• Mensjes,
    Dit is hem dan zo ongeveer geworden. Ik ben nog steeds druk bezig enzz.
    I
    k weet alleen niet of ik hem nou moet gaan activeren of wat dan ook, want dan zal je net zien dat ik weer niet met mijn andere serie verder ga x3
    D
    aar heb ik jullie hulp dus voor nodig x3

    N
    ieuwschierig of niet? Meeste stemmen gelden.

    Denk ik..

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    steel mijn blauw typen niet:Y)Ik ben hier de blauwtyper van quizlet dus jij hebt daar niet het recht op en btw TOMPIRAAT is de roodtyper en PATRICIAx3 de rozetyper,dus steel ons idee niet en typ een andere kleur:gayhandje:

    Sorry ben melig x'D


    Lalalalalalalala.

    Right!
    I
    k kan me vergissen, maar ik gooi er paars doorheen. Daarbij komt, daar gaat het niet over? x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ja dus,blauw is mijn kleur:gayhandje: en boeiend ik haat reclame dus maak het toch niet(:


    Lalalalalalalala.

    'T gaat ook niet allemaal om jou. =3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Wel,want ik ben hier de populaire chick jij niet.Jij bent té laag voor mij:gayhandje:W


    Lalalalalalalala.

    Iedereen kent mij hier,op een positieve manier^^:Y)


    Lalalalalalalala.

    Sure. Your party. ^^


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    whahaha ik wil wel tegen je strijden^^


    Lalalalalalalala.

    You know what? Je doet maar. Ik heb geen zin om tijd in jou te steken, waar ik dus ook nu mee stop =3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    steel mijn blauw typen niet:Y)Ik ben hier de blauwtyper van quizlet dus jij hebt daar niet het recht op en btw TOMPIRAAT is de roodtyper en PATRICIAx3 de rozetyper,dus steel ons idee niet en typ een andere kleur:gayhandje:

    Sorry ben melig x'D

    das hip xD

    (...)
    das hip xD


    ik BEN hip:gayhandje: x'D sorry ben half Amerikaan aan het worden:W


    Lalalalalalalala.

    steel mijn blauw typen niet:Y)Ik ben hier de blauwtyper van quizlet dus jij hebt daar niet het recht op en btw TOMPIRAAT is de roodtyper en PATRICIAx3 de rozetyper,dus steel ons idee niet en typ een andere kleur:gayhandje:

    Sorry ben melig x'D


    Ik snap al waar je naam vandaan komt…


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    Ik snap al waar je naam vandaan komt…



    Ha-ha wat origineel¬¬' als je me al haat voor dat je me kent zit er een steekje bij je los.Btw ik weet ook waar jou naam vandaan komt^^Waar woon je?In een kartonnen doos op de vuilnisbelt?Btw het was als grapje dus je hoeft niet te reageren op dingen die ik zeg,ik ben hier toch geliefder dan jou hoor^^


    Lalalalalalalala.