• ik heb een probleem. naja niet echt een probleem maar iets dat me heel erg pijn doet en me diep van binnen raakt.

    ik heb veel goede vriendinnen en ook vrienden, en natuurlijk mijn crush. één van mijn vriendinnen zit niet bij me in een klas maar in een andere. we gaan wel veel met elkaar om en we zitten bij ambt samen. (gemixte klassen bij ambt, dat houd in. houtbewerking-textiel-metaal-) we waren echt close. alleen is ze een beetje probleem kind, ze had problemem met haar moeder, dus nu komt er 1x per week een kinderbescherming vrouw bij haar langs. ze rookt en zit welles in de kroeg. in het begin schrokken we hiervan. maar nu niet meer, maar we zijn niet van plan het ook te doen. ik noem haar maar even, F.

    dan heb ik nog een vriendin ze zit bij me in de klas en we kunnen het heel goed vinden, hebben veel lol, en we zijn gewoon hele goede vriendinnen, ik noem haar even, L.

    dan hebben we nog een vriend, ik trek niet zoveel met hem op maar F & L wel. ik noem hem dus even. I.

    en dan nog mijn crush, hij is knap en hij gaat ook veel met ons om. I is zijn beste vriend, en F is een hele goede vriendin van hem net zoals ik, en L. (hij vind mij ook leuk waarschijnlijk), ik noem hem, N.

    het begon zo een paar weken geleden. F ging eten in de burger king met I en N. dus L en ik hadden daar niet zoveel op aan. ze waren gewoon vriendin, net zoals wij ook met hun 3 waren. toen gaf N toe dat hij opzich wel met mij zou willen, en hij me ook leuk vond.
    dus F, vertelde dat de volgende ochtend aan me. en ik vond dat natuurlijk geweldig. maar sinds dien deed ze wel echt heel erg jaloers.
    dus ik vond het niet erg, het kon geen kwaad.

    maar vandaag ging het zo. ik zat met mijn vriendin op het muurtje voor school. F komt langs gelopen. L en ik zeggen "heeeeeeeee sgatt!" en we willen haar een knuffel geven, maar ze schudde zich los, en vroeg "waar zijn I en N", dus wij antwoorden dat ze naar de plus waren. dus ze ren keihard weg. en dit gebeurt echt heel vaak. ze heeft geen oog voor ons. en als er iets is. dan weten we zeker dat I en N er niet voor haar zullen zijn en wij waren dat wel. maar wij negeren haar nu. en het doet ons van binnen echt heel erg veel pijn. we hebben het echt al heel erg vaak tegen haar gezegd maar het komt niet over wat ze ons aandoet. ze heeft dit al een paar keer eerder geflikt maar toen hebben we haar vergeven, maar nu is echt heel erg. we proberen haar een beetje te negeren maar N pikt steeds meer op. en hij gaat gewoon rustig met haar mee. hij heeft wel dingen door enzo, en ik was vandaag daarom ook echt heel erg chagerijnig en tegelijkertijd boos en gekwetst want in moeilijke tijden zijn wij er voor haar geweest en nu doet ze ons dit aan.

    wat moet ik nu doen?


    Be who you wanna be.

    Praten?

    ihearthazza schreef:
    Praten?


    dat hebben we al gedaan maar het slaat niet aan, net begonnen we met bellen maar toen schold ze ons uit. voor kkhoer. mijn vriendin haar vader heeft dat dus die begon toen te huilen. het werkt dus niet


    Be who you wanna be.

    Sorry, ik zou je graag helpen, maar ik begrijp er niets van...


    I can't even think straight.