• Ik probeerde zonet oufti* te maken. Dus ik snijdt een banaan in schijfjes en warm met mama gewone kleine reepjes côte d'or op, melkchocolade, met een mespuntje boter. En we warmen dat op, dan was het nog niet goed genoeg, dus wat secondjes langer, mama roeren. En die chocolade werd kruimelige aangebrande viezigheid die nog eens stonk ook! :'D
    Dat deden we dus weg en we namen zo'n 3 tabletten melkchocolade van Callebaut en die deden we dan in een au-bain-marie. Wanneer dat gesmolten was smeet ik er een banaanschijfje in maar dat werd ook weer hard! :'D Dus mama nam een kookboek en we zetten die chocolade terug in de au-bain-marie en deden er suikerwater bij. Deden nog eens schijfjes banaan aan stokje enzo, maar dan was de chocolade te vloeibaar! x'D Naja, dan gaf ik op en legde ik de bananenschijfjes gewoon in een bordje en kapte ik die chocoladesaus gewoon over al die bananen en ramde die in de diepvriezer! x'D
    Ben benieuwd wat ervan terecht gaat komen! (krul)
    -ik ben slecht in koken enzo xd-

    Ook veranderde gekookte melk ooit in een slangenhuid! (krul) Maar dat is dan weer een ander verhaal en dat deed ik met mijn nicht. (Inspiration) x'D

    Proberen jullie soms iets te maken wat achteraf dan volledig mislukt? 8D


    * Oufti = Harde bevroren bananenschijfjes met chocolade rond.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    slangenhuid whahaha FAAAL x'D
    veel succes (:


    Pop ate my heart.

    Ik heb nog nooit van harde bevroren bananenschijfjes met chocolade rond gehoord, maar dat klinkt wel lekker. Maar hoe ga je dat dan eten als die eruit komen, dan is dat toch veel te hard?


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ik heb nog nooit van harde bevroren bananenschijfjes met chocolade rond gehoord, maar dat klinkt wel lekker. Maar hoe ga je dat dan eten als die eruit komen, dan is dat toch veel te hard?

    Ze verkopen die in de cinema :') klik.
    en dat is niet zo leuk dat het je niet gelukt is om die fatsoenlijk te maken; (:


    I need you like a heart needs a beat

    Iedereen die graag oud wil worden, moet binnen een straal van tien meter van mijn kooksels wegblijven :'DD Ik ben ook een hopeloze kok :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ben daar verslaafd aan

    steelt stukje


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pliena schreef:
    Ik heb nog nooit van harde bevroren bananenschijfjes met chocolade rond gehoord, maar dat klinkt wel lekker. Maar hoe ga je dat dan eten als die eruit komen, dan is dat toch veel te hard?

    Ja, dat zei mama ook! 8D
    Maar ik wou per sé proberen, anders klop ik ze er wel uit, desnoods neem ik een hamer! (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja,gebeurt soms wel eens ja.

    Andalasia schreef:
    (...)
    Ja, dat zei mama ook! 8D
    Maar ik wou per sé proberen, anders klop ik ze er wel uit, desnoods neem ik een hamer! (krul)

    Ghéhe ohmygod, ik wil dat komen proeven.


    Tanya is de beste.

    Rewind schreef:
    (...)
    Ze verkopen die in de cinema :') klik.
    en dat is niet zo leuk dat het je niet gelukt is om die fatsoenlijk te maken; (:

    Ik heb dat nog nooit gezien bij de cinema? (baby)


    Tanya is de beste.

    Hahahha x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    JA. ik ben een geweldige keukenprinses *ahum* en k probeerde een keer met mijn zusje dango (tofuballetjes in zoete saus) aan het maken, en dat was niet echt voor herhaling vatbaar, eerst maar wat beter plannen xD
    HET WAS VIÉÉS


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Pliena schreef:
    (...)
    Ik heb dat nog nooit gezien bij de cinema? (baby)

    Das raar :')


    I need you like a heart needs a beat

    Ja, vieze melk x'D Ik wil eens weten wat er van terecht gaat komen x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wij hebben dat ook niet in de cinema. Maar ik smelt eigenlijk gewoon chocolade en giet dat over een volledige banaan en nom dat dan op als het nog warm is. nom nom nom. :Y)

    Ik ging een keer op school soep maken.
    maar door alle stress was ik het water vergeten.
    en het mini beetje water met boullion en alle groentes resten enz waren zwart aangekoekt. dus mocht ik lekker gaan schrappen.. x"D
    en nu pest mijn mama ermee van als je Joyce der soep wil heb je mes en vork nodig x'D


    maar heb nog nooit banaan met chocola op :O

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 23:45 ]


    Nvt