• Jep, ik zoek One direction stories en Harry Potter stories. Duss dump ze hier :>


    I will always strive to live within the light.

    Astu! (:


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Every villain is a hero in his own mind.

    See with a heart – One Direction



    Walking in the snow, step for step where am I going now? Slowly fading away, without knowing who will stay. I am standing here, watching them one by one disappear. Trying to hold them back, but they won’t turn around. All alone in the dark, watching over a little spark. Will it grow or will it fanish, will you take the change or walk away. No one knows what to say, there is nothing they can do to make it go away. It is a burden you must carry, without it you can’t go on. Learning to let go, accepting what once was. Never losing hope, and remember the past is the past.


    #One Direction bestaat.
    #Gesproken/geschreven Nederlands
    #Emma Blue Carter
    #Started 00-00-0000
    #End 00-00-000




    ‘What do you do if you feel sad Emma?’ He ask.
    ‘I dance and the pain will go away.’ I said with a smile on my face.


    Just love and dream.

    I will change your mind | Harry Styles [16+]



    Harry Styles





    Hayley Williams


    Zij vind seks saai, niet de moeite waard om je dagen mee te vullen.
    Hij hoort haar geklaag aan, en ziet haar als een uitdaging. Challenge accepted, darling.
    Hij zal haar krijgen, koste wat het kost. And he will change her mind.

    - Harry Styles van One direction en Hayley Williams van Paramore
    - One direction en Paramore bestaan, maar zijn niet van toepassing in de basis van het verhaal
    - 16+ verhaal
    - Start op 8 maart

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 10:14 ]


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    The Polyjuice Potion Enigma


    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?


    - 62 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven
    - 12+
    - Viktor Kruml fanfic/onbekende personen

    ik heb er drie


    http://www.quizlet.nl/stories/133824/that-house-is-not-real-one-direction/
    that house is not real- one direction
    een huis met een verleden
    een verleden die onbekend is

    vijf vrienden die wandelen in het bos
    onschuld en vrolijk zoals altijd

    waar hebben zij deze nachtmerrie aan verdiend?


    http://www.quizlet.nl/stories/129877/where-is-one-direction-ziall--one-direction/
    where is one direction?ziall+ one direction
    "Nog 10 minuten"
    "Nog 5, ga klaar staan"
    De muziek begin samen met het filmpje.
    "Nog 4 minuten"
    Bijna onverstaanbaar is dat door het gegil van al die honderden fans.
    De muziek van Story Of My Life begint te spelen.
    "Nu" en de platformen gaan omhoog.
    En...




    Geen One Direction On Stage




    One Direction bestaat.
    Nila Mahmuti
    Mv. Bond
    Ziall
    Wij proberen niks te kopieren van andere storys, is dit wel zo meld dat dan.
    Korte hoofdstukken.
    kan grof taalgebruik en/of geweld bevatten.
    wij waarschuwen je niet.
    kan in het begin een beetje dubbelop zijn maar wij doen ons best
    trailer



    http://www.quizlet.nl/stories/133830/drugs-make-me-broken--ziall/
    drugs make me broken-ziall
    "Nee, ik wil niet meer meewerken." "Doe dat, dan gaan we naar de politie. " "En dan geven we je aan." "Waarom laten jullie me gewoon niet met rust. Ik zal niet naar de politie gaan." "Of beter. Jij stopt met tegenstribbelen en gaat nu naar peter om speed te halen." "Laat me gaan. Please." "Ga nu of..." "Harry, leg dat geweer neer. Nu." "Waarom?" "Je kunt Niall niet neerknallen Harry. Hoe moeten we anders aan ons geld aan komen?" "Liam, dit meen je niet." "Sorry hoor. Maar wat moeten we anders. Verzin zelf maar wat anders, Zayn." " Maar een geweer?"

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 19:31 ]

    The Descendent

    Enthousiast als ze is gaat Amillia eindelijk beginnen aan haar eerste jaar op Zweinstein, in de hoop dat haar schooltijd net zo geweldig wordt als de verhalen die ze gehoord heeft. Gezien haar familie en vriendenkring is ze een geboren Zwadderich, maar natuurlijk zou Amillia Amillia niet zijn als ze zich het grootste probleem aantrekt die ze maar kan aantrekken. Op school lijkt het niet veel beter te worden en het is nog maar de vraag of ze haar eerste week vol houdt, laat staan eerste jaar.


    Prologue:

    Het getik van haar lage hakje klinkt hol in de tunnel.
    ‘Loop nu eens door.’ Een lange, slanke vrouw pakt het meisje stevig bij haar pols en trekt haar haastig mee de tunnel door. Ze ziet er angstig uit, een beetje paranoia.
    ‘Mammie, doe eens rustig. Je doet me pijn.’
    De vrouw knijpt nog harder in de pols van het meisje. In haar ogen verschijnt een pijnlijke uitdrukking. Ineens klinkt er een luide knal. De tunnel wordt gevuld met zwarte rook. De 2 personen zijn aan het zicht verdwenen, maar het zware gekuch en een zielig geblaf verraden de exacte plaats van waar de twee zich nu bevinden. De rook is nog niet helemaal weg getrokken of er klinkt een luide, pijnlijke maar vooral angstige gil die ieders nekharen van de nabije buurt overeind doet staan. Dan licht de tunnel ineens groen op. Sneller dan het gekomen was, is het verdwenen. De rook is uit de tunnel verdwenen, zo ook de personen die zich er eerst nog bevonden.

    Pregnant from a famous...~Zayn Javadd Malik



    I wish he knew that i have his child.
    I wish he could hold him for once.
    I wish he had knew that his name is Javadd.
    I wish he knew that our baby is just a half year old..
    His smile is the same smile as his father has.
    His nose is the same nose as his father has.
    His cuteness is the same cuteness as his father has.
    The spark in his eyes are the same spark.
    I wonder if he will ever know about him,
    I don't know how to reach him,
    I don't know how to tell him...


    -Later in het verhaal 16+ soms
    -Nederlands Geschreven
    -Engels gesproken
    -Schrijven wanneer ik wil
    -Link: [url] http://www.quizlet.nl/stories/134712/pregnant-from-a-famouszayn-javadd-malik/ [/url]


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Ik heb verschillende stories van Draco Malfoy op mijn profiel staan, dus als je geïnteresseerd bent... :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss