranje in dit geval (:
Als je nog leuke toevoegingen weet, hebt mogen die er altijd bij. BE CREATIVE of zo $:
Vragen zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de hulp en veel succes als je een cover gaat maken (:
Ik zal je naam vermelden als 'prijs' en je natuurlijk heel dankbaar zijn.
[Als je een cover hebt gemaakt en je hebt Wattpad, vermeld SVP dan ook je Wattpad naam, die kan ik er op Wattpad dan bij zetten]
Whoop Whoop, byee x :*
Het is voor een verhaal dat ik op Wattpad en waarschijnlijk ook op Quizlet ga maken.
Het gaat The Red Rose heten, het gaat over een 16 jarig meisje, genaamd Scarlett Rose.
Ik zou graag een cover willen met The Red Rose erop, en een foto van een rode roos en/of van een meisje met (het liefst) rood haar.
Als je nog leuke toevoegingen weet, hebt mogen die er altijd bij. BE CREATIVE of zo $:
Vragen zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de hulp en veel succes als je een cover gaat maken (:
Ik zal je naam vermelden als 'prijs' en je natuurlijk heel dankbaar zijn.
[Als je een cover hebt gemaakt en je hebt Wattpad, vermeld SVP dan ook je Wattpad naam, die kan ik er op Wattpad dan bij zetten]
Whoop Whoop, byee x :*